petak, 30.04.2021.

Kao u nijednom snu do sada




Nekad kao da mi iznutra govoriš što bi željela, to dolazi duboko iz moje utrobe, iz središta moga bića,
kao mali valovi škakljanja, to si ti, to nitko drugi nije sposoban smisliti, samo tebi može pasti na um,
ovo učiniti od mene !
No dobro, to ''željela'' se odnosi na to, kakav bi ja tebi bio muškarac, jednom kad mi dođeš,
kad obaviješ svoje dvije ruke oko mojih ramena.
(Zagrljaj, ah, kako maštam o tom tvom zagrljaju.
Biti će to festival od zagrljaja, ti glavna pobjednica, nitko ne grli poput tebe.
Ti se izgubiš u grljenju, moja mala grliteljica!)
Jednom kad se stvorim u tvom dlanu, i ti u mom, kad istovremeno, paralelno
načinimo jedno drugo živim.
Znam da sada stvaramo vrijeme, dva alkemičara, žena i muškarac, onaj čuveni ying i yang.
Nasmijao sam se sam sebi,
palo mi je na um da bi mogao upaliti vatru uz more, blizu stijena, gdje nema nikoga,
pa ti dimnim signalom, kao da sam daljnji rođak od Indijanaca, poslati najljubavniju poruku:
tu sam, volim te, dođi ! Kratko i jasno. Jasno i kratko.
Znam da nisam neki inovator, al zar ženi poput tebe već nisu pisali pjesme, nisu li ti poskidali
pol svemirskih tijela, mliječnu stazu?!
Kladim se da su ti crnu rupu vezali za špagu, kao da je tvoj omiljeni balon od helija, ha ?!
Jel'da, da jesu?
Znao sam.
Zato ja neću.
Zato ću ja biti drugačiji i samo te voljeti, grliti, čuvati i biti oprezan s tobom, kao da si snježna pahuljica!
Samo ću te utisnuti u sebe i mirisati tvoju kosu.
Čovjek od ovoliko godina, pa da se ponaša ovako budalasto?!
Srećom što sam zadnjih dana osamljen, nikako usamljen, jer imati tvoje društvo i tvoje prisustvo, to je kao da stojim na pozornici
okružen tisućama ljudi, i osjećam svu tu energiju, kad bolje promislim mogao bih te nazvati : nuklearkom, ti si moja mala nuklearka.
Opasna po život, samo jedan krivi potez, i baj, baj ! Ali ja ne činim krive poteze, ne kad si ti u pitanju.
Tebe se samo treba voljeti, samo te se treba ljubiti do najsitnije sumnje koja ti se pojavi u umu,
treba poljubiti u sredinu tu sumnjicu, i onda ćeš se probuditi kraj mene i biti ćeš sretna kao nikada u snu.
Kao u nijednom snu do sada.




23:17 Komentari (6)




Za tvoju ljubav, za tebe stvoriti ću te




Paleto, evo javljam ti da sam umoran.
Čitav sam te dan nosio svuda sa sobom, pitaš se kako sam te to mogao nositi,
kad ne staneš u džep, vrećicu ili ruksak?
E pa nosio sam te u sebi, jer kako smo već razjasnili, ti si postala moj stanar,
stanarinu doduše ne plaćaš, ali je zato plaćam ja, čitavim svojim srcem.
I ne žalim se, zapravo nikad se nisam osjećao bolje, u toku dana ponekad bacim pogled
u ogledalo, i odjednom se tamo prikaže neki zgodniji čovjek.
Stvarno ne lažem, čak su me i dvije, pazi dvije prodavačice u dvije različite trgovine zamijetile,
jedna je direktno pitala : susjed, što je s vama, nešto ste mi veseli u zadnje vrijeme,
kao da ste se zaljubili?
Ako tad nisam pao u nesvijest, sigurno neću nikada, nisam baš bio pametan pa sam
izjavio, tako je to kad imate svoje privatno sunce.
Čudno me pogledala, a ja sam dao petama vjetra.
Mislim da ću je neko vrijeme izbjegavati, da mi ponovno ne padne nekakva kriva riječ pod jezik.
Druga je pak prodavačica izjavila, imate li novu frizuru, nešto je skroz drugačije na vama?
Tu sam već bio oprezniji i dao sam malo drugačiju verziju istog odgovora, pa sam izdeklarirao,
čovjeku tako malo treba, samo malo sunca.
Dakako ona nema pojma, da si to moje sunce ti, da si unutar mene, i da ovo veliko, žuto na nebu,
nema baš nikakve veze s tobom, osim što ima, jer kad pogledam u njega, pomislim na tebe.
Pričam li smisleno?
Zaljubljen čovjek nije jasan ni sam sebi, a kamoli da bi to ikome drugome onda moglo biti jasno,
mislim to, moje izražavanje, ako je to uopće još uvijek izraz.

