nedjelja, 24.07.2005.

Protiv mraka

Obišao sam danas uličice u Žabnu i drago mi je što vidim da su sanirane one najveće rupe u asfaltu. Doista su brzo odreagirali na moj zahtjev, nakon upozorenja građana. Dobra strana ovoga moga posla jest, što neke rezultate možeš brzo vidjeti, ali i pratiti tijek dugoročnijih i zahtjevnih projekata. Trenutno sam zaokupljen upravo njima. Poštujući zakone i procedure nažalost treba i dosta vremena da se zavrte ozbiljne priče. Za sve morate imati projektnu dokumentaciju, a to traži vrijeme. Morate imati sve moguće urbanističke planove, generalne, provedbene, morate imati sve suglasnosti i brdo dozvola i sve njih pribavljati znači mjesece i mjesece mukotrpnoga probijanja kroz propise i birokraciju, trebate imati institucije, povjerenstva, sjednice Poglavarstva, Gradskog vijeća, trebate najzad imati novac u proračunu ili izvan njega, morate raditi preraspodjele, rebalanse, raspisivati natječaje, odabirati ponuđače, čekati žalbene rokove i poništenja, ponovna raspisivanja i tako unedogled. Tek toliko da znadete kako je teško i zašto se radi sporo, čak i kad znadete što treba i kad za to što treba imate i novac.

Ipak, može se nešto i brže. Bez svih tih zavrzlama, mislim da ćemo uspjeti napraviti do jeseni nešto do čega mi je i osobno jako stalo. Naime, oduvijek me smetao taj naš sisčki mrak (i metaforično i bukvalno) pa sam na tragu nekih rješenja za ubrzano poboljšanje javne rasvjete u gradu. Naložio sam, jer smo pronašli i novac (a nije to tako mnogo novca) da se osvijetle potpuno novom rasvjetom cijela Fistrovićeva, a ne samo dva raskrižja, jer je riječ o eminentno gradskoj prometnici prvoga reda i taj mrak nije imao nikakvo opravdanje. Isto tako, pronašli smo novac za obnovu kompletne rasvjete u Strossmajerovoj, a ne samo do Trokuća. U planu je i javna rasvjeta do kraja godine i u cijeloj Odranskoj. Za iduću godinu treba već sada izraditi projekte za poboljšanje rasvjete u svim ulicama užeg centra, ali i velikog broja sada potpuno mračnih ulica. Brinut ću o tome osobno.Borba protiv mraka nikada ne završava!

Davorko Vidović
24.07.2005. u 23:19

    << Arhiva >>