ddadd

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

15.01.2006., nedjelja




Biznis


Eh, dragi moji, pun mi je kufer biznisa. A vratio sam se, treba nešto jesti :)
Povod ovom postu je vjerojatno pripravnik, nakon što sam to odgledao u meni tinja neki nemir...
Par ljudi me ovih dana pitalo što radim u životu pa ću vam ispričati jednu pričicu, glavni junak je neki momak, nazovimo ga Ddadd.

Bila su jednom davno vremena kad je Ddadd nosio odijela i kravate, stalno imao sastanke i često sjedio na čelu stola za kojim je sjedilo još dvadesetak ljudi.
U to doba Ddadd je stalno morao ići na domjenke i komunicirati sa ljudima, srećom on je oduvijek imao neki urođeni diplomatki dar pa je uspješno izvrdavao škakljive teme i sa svima je bio dobar - lijevo krilo na desnom kraju prostorije trača desno krilo na lijevom kraju prostorije, desno krilo mrzi lijevo krilo...a Ddadd balansira, nasmijava ih i nalazi im zajedničke interese. Da je Ddadd pričao sa Ivaniševićem i Pilićem, vrlo vjerojatno bi oni ipak zajedno vodili Davis cup i bili sretni pritom - nije da hvalim Ddadda, to je jednostavno tako...

Onda je jednom Ddadd sjedio na kavici. Bilo je to jednog lijepog ljetnjeg popodneva, na terasi prekrasnog kafića, u ugodnom društvu. Tog je dana Ddadd imao već 4 poslovna sastanka, odlučio je preko desetak važnih odluka, i to odluka koje su morale biti odlučene u trenu. Sad je, za promjenu, Ddadd sjedio i nije morao ništa odlučivati. Stvarno je uživao u tom osjećaju i kad je konobar došao Ddadd je naručio kavu sa mlijekom.

A konobar je upitao: "Sa toplim ili hladnim mlijekom?"

Ddadda je iznenada obuzeo strahoviti užas! Bila je to još jedna odluka u tom danu i Ddaddov mozak je jednostavno odbio misliti pa se Ddadd samo ukipio i ostao nepomično zuriti u konobara!
Svi su nijemo i zbunjeno gledali u Ddadda i on je bio toga svijestan, ali jednostavno nije više mogao odlučiti, čak se nije niti mogao sjetiti koje mu je točno pitanje bilo postavljeno!

"Svejedno." odgovorio je Ddadd nakon duge neugodne šutnje.

Ddaddu je tog istog dana za vrijeme večere zazvonio telefon u vezi nekog sutrašnjeg sastanka i odjednom je shvatio da dvije godine nije ništa uspio pojesti a da nije zazvonio telefon. Tada je odlučio:

Fučkaš biznis!

Sljedećeg dana krenuo je sa pripremama da se što bezbolnije povuče iz branše gdje su mu svi, ama baš svi prorekli blistavu karijeru...i nije zažalio :)


Nastavit će se, jedvo čekam ;)


Ddadd

- 15:15 - Vaš komentar je meni dar :) (17) - Štampaj - # - Poplavi imena