petak, 30.04.2021.

Za tvoju ljubav, za tebe stvoriti ću te




Paleto, evo javljam ti da sam umoran.
Čitav sam te dan nosio svuda sa sobom, pitaš se kako sam te to mogao nositi,
kad ne staneš u džep, vrećicu ili ruksak?
E pa nosio sam te u sebi, jer kako smo već razjasnili, ti si postala moj stanar,
stanarinu doduše ne plaćaš, ali je zato plaćam ja, čitavim svojim srcem.
I ne žalim se, zapravo nikad se nisam osjećao bolje, u toku dana ponekad bacim pogled
u ogledalo, i odjednom se tamo prikaže neki zgodniji čovjek.
Stvarno ne lažem, čak su me i dvije, pazi dvije prodavačice u dvije različite trgovine zamijetile,
jedna je direktno pitala : susjed, što je s vama, nešto ste mi veseli u zadnje vrijeme,
kao da ste se zaljubili?
Ako tad nisam pao u nesvijest, sigurno neću nikada, nisam baš bio pametan pa sam
izjavio, tako je to kad imate svoje privatno sunce.
Čudno me pogledala, a ja sam dao petama vjetra.
Mislim da ću je neko vrijeme izbjegavati, da mi ponovno ne padne nekakva kriva riječ pod jezik.
Druga je pak prodavačica izjavila, imate li novu frizuru, nešto je skroz drugačije na vama?
Tu sam već bio oprezniji i dao sam malo drugačiju verziju istog odgovora, pa sam izdeklarirao,
čovjeku tako malo treba, samo malo sunca.
Dakako ona nema pojma, da si to moje sunce ti, da si unutar mene, i da ovo veliko, žuto na nebu,
nema baš nikakve veze s tobom, osim što ima, jer kad pogledam u njega, pomislim na tebe.
Pričam li smisleno?
Zaljubljen čovjek nije jasan ni sam sebi, a kamoli da bi to ikome drugome onda moglo biti jasno,
mislim to, moje izražavanje, ako je to uopće još uvijek izraz.

Sjeo sam na balkon i zažmirio, čuo sam kako cvrkuću ptičice, nisam ih slušao tako dugo, ruku na srce
uvijek slušam glazbu, ljude, događaje, a rijetko kad ovako budem predan trenutku, od kad sam s tobom,
to mi se događa, da sam samo u trenutku.
Miriše na ljeto, i znam to je tvoj miris.
Ti si moje ljeto.
Osjećaš li kako sam ti nježno prošao prstima kroz kosu, tvoju divnu kosu, pa sam te nježno dohvatio za
potiljak, privukao i poljubio, koji smireni poljubac, poljubac od tri sata, samo sam se prepustio i uživao u njemu,
u tvojim usnama, među tvojim usnama i nestalo je sve oko mene.
Utonuo sam u polusan, poluviziju, u naš svijet.
Tamo te još uvijek ljubim i nismo razdvojeni.
Sve se još tamo događa, a ovdje, ovdje te još nema, samo mala sitnica : fizički, ali ti već dolaziš,
ne možeš ne stići, samo se moram jako, jako fokusirati.
Za tvoju ljubav, za tebe, stvoriti ću te.






21:21 Komentari (3)

<< Arhiva >>