ddadd

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

11.05.2007., petak



.
Jesam li napokon shvatio? :) vs Ona Ludens :)
.

Nije mi se odmah treniralo pa sam malo sjeo blizu nje.

Brojač osmijeha mi već dugo ne radi, kredom na koži zacrtani cilj zasjenio je sve prividne čari.

Jesam li napokon shvatio?

Osmijeh još jedan neprebrojani otišao je u ništavilo i čekao sam da mi složi kavu miomirisnu, bogatu, prekrivenu šarenom pjenom - kavu kakvu je naučila raditi samo zbog mene. Prsti su mi prebirali po povelikom snopu ključeva što sam ga bacio na šank - od jučer dodana tri nova ključa nisu još bila iskušana, prepipana, poslušana...

Igra očima, igra prstima, igra prelijepo razvučenim usnama, igra tijelom. Igra se ona, a živi sa dečkom godinama. I ozbiljna je...pogotovo kad god netko spomene igru!

Osjetio sam tihi grumen gline u srcu i po tko zna koji puta u životu tiha me sjeta poharala iznutra čim sam pomislio što roditelji rade svojoj djeci. Gledajuć nju onako konfuznu mogao sam jasno ko dan vidjeti dvoje dinosaura stare škole što tankih stisnutih usana nervozno vrte glavama jer im se djevojčica igra.

Umjesto da uči.
Umjesto da pomaže mami.
Umjesto da sjedi i sluša što odrasli govore.

Nisam mogao prešutjeti svoju spoznaju, duboko sam je u tom trenutku žalio.
Osjetio sam iznenadnu želju da popričam s njom:


"Voliš li se ti igrati?" upitao sam je iznenada.

Osmijeh je naglo izblijedio. Čula je ali nije vjerovala.

"Što?!" upitala je iznenađeno.

"Voliš li se igrati?" - ponovio sam pitanje, gledajuć u nju i smiješeći joj se kao da sam joj želio reći da ne mislim ništa loše...

"Kkkako tto mmisliš?" - riječi su joj bile isprekidane baš kao i smijeh...onomad.

"Jednostavno!" - sad sam se potrudio da djelujem lagano iziritirano, tipa "pa kako ne kužiš što pitam!?" i nastavio joj užurbano objašnjavati:

"Ja što god da radim - igram se!
Kad radim posao igram se i želim biti najbolji, kad igram bilijar ja se igram, kad pričam s tobom igram se, a kad ti odeš igram se ovim snopom ključeva!"

Pogledala me je kao da sam poludio, napravila je nekakvu obješenu facu i širom podigla obrve:

"Ne volim! To je...bezveze! Ne volim!" - ovog puta je bila odlučna, jasna, decidirana. Vrtjela je glavom. Nije bilo ni traga nekom mucanju, neodlučnosti! Odlučio sam nastaviti dalje ne obazirući se na nju:

"Znaš..." - rekoh joj, pomalo učiteljski - "...sociolozi tvrde da je sljedeća stepenica u razvoju čovječanstva Homo Ludens..."

Uspravila se malo...nepoznata riječ, naglo ispitivanje o njenim sklonostima, pričanje o temi na kojoj je na 'tankom ledu'...posve sam razumio kako joj je. Nakon kraće stanke nastavio sam:

"iliti...Čovjek koji se igra!"

Počela je vrtjeti glavom stisnutih usana...točno onako kako sam zamišljao njene roditelje! Nisam joj smio dozvoliti da uspostavi autoritet pa sam smjesta krenuo dalje:

"U teoriji, čovječanstvo će toliko napredovati da će umjesto ljudi ogromnu većinu posla obavljati mašine. I čovjeku će ostati puno više vremena no što ga ima sad.

To vrijeme će provoditi u igri!"


Shvatio sam da sam probio njenu površinu, zamutio vodu, rastvorio žabokrečinu koji su joj njeni roditelji stvarali čitavog života...nacerio sam se kad je usljedilo njeno nemušto negiranje. Znao sam da će ono što sad izgovori biti više iz navike:

"Ha! Neka...ali ja se ne volim igrati!" rekla je nekako s visoka. Upravo se igrala...i to samnom. A ja sam pobjeđivao...što ona nikako nije mogla znati!

"Šteta!" rekoh smiješeći se i gledajući je u pravo u oči. Jesu li nam se to zjenice počele širiti? Odlučio da joj ipak kažem kako je za sve kriv odgoj. Nasmiješio sam se jače...zavjereničkije!

"Ti si jako neobična djevojka..." skoro da sam joj šaptao i time joj posve zaokupio pozornost:

"Ti imaš...nešto...što..." - gledao sam je i smiješio se, a ona se sad već posve nagnula prema meni. Parfem sam joj mogao polizati, u očima njenim crnima mogao sam roniti...kemija se mogla rezati nožem. Bio je to trenutak kad sam poželio više od flerta ali najednom mi je poput prikaze izletjela slika njenog dečka koji je doma čeka. Odmaknuo sam se istog časa od nje, ali ne prenaglo. Što ne znači da je igra bila gotova.

"Ništa, nema smisla da ti to pričam!" rekoh ko fol odlučno i nastavim nakon što sam lagano zatresao glavom, smijući se sve vrijeme:

"Donesi mi kugle, želim igrati na stolu broj tri!"

Iznenadio sam je ali ne neugodno. Shvatila je da ju zezam.

"Neću ti donijeti kugle dok mi ne kažeš!" - stisnute je šake dražesno stavila sa strane, ispod rebara a iznad kukova, izgledajuć poput ljutitog ptića. Ptića koji se smješka.

"Ma nemam ti što pričat, o, ti koja se ne igraš!" nacerio sam joj se.
"Onda nećeš dobiti kugle, hihihihihihi" - napokon iskren i glasan smijeh, ali ugodan!

"Dobro, reći ću ti..." - zavjerenički sam opet počeo šaptati. Lagano sam se nagnuo prema njoj, na što se i ona nagnula prema meni. Oči su nam se opet spojile, njene su bile crne i opasne, moje su bile nasmiješene...pravo vrijeme da poentiram! Opet sam se odmaknuo uživajuć u njenoj koncentraciji:

"Sada se igraš! Upravo se igraš!"

Naglo se uspravila sva zbunjena. Onda me pogedala smeteno a već sljedećeg trenutka sam opet začuo njen iskren i lijepi smijeh. Ruke je opet savila iznad kukova i uspravila leđa. Sad je izgledala poput gordog ptića. Pogledala me je nekako s visoka, kao "Ti ćeš mene, mali, ha!?", ali taj 'visoki' pogled razbio se čim se susreo s mojim. I onda više zbilja nije znala što bi. Pa mi je isplazila jezik!

A ja sam se samo od srca smijao...

...na što je ona jurnula donijeti mi kugle!





Vaš Ddadd :-)

PS:

A stvano sam htio pisati o tome jesam li napokon shvatio kakve mi žene odgovaraju i koje sve modove druženja sa ljudima prakticiram u životu. Sori najdraži moji, zanio sam se...očito ću to morati neki drugi put, večeras ili sutra, :DDD