ddadd

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

23.02.2006., četvrtak


Nemrak - samo mali dodatak :)



Eh, dragi moji, bolestan sam ko kakvo pseto...ovo što sad imam je sezonska boleština, alergija neka koju liječnici još nisu uspjeli otkriti a za koju sam uvjeren da je povezana sa centralnim grijanjem, i koja kad me zgrabi ne pušta dugo - kašljem 100 na sat, pluća svrbe, grlo boli...ma koma :)

Nije da je za mene život stao, ali kako su kompjutori moja ljubav i moj posao, i kako znam da trenutno nemam snage za višesatno sjedenje, tako strogo idem listom prioriteta. Prvo odradim posao a onda ako imam snage malo prolunjam blogom. Falite mi, ali sad je to tako...

Za ovu malu majušnu crticu ispod bilo bi ipak dobro da ste makar preletili post ispod - Nemrak. Naime, ovo je priznanje, ovo je očajnički pokušaj da vam u očima srušim savršenog Ddadda :) Da ne bude zabune, odmah da napomenem da je Nemrak praktički skroz istinita priča ali sam vas mudro i škorpionski naveo da pomislite nešto i da ja u vašim očima dobijem sliku koju ne zaslužujem...a nigdje nisam lagao :)))

Da vam još samo kažem zašto vam želim pasti u očima :)

Već sam u komentarima prošlog posta jednoj dragoj djevojci napisao da sva ta čarolija na mom blogu postoji jer ja samo pišem o čarobnim trenucima, malo ih čak i uzdignem, postanu 'monumentalniji' no što jesu. Život je više no prepun krajnje običnih trenutaka. O njima baš i ne pišem.

(Kad smo kod običnih trenutaka, prije dva dana sam u 'Mitnici' prvi put jeo 'mućkalicu'. Tako je fina i ljuta da sam iznutra izgorio i skoro ozdravio :D )


Znate li što sam si prije neki dan pomislio?!


"Meni se u životu toliko toga lijepog dogodilo. Bio sam svugdje i radio sam svašta. Da sam sve te zalaske sunca vidio na nekoj fotografiji, ili na nekom filmu, pamtio bih ih čitav život! A ovako, kad sam osobno bio svjedokom tih zalazaka i svih tih tako romantičnih i nerealno lijepih trenutaka, jedvo da ih pamtim!
To je zato što taj trenutak nisam proživio u fotelji, guštajući samo njega i slušajući pritom Seru ili Vangelisa, već sam ga proživio u realnoj situaciji, u situaciji kad odmah nakon tog trenutka ide neki drugi trenutak, trenutak koji ne može biti bolji od minulog savršenog trenutka..."



Evo vam i crtice, mog razgovora sa frendom muzičarem, da da, sa onim frendom iz Nemraka...sa onim koji se boji crnih mačaka :D


Nazovem frenda:

"Bok, imaš li onu pjesmu, onu: Želio bih da sam tvoja odjeća? Htio bih je staviti na blog, pišem priču! Jasno, potpisat ću te!"

"Ako ćeš me potpisati ne mogu ti dati pjesmu!"
"Ma, samo ću napisati da je nisam napisao ja, već moj dragi frend!"

"Ajde ajde, pogledat ću!" reče frend.

Dan kasnije nazove on:

"Znaš kaj Ddadd, nisam našao pjesmu ali ona je sto posto kod tebe! Prepisivao sam ti je nekoliko puta!"
"Ah, kad je to bilo, dragi moj prijatelju. Ništa, morat ću napisati priču bez te pjesme!"


Toliko o tome najdraži moji, čini se da tu pjesmu posjeduje još jedino ona koja ju i najviše zaslužuje, Nemrak, divna djevojka za koju je pjesma i napisana...



Voli vas vaš Ddadd



  • He he.. Ajde, valjda ju jos cuva i danas :) Moj komentar od prije necu bas prevec objasnjavat.. LOL...
    Ajde, zelim da cim prije ozdravis.. Mozda kad se sunce pojavi :) A do tad ima da te draga pazi i mazi ;) A ovo, istina je sve sto si napisao.. Jako je puno 'obicnih' trenutaka... Kolkio puta se meni zan dogoditi nesto sto mi je taj trenutak skroz obicno, bezvezeno, i ne vrijedno spomena... A onda nakon odredjenog vremena, tek skuzim koliko je taj dogadjaj ustvari bio poseban...
    Eto, bas mi je zao sto se takvo nesto zaboravlja.. Zato se ja danas ne sijecam skoro za nikoga kako smo se upoznali, prvi put.. I bas mi je zao za to... Eh.. Inace, raspisah se ja, i neda mi se provjeravat za greske.. Samo ti ozdravi :) Pa pa :) (ZiziMars14 23.02.2006. 12:26)

  • Uuu, wow, prvi put prva ostavila komentar.. LOL.. Kak dobra recenica :))) LOL... E da, mene dragi hrani hrenom kad sam tak bolesna.. Dobro, ja nisam alergicna valjda na nikaj, ali ovo pomogne za disanje bar... I da ne zaboravim napomenuti da ne volim hren, ali u takvim situacijama je bas predobar :)))) Aj, odoh, pa pa :) (ZiziMars14 23.02.2006. 12:27)

  • E da, jos nesto, sad mi je sinulo... Sijecam se kako sam upoznala dragog, sijecam se i prvog poljubca tak dobro... Ali, ne sijecam se bas dobro prvih mjesec dva hodanja... Tipa, kako me upoznao s drustvima (dobro, neugodnosti koje su mi prisutili se sijecam, ali ono tipa kak je bilo na upoznavanju, vecinu vremena se ne sijecam..), roditeljima, ostalom rodbinom.. Huh... Ali ipak mi je poljubac najbitniji bio :D Presudan u svakom pogledu.. Lol... No opet, ja odoh u duugu pricu.. I nemrem vjerovat kolko sam ti komentara nabildala.. Upsich, sorry :D (Zizi14 23.02.2006. 12:31)

  • pod hitno moraš ozdraviti! (striček gajo 23.02.2006. 12:35)

  • a vidim ja...opako te čopila ta boleština... :)))) "samo ozdravi mi tiiiiiiii" :)) (vakuum 23.02.2006. 12:56)

  • Pa kako ti znaš da nam već prije nisi pao u očima?:D (antibiotica 23.02.2006. 12:57)

  • ozdravi brzo (non´sen 23.02.2006. 13:20)

  • Žao mi je da nećemo vidjeti pjesmu, ali...ajd ti nama ozdravi, bit će još pjesama :) (Trill 23.02.2006. 13:59)

  • meni isti takvi simptomi budu od "centralnog grijanja"...tako da si 100% siguran... (smsking 23.02.2006. 14:09)

  • ja ću samo reći da je svaki trenutak dragocjen...pogotovo oni badmintonski =) ozdravi brzo, vidimo se u Rijeci =) (zubalo uchi 23.02.2006. 14:11)

  • ah... ma daj nabavi pjesmu... (ribac 23.02.2006. 16:39)

  • samo ti nama ozdravi i ovako polu-savršen!! (rudarka 23.02.2006. 21:17)

  • ozdravi brzo:) (satie 23.02.2006. 21:18)

  • i ja sam bolesna, zamisli. doduše ja sam stalno bolesna pa nije teško bit bolestan u isto vrijeme sa mnom al eto ti jesi i baš je lijepo :) sad si možemo govorit "brzo ozdravi" do iznemoglosti :D (Viz Skalicheva 24.02.2006. 00:43)

  • Kad sam pročitala Nemrak pomislila sam da bi bio red da napišeš nešto manje savršeno da te upoznamo i u tom svijetlu. U svakom slučaju mudro si nam servirao Nemrak pokušavajući polučiti veće razočaranje nego što bi to bilo da smo odmah znali cijelu istinu. Ne znam zašto si to nazvao očajničikm pokušajem jer nisi promijenio sliku o duhovitom, romantičnom Ddaddu koji osjeća život na izniman način. Samo dokazuje da si od krvi i mesa i da je mlada dama očito bila jako posebna kad si se odlučio na taj korak. Samo ti nama ozdravi...;) (marooned 24.02.2006. 10:17)

  • @Zizzziiizizizizzi: :))) Hvala, jako jako su me razveselili tvoji komentari, ti jedno toplo biće :-) @striček gajo: Hvala striček, evo, radim na tome, na dobrom sam putu :-) @vakuum: aaiiii (valjda se rimuje :D ) Hvala, tako mi je pjesmica zazvonila u uhu da sam morao stresti glavom i krenut putem ozdravljenja :) @antibiotica: EEEEE, tebe ne vidjeh 1000 godina! :) Naravno da vam nisam pao u očima...ja sam umišljen i točka! :DDDD @non´sen: Hvala najdraža, imao sam kratki razgovor o tebi prije neki dan...vrlo kratki :) @Trill: možda i iznenadim pa jednom i ta pjesma osvane :-) Hvala na lijepim željama! @smsking: bogme jest - isključim ga i duplo mi je bolje! :) @zubalo uchi: jedvo čekam badminton s tobom...CMOK :D @ribac: pokušat ću ;) @rudarka: :))) Hvala...na svemu :* :) @satie: ti uvijek kapneš sa komentarom kad sam na nekoj prelomnici...i okreneš stvari u pozitivu. Ozbiljan sam :* @Viz Ddaddova: Ako ćemo se bodriti do iznemoglosti, nećemo moći raditi ništa drugo :DDD @marooned: Vidio sam tvoj lijep komentar u knjizi žalbe. A ovaj komentar je još lijepši! Hvala ti! :) Jako mi je drago što me čitaš i što se javljaš... (ddadd 24.02.2006. 12:26)



  • - 11:23 - Vaš komentar je meni dar :) (0) - Štampaj - # - Poplavi imena