Dearly_Beloved

Kako se povodimo pod praznicima....

Joj nebudete vjerovali!!! Starci su mi otišli na vikend u toplice sv. Martin, Kiki je kod bake i ja sam sama doma!!! Jučer popodne su se spremili i ja sam ekipici razglasila da ih nema. Kika je došla k meni u tri popodne jer se malo posvadila z Emilom pa nije imala ništ pametnog za delati... Malo smo spremale stanček pa su došli Arijana i Lozich, pa Hana... Onda su Kika i Lozich išli kupiti cugu dok smo mi tri malo ostale čistiti... I tak se polako sakupila ekipica; došli su Iva, Sara i Matej, Jelica, a na kraju i moj bojfrend...
Istina, ftrgli smo se malo, igrali istinu i izazov pa smo saznali neke ne baš ugodne tajne, malo su pod šusom i suze potekle, malo i kupaonu uneredili (a tak je to dok pijača hoće van), pijani smo jajca pekli(točnije, Ina je pekla) ali baš nam je bilo zakon i uživali smo!!! Pomirila sam Kiku i Emila (jupi!!!) i mi tri smo ostali prespavati tu kod mene... Ovi dva su crkali ko topovi u mojem krevetu...no dobro Emil je malo hrkal al' niš strašno... Al sam se usred noći lepo potrla dok sam zružila s Kikijevog kreveta. A kad je suseda z druge strane lupala po zidu pa sam se splašila!!!
No, zbudimo se mi polako ujutro, spremimo malo pa do puba na kavu. U pubu me onak čeka iznenađenje... Robi mi je ujutro išel kupovati poklon za rođendan pa sam ga onak slučajno srela u pubu...koji bed!!!
No dalje...Spijemo mi tu kavu pa se vrnemo k meni doma da počistimo do kraja jer je došel Andro da nam skuha ručak...BoOoOoOmBaAaAaA!!!!! E on tak fino kuha... Ljudi,neznate kaj propuštate u životu!!!! Pa smo gledali Vrisak i malo se zajebavali i bilo je baš kul... Aje, i za kraj smo skužili da nam je u frižideru ostalo još nekoliko litri vina pa smo odlučili da budemo to još sad navečer rešili do kraja... Uz Egzorcista!!! Ak ste u prolazu, svratite!!!
Aje, i u ponedjeljak mi je rođendan, kaj nebi bilo nismo znali...smijeh

Lolim vas jako, pusa...mah

03.11.2006. u 16:10 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2010 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (9)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

trenutno malo obnavljam boxeve tak da sam izbrisala neke stvari koje mi već na živce idu...
za kratko vrijeme bude sve složeno....


KoNtAkTi:
joey_whatsername@yahoo.com
icq: 437-043-719




STATISTIČKI PODACI...

Ina
16 god, škorpion
Gospodarska šk Varaždin
2.h, hotelijer



BLOGOVI
Bitch d.d.
Žigolo d.d.
Frances
Fitz
h0p3isbitch
Enfer
Katarina
born_sad
Dada
Dajana
Tinči
Purple Haze
Tea
Mima
Luce
Dijete cvijeća
Ivić
Tajči
Ida
Frenky
Life is anything but TRUTH
crazy, lonely, happy girl
brokengirl
blackst34ever