Sjeo sam na balkon i zažmirio, čuo sam kako cvrkuću ptičice, nisam ih slušao tako dugo, ruku na srce
uvijek slušam glazbu, ljude, događaje, a rijetko kad ovako budem predan trenutku, od kad sam s tobom,
to mi se događa, da sam samo u trenutku.
Miriše na ljeto, i znam to je tvoj miris.
Ti si moje ljeto.
Osjećaš li kako sam ti nježno prošao prstima kroz kosu, tvoju divnu kosu, pa sam te nježno dohvatio za
potiljak, privukao i poljubio, koji smireni poljubac, poljubac od tri sata, samo sam se prepustio i uživao u njemu,
u tvojim usnama, među tvojim usnama i nestalo je sve oko mene.
Utonuo sam u polusan, poluviziju, u naš svijet.
Tamo te još uvijek ljubim i nismo razdvojeni.
Sve se još tamo događa, a ovdje, ovdje te još nema, samo mala sitnica : fizički, ali ti već dolaziš,
ne možeš ne stići, samo se moram jako, jako fokusirati.
Za tvoju ljubav, za tebe, stvoriti ću te.






21:21 Komentari (3)




Vidi je, točka !




Na pola žmirim i pružam ruku prema tebi, vidiš, ne vidiš, ovdje si pored mene,
točno ovdje, u ovom mom krevetu, na ovim plahtama.
Znam da jesi i to mi ni ti sama ne možeš oduzeti.

Ni kad bi htjela!
Ni kad bi htjela!

Naglo sam ustao uz kreveta, jer se pomalo ljutim na tebe, znam da me zadirkuješ
zbog ove moje zaigranosti, već te vidim, podigla si ton glasa i smijuljiš se: kao da si zaljubljena žena dragi, dragi ! I plaziš mi jezik.
Zlico!
Ali svejedno, slatka si ti zlica!
I tako volim kad mi kažeš dragi, ima u tome čitavo jedno nježno vođenje ljubavi.
Koje mi doduše upravo sada pada na um, jer sazdan sam i od tijela i od snova, ali pristojan sam čovjek, sramežljiviji i od tebe, pogledaj samo moje pokrete rukom, dobrica!
Tvoja dobrica, ti to još ne znaš, ali uskoro ćeš...apciha!
Nazdravlje! Hvala, kažem sam sebi.
(Sanatorij stižem u zagrljaje tvoje!)

Ništa ti ne mogu dugo zamjeriti, ni to što si daleko od mene.

Ah, morati ću moru!
To će te naučiti pameti, jer njega voliš više i od mene, totalno si zatelebana, zaljubljena, odana, vjerna, i zato ja eto idem k moru, za tebe, za sebe, za nas,
za njega, za nju, za sve, poblesavio sam, jel ti mene čuješ što ja pričam?
Adio Mare, adio pameti, adio moj divni, korisni mozgiću!
Pitaš se što mi pada na um?!
Paaa baš mi je to danima tako negdje na vrhu glave, pitanje se proteže lijeno poput mačke, kako to da ga ljubiš toliko, kao da si rođena u njemu, a ja, čovjek od soli, rođen uistinu tu, ipak imam određenu distancu, neobično je da moja mala, plava, kontinentalka toliko živi more, ali drago mi je, drago mi je, jer znam da ću te time pridobiti, more je na mojoj strani.
Jedna dnevna pobjeda, moja!
Zarobiti ću te u moru, biti ćeš morska i moja. S tim se već da raditi i nositi.
Sad još trebam smisliti, kako ću te dovesti do ove točke.
Vidi je, točka !



Paleta je zavladala nama!
Još ću u ovim svojim zlatnim godinama postati trknut, ko da nisam proživio, doživio i saživio se sa svim mogućim neverama.
Ništa to više nema značaja, tek sad to vidim, ništa!
Jedino meni bitno je uvući prste između tvojih i voditi te sa sobom, hodati, dugo, dugo hodati i pokazivati te ponosno svima.
Ma vidiš, da sam pobenavio !
Meni takve gluposti ranije nisu dolazile, ja da nekoga pokazujem kao svoj trofej?! Uzgred rečeno, da ti nije palo na um, da to mislim, ti si više kruna moga srca, i ponosnan sam što sam napokon ostavio sva moranja po strani, sva prošla dostignuća, i što sada napokon mogu čisto živjeti samo svoju ljubav, tebe Paleto!
Mislim da sam postao patetičan, nikome to neću reći, ni u ludilu!
Ovako dok razgovaram sam sam sobom i tobom, ali pred drugima,
nisam ja glavna uloga u pjesmi od TBF-a s onom Sonjom ?!

Uh, na trenutak sam se naježio, prošli su me trnci od glave do pete.


14:16 Komentari (5)




četvrtak, 29.04.2021.

Šaljem ti more pod jastuke...




Ugledao sam prsten, i pomislio kako nikada ranije nisam vidio nikakav prsten, o njemu nisam razmišljao, baš mi nikada nije preokupirao pažnju,
prstenje, zlato, srebro, ogrlice, nikad nisu bili nešto meni bitno, danas sam zastao i vidio ga...tvoj je, pomislio sam i kupio sam ga.
Kupio sam ti prsten, ne, ne želim ti sada opisati prsten, jer želim vidjeti iznenađenje na tvom licu, želim da ti oči zasjaje i da uvijek budu takve,
ma ne zbog prstena, već zbog mene, jer ne dajem ti ja taj prsten, dajem ti samoga sebe.
Ne znam, nisam baš siguran da baš mene želiš, ali snažno bih želio da me želiš, ne znam, nudim ti sebe.
Nisi shvatila, ili možda jesi, koliko zamišljam samo da si tu, i sve se svodi da si tu.
TU.
Nemiran sam dok vrtim taj prsten, stavljam ga ispod jastuka, muškarci lažu kad kažu da to ne čine,
uzbuljivo je znati da ću te to pitati, tražiti, zamoliti, da budeš okružena ovim komadićem zlata, i da ćeš time
svima reći, za mene je on taj.
Želim biti taj, i nije li normalno da te sada dok ti još nemaš pojma o ničemu, samo grlim i grlim i stežem.
I želim biti onaj koji je tvoje pismo, onaj kojemu možeš sjesti u krilo i pokazati mu svijet.
Znaš, nikada baš nisam otvorio svoj pogled prema svemu, zato bih volio učiti i vidjeti tvojim očima, jer te me tvoje oči
vode pod more, ali i upiru u sunce, tražim tvoj dlan, da me sakrije od onoga što je previše za mene,
toliko sam ti vjeran i predan, da ti dajem sve u tvoje ruke...
Ljubavi, nemam neku pjesmu napisanu, ali šaljem ti more pod jastuke...


22:06 Komentari (4)




Tvoj čovjek, čovjek od sna




Probudio sam se nagužvan, imao sam osjećaj kao da mi fali pola srca, fizički baš, znam da nije ovaj virus
o kojem svi pričaju, malo sam se nacerio sam sebi jer sam pomislio, nijedan virus nije poput moje Palete!
Ugledao sam mrlju na donjem vešu, ne, niti jedan normalan muškarac ne bi priznao od čega je to, no ja, oprosti mi, u ovom stadiju,
nemam baš nikakvu moć nad time, to što je mene noćas odnosilo, nosilo, obuzelo u snu, ne, ja ne vidim da bi to mogao biti itko drugi,
no ti !
I sad ćeš se ponovno naduriti, pa ćemo produljiti ionako jednosmjernu komunikaciju, baš sam budala!
Priznajem što mi se nesvjesno događa u snu, a znam koliko si ti delikatna, i da ti se moja izravnost ponekad ne sviđa,
a ne shvaćaš da njome želim pokazati koliko si MOJA.
Moram li se posramiti?!
Reci mi blagoslovu moj! Samo reci, samo reci, slušam te i čekam, po dobrom, starom običaju, ja te čekam!

Da, sve ovo pišem zaigrano i veselo, pomalo te izazivam, ponašam se, ma baš se čudno ponašam, ne prepoznajem ni samoga sebe,
odjednom osjećam potpunu slobodu, kao da pred tobom mogu biti gol, ne nag, jer nagost je samo tijelom, ali biti gol, to je već druga sfera,
to znači odbaciti sve barikade, prepreke, smanjiti sve što me može prikriti od tebe.
A ja, eto, već vidiš, došao sam u vrijeme kada nemam što za spremiti samo za sebe, jer jedino u čemu vidim odraz si ti.
I žudim, žudim da mi dotakneš kožu, da mi utisneš usne u slijepoočnicu, da se prstima poigraš čuperkom moje kose,
zaspao bi tada bezbrižan poput psića, tvog psića, iako sam muškarac glavom i bradom, i svim svojim imenom i prezimenom,
svim bolima i radostima, tvoj čovjek, čovjek od sna...


22:03 Komentari (1)




Kap krvi na postelji...




Paleto ?
Jesi li tu?!
Osjećam neku vrstu hladnoće, sigurno se nešto moralo dogoditi s tobom?!
Nisi mi valjda bolesna, osjećaš li se dobro?! Molim te, budi dobro, samo budi dobro, ovo me stanje izluđuje,
ne znam zašto mi dolaze slike tebe na sredini kreveta, tvog toplog kreveta, i ti razasute kose, u pidžami, ali grliš jastuk,
sklupčana si poput bebe ježa, i plačeš, plačeš, plačeš, lice ti je crveno, pomalo i nabubreno, oteklo...?!
Poželim liznuti tvoju suzu, samo da osjetim okus tvoje boli, a onda te privinuti na svoje grudi, one su još uvijek dovoljno jake,
da tebe utisnu, da na njima ostane tvoj oblik, tvoj trag, ti čitava, moja, malena, velika, djevojko Paleto mojih snova...
Dovraga, zašto nisam kraj tebe?!

Šutnja...

Jedva sam preživio noć.
Nadam se da to shvaćaš, ja sam tu negdje, vidim galebove, vidim sunce, vidim more, vidim obalu, vidim šumu, vidim ljude,
vidim lica, vidim maske, vidim trgovine, ulazim u jednu, kupujem kruh.
Dobar dan ! Dobar dan !

Ne slušam ih previše, jesam li grozan ?!
Ne mogu čuti ništa, govore mi, čujem tonove, čujem glasove, ali ne hvatam poantu, jer sam tebe tražim u svemu oko sebe.
Promatram boje, oblike, promatram slova, promatram naslove u novinama, tražim nešto što bi me moglo uputiti na tebe.
Svi pomalo misle da sam ostvaren i da je sve jasno u vezi mene, a shvaćam, tek sad mi je baš jasno, da ništa od toga nije dovoljno.
Jer nema tebe. Koliko muškarac mora biti snažan, da sam sebi prizna da bez one koja će mu poljubiti vjeđe, nije potpun!
Neka te ne vrijeđa, ako ovo ikad pročitaš, sjetio sam se nekih divnih ljubavnica, grlile su me, čak su me i voljele, divile su mi se,
još kako su mi se divile, i željele su me zauvijek kraj sebe...koja blamaža, koja šteta, koji grijeh, takvima sam uvijek kliznuo kroz prste,
nisu bile krive, sam sam bio kriv, nisu bile moja Paleta...
Zamišljam kako ti dodiri nisu bili krivi, bilo je u njima strasti i užitka, ali falio je začin, začin koji poznaje i stvara samo stvarna ljubav,
samo ljubav koja poput alkemičara nosi formulu za vječnost, ljubav iza ljubavi...
Pitam se, nije li tvoja kap krvi na postelji, upravo ta moja čarobna tekućina za vječni život, ako je dodirnem prstom, hoću li postati dugovječan
u tebi?! Kakve mi gluposti padaju na um, draga, moja Paleto?!
Oduvijek sam pisao u tebi, zar ne ?!


20:50 Komentari (1)




Bilo, ispod haljine...




U ovom polusnu, osjećam da si tu.
Lagano ispružim ruku, dotaknuo sam tvoj zrak.
Naučio sam sa svim ovim vremenom da si ti moj zrak, i tako kad dotičem prazninu, to je zrak, ali to si ti.
Bez toga ja više ne mogu živjeti.
Nema pravog smisla.

Otvorio sam jedno oko samo da pogledam koje je doba dana, jer sam izgubio pojam o tome gdje sam uopće,
jer tako je slatko ugnijezditi se u tebe.
Osjećam nježan miris tvoga pazuha, tamo malo pogurnem nos.
Samo ti želim iskazati koliko mi je bitno, da shvatiš da možeš biti svoja tu, u meni.
Mirišljava si uvijek, čak i kad si znojna nakon ljubavi sa mnom.
U kojoj te samo mogu pokušati osvojiti, jer ti obuzimaš mene, tome se uvijek radujem.
Čitav svoj život ranije nisam sreo ženu-dijete, toliko ozbiljno-neozbiljnu, i kako da se onda prestanem veseliti i nastanjivati
u toj bliskosti?!

Samo malo sam se pomaknuo, jer izvana je stigla mala zraka do mog lica, i na trenutak me probudila iz te čarolije,
čarolije tvoje svestranosti.
Nema veze, vratio sam se tome, uvijek se mogu vratiti onoj koja je ja, jer nikako te nisam mogao, niti želio razdvojiti od sebe.
Uzdahnuo sam.
Osjetio sam te na trenutak na svome tijelu, tvoju težinu, iznenadio sam se, što bi sve ovo trebalo značiti?!
Što bi trebala biti ova moja bestidnost, u kojoj te vidim pod sobom, podatnu i raširenih bedara?
Želim utonuti do kraja tebe, sebe, nas...


Zvono na vratima ne prestaje, ponovno i ponovno...zajapuren moram ustati,
ne, nisam učinio ništa loše...baš ništa...nisam te dotaknuo, nisam ništa, rekao sam ti,
nisi li zapamtila, ti si moja djevica, nikada te neću oskvrnuti dok mi ne sjedneš u krilo
i dok ne zadignem tvoju kosu, poljubim tvoj vrat...

ti nosiš bilo ispod haljine...




17:57 Komentari (5)




Mislim da sam zadrijemao...




Šutnja...

Ponovno kiša, ništa zato, često to samom sebi kažem, tada, tek tada uzmem si slobodno vrijeme i legnem u krevet,
inače sam stalno u nekoj strci, zbrci, učini ovo-ono, stalno omađijan vremenom, nastojanjima i trudom.
I eto sad, rano je poslije podne, sve je nekako zamrlo, utonulo, pa mogu, opušteno leći u krevet.
Odjednom nekako, uzbudi me misao da si ti tu, kraj mene, i pomišljam kako bih te zasigurno grlio i mazio,
kako bih ti dirao lopatice, leđa, trbuh, bedra, i ne, nikako ne bih dirao strateška mjesta, jer do njih je tako lako i brzo doći,
pa se sve što se želi započeti, relativno brzo i završi, a ja, tako sam slab, a opet tako jak, pa bih učinio drugačije...
Samo bih te dodirivao svojim nevinim rukama, rukama dječaka, i ne bih si dopustio da pretjeram, želio bih ti pokazati
koliko poštujem to tvoje tvoje, koje se daje mojem.

Zamišljam tako i maštam, puštam da vrijeme curi svojim tokom, svakoj minuti se posvetim kao godini,
jedna godina je potrebna da ti izljubim pupak, jedna godina je potrebna za trepavicu, jedna za nosnicu...
Volim i tvoju nosnicu, ludo moja.
Ti mi se eto kreveljiš, ti divna, moja šiparico, a ja ti ništa ne uzimam za zlo, jer s tobom vrijeme nema vremena.
I stoga, osjećam se moćnim.
Uskoro ću te iznenaditi, to je sasvim jasno.
Mislim da sam zadrijemao...


17:28 Komentari (2)




Sve si to ti...




Šutnja...

