život je kako kada

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

26.04.2013., petak

Kada se zanemari upozorenje

Morao bi se sjetiti onog dana kada sam ti govorila da me nećeš moći zaboraviti ako te poljubim. Nisi mi vjerovao znala sam. Tvoja je želja bila okusiti mekoću mojih usana i osmjeh koji se na njima lijeno ljuljuška skinuti. Nisi vjerovao da ćeš ostati zarobljen između dva poljupca, između usana tim blagim malenim jedva osjetnim dodirom jezika. Trebao si ostati negdje na vrhovima zuba, jer silazak s njih je kao padanje u ponor iz kojeg više povratka nema. Poskliznuo si se namjerno uvjeren kako u svakoj situaciji vladaš svojim osjećajima. Zašto mi nisi vjerovao? Život me je naučio upozorenje unaprijed postaviti, ako se zanemari postaje ovisnost kojoj se kraj ne nazire. Morao bi se sjetiti da ništa nisam obećavala, ništa trajno i ne znam kako sada da te vratim u tu večer, u onih pet minuta prije nego su usne tvoje spremno upijale draž. Ljubav mi izjavljuješ kao da bukete najljepše slažeš, ali zaboravljaš da su moje posude okrhnute i da će vode iz njih istjeći puno prije nego bih željela. Nije mi moguće, nije mi dano tvoje bukete ljubavi godinama gledati. Svenuti moraju jer dani moji ne prate tvoje godine iako mi osmjeh bljesne onim istinskim žarom, proživljenim, a u tvojim godinama prepoznatim. Morao bi se sjetiti, pokušaj, zbog sebe i zbog mene.

26.04.2013.

- 14:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #