život je kako kada

< veljača, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

02.02.2013., subota

Deja vu

Ispred nas su dani čekanja, dani kada želje rastu, bujaju kao kvasac na toplom. I sam tvoj glas poklon je u vrijeme kada si u zatvorenom krugu pod budnim pogledima čuvarice tvog zatvora. Zato misli putuju, njih nitko ne može kontrolirati, zabraniti, slijediti njihov put. One sigurno pronalaze svoje odredište, ali znamo li prihvatiti, prepoznati onaj osjećaj kada se nešto dogodi kao već doživljeno, viđeno. Najčešće samo kažemo; deja vu, odmahnemo rukom i zaboravimo. Danas čekam taj trenutak jer znam zagrlit ćeš me mislima, poljubac stazama svemira poslati da dan mi uljepša. Znam da će toplina prostrujati tijelom u trenutku kada me misli tvoje zagrle željno i čekanje će odjednom postati slatko. Čekam deja vu i znam prepoznat ću ga.

02.02.2013.

- 10:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #