Afera

utorak , 10.02.2015.

5. /on/
Postojala je izreka da otoci čuvaju svoje tajne. A ja sam morao prošetati i pokušati izvući nešto zanimljivo, da bih dobio inspiraciju za daljnje pisanje. Parkirao sam automobil ispod velike palme u trajektnoj luci i krenuo kupiti kartu. A onda sam ugledao nju, kako silazi sa bicikla u lepršavoj ljetnoj haljini, sandalama koje su se zvale 'gladijatorice' / to sam čuo od kćerke i zapitao se čemu takav naziv, mada su malo i podsjećale na ono vrijeme/ i kosom podignutom u visoki rep. Sagnula se da stavi lanac na kotač i pričvrsti ga za parkirnu šipku, a ja sam joj prišao s leđa, obujmio ju oko struka i šapnuo: „ Idemo li u istom smjeru ? „
Trgnula se naglo, pa sam ju pridržao čvršće da ne padne preko bicikla, a tada me zapuhnuo prelijep nježan miris parfema, koji je odgovarao baš za njen nježan lik.
Gledala me i šutjela, a onda krenula kupiti kartu, pa nakon što je to uradila, vidio sam kako se penje stepenicama i sjeda na vanjske klupe. Požurio sam se ugurati u red turista, pa kad sam konačno dobio kartu, pojurio stepenicama i simpatičnu njemačku turisticu treće dobi, zamolio mimikom da se pomakne da bih sjeo do nje.
Pružio sam joj ruku i rekao:
„ Filip. „
Blago se osmjehnula i svoju nježnu ruku položila u moju, pa rekla:
„ Josipa.“
„ Idemo li na isto mjesto ? „ – pokušavao sam započeti razgovor.
" Prijateljica tamo ima malu kuću, a ona je na turneji, pa me zamolila da povremeno obiđem i provjerim je li sve uredu, jer se zna dogoditi da provale i pokradu stvari.“ . objašnjavala je, a ja sam tonuo u njene tamne oči. „ A Vi ? „
„ Pokušavam saznati više o otoku, jer pišem roman. Možete li mi pomoći ? „ – namignuo sam joj i osmjehnuo se.
„ Možda bih i mogla. „ – uzvratila mi je istim vražjim pogledom.
„ Kao na primjer ? „
„ Pa, recimo mogu vas odvesti do svjetionika i pokazati hrid. Djed mi je kao maloj pričao o ratu, vojsci, pobjedi…i mitu koji se priča od ognjišta do ognjišta. „ – govorila je glasno, jer je buka trajekta bila užasna, dok je sa obje ruke pokušavala smiriti kosu koja se lepršala kao puno malih zastava preko njenog lica.


„ Ali, trebala bih prvo provjeriti kuću, u slučaju da budem trebala pozvati policiju. „ – nasmijala se, ustala i stala pored ograde, pridržavajući se rukama. Ja sam udisao njen miris koji je donosio jak vjetar, a osjećao sam kako se silno uzbuđujem pored te žene.
Još u trenutku dok je otključavala vrata, zgrabio sam ju i počeli smo se divlje ljubiti. Prštala je iz nas ona silna želja od trenutka prvog susreta i bio je to moj najbrži seks. Smijali smo se da sam kao kakav dječarac, a kada sam se malo pribrao, okrenuo sam se prema njoj i utonuo u to predivno tijelo.
Jednom. Pa još jednom. Dok nismo ugledali da se vani navlači noć i pravi gustu tamu, da se ništa oko nas nije vidjelo.
Tišinu i mrak razbilo je zvono na mobitelu. Bila je to Žana.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.