ddadd

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

14.12.2005., srijeda




Traktormen


Podsjetio me boban_b u svom traktorskom komentaru na jedan događaj davni, iz vremena kad imah 25 kilograma manje i kad sam bio neuništiviji no sad :)

Bio sam u Zagorju, ostao sam pomagati Baki i Djedu, živio sam tamo već tri mjeseca.
Jednog dana dođe po mene frend Musa. Došao je traktorom.

"Ajmo na ribičiju."
"Eh, pa nemam pribor, nemam ništa, ne znam lovit ribu!"
"Nema veze, ja sve imam i znam, ajmo!" - nagovorio me Musa.

"Ti misliš da do jezera idemo ovim čudom, nas dvojica?" upitam ja gledajuć sumnjičavo traktor.
"Ma da, nemaš nikakvih problema, sjedneš na ovu drvenu dasku iza mene a ja ću polako."

Gledam ja to, drvena je to daščica od kakvih 15 cm širine, ukotvljena iza vozačevog sica...nigdje rukohvata, nigdje za stavit noge, a Musa nije poznat kao vozač papamobilea...

"Ok, može." krzmavo ću ja.

Krenuli smo, Musa je stvarno pažljivo vozio a ja sam se zbilja čvrsto držao za tu daščicu...ali, ipak, kola koja je vukao i na kojima je bio pribor za ribolov tandrkala su preko svake rupice na cesti, a moja guza bi se tad nakratko odvojila od daščice i odmah bi bivala vraćena natrag snagom mojih ruku...

Kad smo skoro stigli do jezera Musa je skrenuo na neki blatni put, točnije, skrenuo je u trsku kroz koju su se vidjela dva traga nekih drugih traktora. Bio sam sretan što će moja guzomasaža uskoro završiti i na milisekundu mi je popustila koncentracija, promatrao sam predivno jezero - oduvijek sam volio vodu.

Točno je taj trenutak Musa odabrao da se u njemu opet oslobodi zvijer za volanom!

Ponesen željom da što prije baci udicu, Musa je naglo dodao gas i namotao volan do kraja lijevo zaokrenuvši vrlo oštro traktorom - taj zemljoluping mu je skoro prevrnuo kola! Lako za kola, ali moja guza se ovog puta odljepila od daske daleko, toliko daleko da su mi ruke skliznule sa daščice i ostao sam jedan beskrajno dug trenutak visiti u zraku!

Gledao sam samog sebe kako padam pod kola, kako će me kotači već u sljedećih pola sekunde pregaziti...i...moje tijelo je počelo nezaustavljivo ići prema dolje...
NE!
Izvukao sam iz sebe maksimum, zbilja sam bio iznenađujuće sabran, i vrhovima nožnih prstiju zakačio sam rudo od kola. Poput opruge sam se snažno odbacio unazad te sam napravio savršen salto u zraku i dočekao se na noge!
Pod je bio močvaran i sklizak pa sam pustio da mi noge proklize i meko sam sjeo u lokvu. Tako sjedeći ošamućeno sam gledao Musu kako odlazi. Nije mi palo na pamet da viknem za njim i on je nestao u šašu posve nesvjestan da mu suvozača više nema...

Minutu kasnije dolazi traktor i evo ti njega.
"Joj, oprosti, nisam skužil da si ispal!"
"Ništa ništa, nisam se dovoljno čvrsto držal" velim ja njemu.
Ustao sam i sjeo mokre guzice natrag na daščicu...


Ribolov je bio super :D


Vaš Ddadd