život je kako kada

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

12.03.2013., utorak

Kad si mlad znaš kak se

... haahaaahahahh, tulumari, a kaj ste vi mislili............????

Kako to da sam opet na tulumu, a rekoh si jučer nikada više. Još mi se glava nije razbistrila, i nemam pojma što smo sve jeli i pili niti tko je sve bio kod Goge, a evo danas je Igoru rođendan. Zamalo sam zaboravila. No imamo «dežurnu» koja vodi evidenciju za cijelu grupu. I ne samo rođendane, već i kalendar plodnih dana, menstruacija, kada smo se i kada nismo, kada se smijemo, ma dobro nije ogovaranje jer stvarno dobro dođe znati što i kada se smije. Dakle jučer se nisam bar koliko ja znam ni s kim ništa i to je dobro, a mislim da ne bum niti danas. Sven me je ostavil prije mjesec dana zbog glupače sa velikim sisama. Neka mu bude ionako ne zna tko ju sve nije drmnuo i kome nije popušila, pa ako mu to treba neka. Baš sam ljuta na njega. Mislila sam da je on konačno čovjek mog života, no nisam toliko glupa da ću «popušiti» njegovu priču kako je to bilo samo jednom i to slučajno. Ma zamisli slučajno mu je ušel, a kao nije htio, ma moš si mislit. No dobro moram vidjeti kaj bum obukla i još važnije kaj da Igoru poklonim. On je tak kompliciran komad. Poznam ga već godinama i mislim da je peder iako to stalno negira. Još se niti jedna nemre pohvaliti da ga je povalila, onak… pa kaj je onda. A, znam sjetila sam se imam jedan krasan svileni šal kaj sam dobila lani za nemam pojma kaj, nije izrazito ženski, mislim da bu mu dobar. Dobro, to je riješeno, a sada ja. Prvo tuš……………………. dobro je, voda me je vratila u život. Obleka, što obući, nešto lagano, nešto jednostavno, nešto što se ne gužva, ma fućkaš ga, može se gužvati pa ionako cijelo veće samo sjedimo zavaljeni po foteljama, jastucima, kaučima, krevetima. Volim duge suknje, lagane su a možeš se fino umotati i sjediti kak te volja. Dakle, suknja, gore majica, zadovoljava. Zvono, a tko me to sada uznemirava ………………….. Anči. Pita idemo li zajedno, ma može, ionako sam evo gotova.

(nastavak sutra)
- 10:24 - Komentari (10) - Isprintaj - #