Navikao sam već na to tvoje odsustvo, to je u redu, znam da mogu susresti ljude koji mi baš ništa ne znače, onako, lijepo je vidjeti ih,
reći im nešto, u smislu : što ima novoga? Jeste li dobro ? Virusa nema? Nema! Odlično!
Nekima se i obradujem, jer shvatim da nisam baš skroz otuđen od svijeta, i da me neki od njih cijene i vole i da vole podilaziti mom egu,
to je tako Paleto moja, to je ljudski, to ti je odgoj, to ti je odrastanje, to su ti vjerovanja, uvjerenja, sve ti to već i puno bolje znaš od mene,
od mene ovakvoga.
Opet sam pretjerao, pretjerujem dok pričam sam sa sobom, tu se ne mogu kontrolirati toliko, koliko bih se kontrolirao da si ti u pitanju,
jer kad bi ti bila tu, znam da bih se potrudio razveseliti te, u sebi bi možda osjećao tugu, bol, bespomoćnost, al zar misliš da bi to ikada tebi pokazao?
Za ženu koju se voli, za nju se svjetovi transformiraju, tako bi i ja činio, nisam ti ja nikakav izuzetak, ja sam za onu koju volim najsnažniji ratnik.
Misliš li da bi dopustio da ti itko skine vlas s glave? Ne budi luda, nema tog muškarca na ovome svijetu, sve da je i nekakav tamo, Rambo a da mi dirne tebe.
Moja Paleta je samo moja Paleta, to mora svima biti jasno.
Zato sam danas koračao pustim ulicama, jer svi su se negdje skrili, plaše se i ja bih se plašio da si ti tu kraj mene, ponašao bih se pomalo
nedolično, poput malog djeteta, sve stoga da me ti miluješ, zacijeljuješ i iscijeljuješ, da se nadvineš nad mene poput tanane grane,
da me obgrliš i pomaziš, i da mogu biti poput zadovoljenog mačka, podatan! Mrvicu bih preo, a ti bi me uhvatila za čuperak i namignula mi poput
kokete, jer ti to i jesi, sve si ti to, oh, draga moja, mala vještice!


17:09 Komentari (2)




Uzmi sve...




Paleto, ne znam koliko ćemo još ljudskih dana biti razdvojeni fizički, danas me to rastužuje,
zato sam odlučio pisati ti, to će ostati iza mene, čak ako mi i ne dođeš, iako te čekam, znam da će moje riječi doplivati do tebe,
jer ja sam tvoj val, tvoje sitne ribice u plićaku, koje te grickaju dok ulaziš u hladno more, sve samo to ja.
Mnogo sam toga ja, ali ljepše mi je misliti o onome što si sve ti, što si sve ti za mene?

Jednom sam davno sanjao djevojku koja je bila pomalo prozirna, ne jer ona sama nije bila sve, već jer se kroz nju
zrcalio svijet, ma prikazivao, ona je bila srebrna točkasta svjetlost, znaš ono kad na pola zažmiriš, pa ugledaš...
pa i moj svijet, tajio sam to pred drugim momcima, jer svi su oni (a nisam ni ja bio drugačiji), prvo željeli zadovoljiti žudnju,
ispraznost tijela, čisti tjelesni užitak, ali s godinama oh, Paleto, moja draga, kad se sve zbroji i oduzme, sva ta lupanja tijelo o tijelo,
sva ta fizička pražnjenja pomalo sliče na igru, odvije se, hvala ti, doviđenja, bilo je lijepo, ali nedostaje ono nešto.

Meni nedostaje moja Paleta, uvijek si mi nedostajala, a sada pred ove dane, nedostaješ mi još i više, tužan sam jer kao da nisam
ispunio svoju misiju, nisam te dovoljno puta poljubio, nisam te zagrlio, nisam te čvrsto držao u naručju, nisma te štitio od svijeta,
od zlih ljudi, jezika, od borbi, vjetrova, ludila kiša, nisam Paleto moja, nisam bio muškarac.
Paleto, bez tebe nisam potput muškarac.
Paleto, Paleto, Paleto...zašto mi ne dolaziš?


Šutnja...

Jutros sam odlučio umiti lice, proći prstima kroz kosu, malo popraviti frizuru, sve to, jer se nadam da bi ipak mogla stići.
Nada umire posljednja, znam, to je tako prosječna izjava, ali što je tu je, to sam si rekao dok sam se gledao u zrcalo pri ribanju zubi.
Onda sam odjednom ugledao, jednu novu boru, pa me to isprestravilo, počeo sam se pitati zar bi me ikada mogla voljeti ovakvoga?
Uopće nisam star, to nije u pitanju, ali sva ona glatkoća lica, nestala je. Ne znam ni sam gdje, ali je, no još uvijek imam glatkoću svoje ljubavi za tebe.
Paleto, Paleto, Paleto...

