život je kako kada

< lipanj, 2016 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

12.06.2016., nedjelja

SKELLIG MICHAEL drugi dio

Kada se osoba kao što sam ja boji i visina i dubina onda nije lagano fotografirati dok se brod ljulja u svim smjerovima, a kaže skiper mirno je.



Dobro, nekima je, ali na Atlantiku kada se vrijeme u čas promijeni meni baš i nije bilo mirno. Svejedno škljocam sve se nadajući da će neka fotka biti dobra.

Nebo je prepuno ptica, a ja jedva koju da sam uspjela uhvatiti



sve smo bliže jednom od tih otoka, to je manji.



Svuda oko nas plavo, plavo, ptice u lovu, a ja ne uspijem zumirati jer ne mogu stajati i odustajem za neko vrijeme.



onda nam vlasnik brodice najavi kratko predavanje o povijesti Skellig Michaela. Slušam ga sa pola uha, pročitat ću na wikipediji. Ipak pratim bar osnovno kao što je pogled na jedan uspon do samostana, 600 stepenica uklesane u stijenu.



A tek kada smo došli bliže i kada je brodica zaustavljena mogla sam koristiti zoom za bolji pregled.

Pogled na svjetionik



usporedbe radi da se vidi visina



A onda i stepenice sa ove strane gdje je svjetionik koje isto vode do samostana



Na samoj litici vidimo dio samostana i nastambe koje su imali.





Repliku tih košnica kako ih zovu snimila sam prije uspona na Kery Clif



Tko ima volje i vremena može pročitati sa HR Wikipedie

Skellig Michael



Malo one prave tradicionalne iz puba



Ostatak u idućem postu.










- 22:57 - Komentari (13) - Isprintaj - #