ddadd

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

01.09.2007., subota


Drvce

Jučer sam posjetio priateljicu u bolnici. Kupio sam joj mali čempres. Da je čuva rekoh.
Nešto nakon mene stigla je i naša zajednička frendica i napravili smo šou. Nisam uopće imao osjećaj kao da smo na mjestu patnje i boli, već kao da se ponovo svi troje zezamo opušteni i veseli u blještavom neonu, okruženi nejasnim, ugodnim i poznatim licima.

U jednom trenu poveo se razgovor o čempresu koji sam joj donio. Spontano, bez ikakvog prethodnog predumišljaja ili pripreme počeo sam im pričati priču. Počeo sam im je pričati jer sam i ja tek u tom trenutku shvatio zašto sam joj kupio čempres. Zbog podsvijesti. Zbog nečeg što mi se togodilo prije desetak godina, zbog završetka priče koja je trajala preko petnaest godina. Zbog jednog drvca koje je ostavilo trag u mom srcu i podsvijesti, trag toliko dubok i snažan da sam uvjeren da će biti usječen duboko u mene sve dok živim. Trag koji, uostalom, i ne želim izbrisati jer je i on jedno od onih bogatstava stečenih nenamjerno, tek pukim življenjem.

I evo vam najdraži moji priče. Priče koja je tek malo dulja od one koju koju sam ispričao dvijema svojim dragim prijateljicama jednog petka popodne, u jednoj neobično ugodnoj atmosferi jedne čudne zagrebačke bolnice:


Bio sam jako mali, išao sam možda u drugi osnovne kad sam na moru iz crvene zemlje iščupao hrast. Bio je to hrast kakav raste u Dalmaciji. Suha je klima milenijima mijenjala stablo i smanjivala površinu listova. Umjesto polukrugova na rubovima lišća taj hrast ima sitne bodlje, ali ono što hrast čini hrastom ionako nisu listovi već plod. I ovaj hrast nam daje žir. Kad sam iščupao tu biljčicu, bila je možda mrvicu duža od tri centimetra, a žir is kojeg je niknula bio je još uvijek ispod biljčice i bio je dugačak skoro jednako toliko koliko i samo drvce! Drvce koje je bilo tako majušno i tanko da prije podsjećalo na vlat trave nego na moćne hrastove.

Kad sam vidio da je biljčica još uvijek dio žira ushićeno sam je odnio svojim roditeljima i zamolio ih praznu konzervu. Konzervu sam napunio zemljom crljenicom i u nju posadio tu biljčicu od koje će jednog dana izrasti hrast.

Sjećam se, te godine putovali smo još duž obale a ja sam pomno pazio na drvce u konzervi. Sjećam se i razumijevanja koje su moji divni roditelji imali prema mojim hirevima - i dan danas se nekako toplo nasmiješim kad pomislim što su sve oni morali trpiti u toj mojoj ja_sam_biolog fazi. Sjećam se i dana kad smo se vratili u Zagreb i kad sam stavio biljku na prozorsku dasku. Sjećam se i presađivanja jednom godišnje, pamtim i moje naivne upite par godina kasnije svojoj razrednici, profesorici biologije. Pamtim i svu literaturu koju sam progutao o bonsai drvcima, svoje zaključke da ne želim uskraćivati svoje drvce za hranu kako bi ostalo maleno, već naprotiv! Zaključio sam da ću mu pomoći da bude snažno, da se razvija onako kako se razvijam i ja.
Dan kad sam uočio da iz debla mojeg stabalca izlazi nekoliko glavnih grana, i da će ta grančica jednog dana biti prava krošnja slavio sam kao da mi je rođendan! Godinama kasnije pucao sam od ponosa gledajući svog ljubimca, ne višeg od 30 cm, ali gordog, razgranatog, na izgled starog. Volio sam to drvo i u taj njegov rast uložio sam jako puno ljubavi, a drvo mi je to izdašno vraćalo svojim bujanjem. I to je tako trajalo preko petnaest godina, sve dok se jednog dana nisam opasno razbolio.

Imao sam tada nekih dvadeset pet godina i bio sam gora od čovjeka. Ne jednom su mi rekli da sam stijena, savršeno utreniran, brz, snažan. A onda me je jednog dana kao grom iz vedra neba izdala snaga! Ni dan danas ne znam što je to bilo, znam samo da sam naglo počeo kopniti, da sam išao svim doktorima redom i da oni nisu mogli naći uzrok pa sam naposlijetku ostao prepušten samome sebi. Kad sam otprilike mjesec dana nakon pojave prvih simptoma shvatio da više ne mogu podići stolicu i premjestiti je na drugo mjesto, tek sam tada u punom sjaju uvidio koliko sam slab! Najednom se u moje srce uvukla svijest da bih mogao i umrijeti. Sjećam se dana kad sam sjedio kraj otvorenog prozora da upijem mršavu energiju zubatog svibanjskog sunca i da sam, unatoč vedrom danu, osjećao neku zlokobnu sjenu što je neprekidno nadvijena nad mene! Tada sam pogledao na prozorsku dasku i dugo sam promatrao svoje drvce.. Sjećam se i trenutka kad sam pomislio da mi tako i treba, jer sam neobuzdano živio i možda sam sve svoje kredite potrošio desetljećima prije vremena. Sjećam se i osjećaja koji me preplavio kad sam u nastupu nježnosti rukom pogladio drvce po njegovom pikavom lišću, onako kako sam to često običavao činiti. Osjećaj je bio veoma utješan, drukčiji no ikad, nekako svileniji - činilo mi se kao da sam u tom trenutku pogladio neku blistavu auru.

Od tog dana počeo sam se izuzetno brzo oporavljati, ali, kako sam ja jačao tako se drvce sušilo! Bio je grozan osjećaj gledati onako veličanstveni hrast kako umire i nije me puno tješilo što se opravljam. Pokušavao sam sve što sam znao, ali drvetu nije bilo spasa i nije prošlo ni mjesec dana od moje bolesti a ja sam, onako mlad i opet prepun snage, plakao nad svojim malenim stablom na kojem je drhtao još jedan jedini potpuno sivi list. Kad je je i taj list otpao osjećao sam se tako gnjevan, očajan i snažan da sam rukama mogao prokopati planinu.

Znao da smo se mijenjali - moj život za život te biljčice. Imao sam osjećaj da je to vrlo nepoštena zamjena i plakao sam još danima nakon toga kao kiša...a još godinama poslije je posuda sa razgranatim sivim i nekoć prlijepim stablom stajala na počasnom mjestu moje sobe. Jer, nadao sam se, jednog proljeća moje će predivno drvce ponovo prolistati u punom sjaju, a ja ću se o njemu opet brinuti, maziti ga i paziti, s jednakom ljubavlju kao što sam se o njemu brinuo tijekom većeg razdoblja svog života...

Nikad više nije prolistalo.


**

Moje priateljice su plakale. Ja nisam - ona suzica u kutu mog desnog oka nije plač već tuga.
Onda smo neko vrijeme šutjeli, a tada me je bolesnica pomilovala po licu.

"Zato si ti meni kupio taj čempres...nisi se šalio kad si rekao da si ga kupio da me čuva."

Na te njene riječi samo sam šutio, potpuno zatečen samim sobom...


Vaš Ddadd

- 11:57 - Vaš komentar je meni dar :) (13) - Štampaj - # - Poplavi imena