D E L P H I N A

četvrtak, 29.11.2007.

Mom Gradu kojeg volim najvise, ali koji me sve vise i vise gusi...

Image Hosted by ImageShack.us



MORNAREV SAN

U daleke brodim kraje,
ne vide te moje oči,
a što idem tebi dalje,
to su crnje moje noći.

Šipan, Lopud i Lokruma raj,
na Dančama hrid,
na Pločama žal,
More nebo i kamena sjaj
Dubrovniče sveđ o tebi sanjam.

U mom krilu bijeli golub,
cjeliva se s golubicom,
a na moru tužni galeb,
gorku suzu proli licem.

Šipan, Lopud i Lokruma raj,
na Dančama hrid,
na Pločama žal,
More nebo i kamena sjaj
Dubrovniče sveđ o tebi sanjam.

Kad bi suze biser bile,
što mi kanu oko sina
s njime bi se kitit mogla
sva Dubrava nji pridina.

Šipan, Lopud i Lokruma raj,
na Dančama hrid,
na Pločama žal,
More nebo i kamena sjaj
Dubrovniče sveđ o tebi sanjam.

More nebo i kamena sjaj, Dubrovniče sveđ o tebi sanjam.

Image Hosted by ImageShack.us


ZBOGOM OSTAJ

Zbogom ostaj moj cvijete ljubljeni
Zalud tuga i suza je ta
Zlaćan odsjaj u oku tvome nek zablista
Lažan zadnji mi cjelov daj

Na pučini gdje sunce se gasi
Jedna zvijezda sve slabije sja
Ona svjedok je jednoj izgubljenoj sreći
Ludih želja i maštanja

S drugim si zalud tražila sreću
Koju nekad sam dao ti ja
Ali znaj ljubav prava nikada ne prašta
Zalud nevjerna suza ta

Zbogom ostaj moj voljeni grade
Mlađan odlazim u dalek kraj
Svaki kamen u tebi za mene je bolan
Morem tražit ću zaborav

...Klapa Maestral...

- 08:48 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr