ddadd

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

07.11.2007., srijeda


Bankari, parking, tehnologije i mali ljudi :)


Danas sam od svoje banke dobio dopis u kojem piše da sam jedan od parsto odabranih koji imaju pravo na neku mrak veliku totalno bezkamatnu i beznaknadnu kupovinu na puno prodajnih mjesta u Hrvatskoj sa velikim počekom i na puuuno rata. Kako useljavam i namještam kuću, to mi se učinlo kao uslišenje mojih sanja...i iskoristit ću to!

Pa sam se malo zamislio. Nije tajna da imam dobre poslove za dobre klijente koji dobro plaćaju zdravim novcem. Dobar dio novca ide preko računa baš te banke. 'Mrak' iznos koji mi bankari sad nude je u svojoj biti pravi kikiriki naspram količine novaca koji su mi pristigli proteklih mjeseci. Moji bankari ne znaju da sam se totalno istrošio u selidbi i da mi je kao naručeno došlo ovakvo kreditno čudo koje, vjerovali ili ne, nema nikakve kvake!

Dakle - ponudili su mi nešto što, vjerujem, baš ništa posebno ne znači za većinu od preostalih parsto njihovih klijenata koji su dobili isto to što sam dobio ja. Kako bi bilo lijepo da te uvjete dobiju ljudi kojima to zaista nešto predstavlja, kojima to zaista treba! Posve mi je nelogično da banke, koje su ljudi stvorili, u biti samo misle na svoje guzice a nimalo ne žele pomoći ljudima!

Najbolji primjer su vam e-banking i bankomati. Uvođenjem tih novih tehnologija banke su osjetno pojeftinile troškove svog poslovanja, uvele dvokratno radno vrijeme u mnogim poslovnicama i prorijedile broj svojih službenika.

Ovo što ću sad napisati vam govorim iz glave, po nekom sjećanju, i ne jamčim za ove brojke, ali tim brojevima i nije cilj da budu točni već da vam objasne što se dešava.

Cijena jedne transakcije koju napravi službenik u poslovnici banku košta 1 i pol euro.
Cijena jedne transakcije preko bankomata banku košta 0.3 eura.
Cijena jedne transakcije preko e-bankinga banku košta 0.05 eura!

Ne znam jel vam sviće? Sjećate li se da je banka ikad pojeftinila cijene svojih usluga? Svoje naknade za kojekakve dodatne usluge, svoj postotak (oko dva posto, jelte?) ako želite kredit, svoje zatezne kamate ako ste u crvenom?

U principu cijene usluga i dalje rastu, a cijene bankarskog poslovanja sve su manje! Znači, najdraži moji, tehnologija ne služi da bi običnim ljudima bilo bolje, već da bi bogati postali još bogatiji!
Nije li smiješno da ja plaćam svoj e-banking, a on u biti služi da bi banka jeftinije poslovala? Banka tim e-bankingom dvotruko zarađuje - em je transakcija više ništa ne košta, em mi ga naplaćuje!

Ili primjer drugi...znate li SMS parking? To je naš Hrvatski proizvod! Tehnologija SMS parkinga sad se prodaje vani strancima kao pravo čudo - što i jeste!

Ono što vi najdraži moji vjerojatno niste znali jest sljedeće: Zbog SMS parkinga cijene parkiranja su skuplje! Znači, zbog tehnologije vi ste popušili! Sve što od SMS parkinga imate jest da lijena guza ne mora prehodati max 30 metara da kupi parkirnu kartu.

Pitate se kako to da je skuplje? Jednostavno. Parking poduzeće prije je slalo vozilo da skuplja lovu iz parkirnih automata. To je bio trošak. Sad sa SMS parkingom taj trošak nije nestao, i dalje skupljaju lovu, ali u aparatima ima manje novaca. Nadalje, kad pošaljete SMS on najprije ide vašam mobilnom operateru, onda se prosljeđuje nekom posredniku koji ima ugovor sa svim mobilnim mrežama, a tek zatim firmi koja to obrađuje, vodi i pohranjuje. Ta treća firma vrlo često nije vlasnik usluge koju prodaje. Novac koji je skinut s vašeg mobilnog uređaja dijeli se na najmanje dva (kad bi firma koja prodaje uslugu imala ugovor sa svim operaterima i svu tehnologiju - vrlo teško - prekomplicirano je to i preskupo) pa sve do četiri dijela. Drugim riječima, parking poduzeće je, kad je namirilo sve svoje posrednike, dobivalo osjetno manje novaca po parkirnom mjestu nego ranije!

I onda su se domislili genijalnom rješenju pomoću kojeg parking poduzeće može zarađivat kao i prije! Povisili su cijenu parkinga, hahahahaha :D

Moj jedan dragi prijatelj voli reći:

"Da bi od banke dobio kredit, moraš prvo dokazati da ti nije potreban!"

Osvjedočio sam se da je to istina :)


Imam vam ja najdraži moji i banku u inozemstvu. Tamo mi plaćaju moji inozemni partneri. Imam i bankaricu tamo. Poslala mi je poštom neke papire koje moram potpisati. Otvorio sam tu omotnicu tek nekoliko dana nakon što sam je primio. Prva stranica je spajalicom pričvršćena za dokumentaciju i na njoj je drvenim bojicama nacrtan cvijet kraj kojeg piše: "Nisam odavno crtala"

Ispod njega piše:

"Sretan ti rođendan!!!!
Puno zdravlja, ljubavi i sreće žali ti tvoja bankarka...."


Pojma nemate kako me je to dirnulo. Vadeći te dokumente po navici sam stisnuo srce pretvarajući se u okorjelog proračunatog Ddadda...a onda sam ugledao crtež i zamalo se rascmizdrio! Baš sam bio jako sretan što sam dobio taj šareni nacrtani cvijet!

Ne trebam vam posebno reći da nipošto ne namjeravam promijeniti svoju banku u inozemstvu...


Vaš Ddadd :)


- 12:36 - Vaš komentar je meni dar :) (14) - Štampaj - # - Poplavi imena