nedjelja, 03.10.2021.

Zrelo žuto




U ovoj je nedjelji dobrota bila visoko.
Sunce se nadvilo nad modrim morem, a jugo, samo je jugo podizalo valove još višlje.
Smijala sam se.
Duga vožnja biciklom, stezanje mišića, odredište u kojem nije bilo knjiga kojima sam težila.
No, no, no, nije tu bilo plača, suza, to tako je, pobogu to tako je!
Nečeg sad ima, nečeg sad nema.
Posezanje, ustezanje, jasnoća.
Domenika, osim što je to današnji dan, takvim imenom je živjela vlasnica ove moje
otočke kuće, pa stoga nedjeljom uvijek pomislim na nju.
Osim leptira, povećih valova, nježnih misli, dobrih glasova,
osim svega toga, tu sam se prikazala i sama ja.
I ovo je nedjelja u kojoj opažam i spremam u svoju zbirku dana,
sasvim novo i savršeno jesenje iskazanje,
gdje se još uvijek, uvijek, uvijek
prikazalo kasno ljeto.
I stoga sam ponovno, još jednom dobila malu,
majušnu,
zerušnu pobjedu...
Još je zrelo žuto tu.


22:27 Komentari (5)

<< Arhiva >>