Šutnja

Koračam ulicom, kao kakav lopov, hlado je, nije baš ugodno, vitar puše, to sad pišem ovako, jer je više poetično, ti si poetska duša, nikad te nisam ni vidio drugačijom,
moja mala, tajna, nježna ljubav, pjesnikinja.
Nema veze što možda u stvarnom životu koristiš invazivnije metode i krpaš ljude, na ovaj ili onaj način.
Pih, bolje da se maknem od toga, moram se fokusirati na ono što bi volio uzeti od tebe.
A uzeo bih sve, priznajem ti, uzeo bih tvoju ljubav, tvoj dah, tvoje kose, tvoje snove i tvoje trzaje u snu.
Lijepo bih sve to pohranio u svoje dlanove i tako bih te čuvao za, pa ono za zauvijek !
Znam, sad sam ispao pomalo i patetičan.
Muškarac kad voli, kad uistinu voli, postaje pomalo patetičan.
Do sada to nisam bio. Uzmi svu čast i slavu Paleto moja...






16:44 Komentari (2)




Šutnja, šutnja, šutnja...





Vrlo dobro znam da ti ne šutiš, tebi kao tebi, uopće ne bi palo na um šutjeti, ti voliš govoriti,
vidim tvoje pune usne kako stalno lepršaju razgovorima, više od njih tvoje modre oči razgovaraju.
Sanjam ih često, dok lutam ulicama, pa zastanem u izlogu pogledam svoje ranjeno lice, ranjeno od vremena, nisam više onaj isti mladi čovjek,
dogodilo mi se...ah, gluposti su mi se dogodile, dogodio sam se sam sebi.
Ljudi se zapravo uvijek dogde sami sebi.
I ništa se tu pretjerano ne može, znam, znam, znam, ti bi rekla : može, može i mora se voljeti i vjerovati i onda će sve biti lakše, punije.
Nisam te previše slušao, tada sam lutao mislima, smijao sam ti se, nisi mi baš bila logična.
Ti, pobogu u biti nikad nisi logična, osim u trenucima kad i mene samoga uhvati panika, tad čvrsto stegneš konop, napraviš čvor,
upališ vatru, udariš manijaka o glavu, složiš ga na pod, da se obraniš, u tebi od nježne, mile , slatke djevojčice postane snažna žena,
i na trenutak i mene i sve ostale braniš od pada ovoga prokletoga svijeta i svih sranja u njemu, i ja ostanem zabezeknut.
Ona sramežljiva muškost u meni mora priznati, da u tim trenucima svoje snage, ti si poput idola u dječjim crtićima, super žena.
I ruku na srce, ponosan sam pomalo što takvu ženu imam od svih ostalih mlakonja ja, oni se ne znaju nositi sa tobom, ja znam,
dobro, ne kolutaj očima ! Nisam ni ja savršen, ali zbog nečega me voliš, zbog nečega uzastopno ostavljaš tragove na mom slabom srcu,
zbog nečega me sanjaš noćima, zbog nečega me dodiruješ po licu, zbog nečega ljubiš krajičak mojih usana, zbog nečega te osjećam
svake noći dok sam ležim u krevetu i dok tiho u praznoj sobi šapućem : laku noć ljubavi !



16:38 Komentari (0)




Zbir





Paleto, nemam pojma zašto te tako nazivam, čudno li sam ti ime nadjenuo.
Valjda jer se plašim imenovati te nekim običnim imenom, znam da ga možda i imaš, makar u dnu sebe vjerujem da je i ono posebno i lijepo, sve u vezi tebe je lijepo.
Baš sve, volim svaki milimetar tebe, tvoje ožiljke, rane, tvoje sitne dlačice, tvoje nedostatke, baš njih volim najviše, sigurno se mrštiš dok razmišljaš o tome...
Govorim ti istinu.
Dobro, to je moja istina, ali pišem ti je, dok ti šapućem mislima, jer dok ti pišem ovo,
svako slovo, svaki slog, svaka riječ biva izrečena, dok pišem ja govorim, prvo kažem, pa napišem, lud sam, da, sad vidim koliko sam lud i koliko bi to tebi možda moglo i smetati ?!
Ovo sam ja, a ti, ti se ipak čini se, ne ustručavaš mahnuti mi.
Vidim, jebote, vidim da smo tako daleki.
Opsovao sam, to džentlemni ne rade, ali kako da ja budem džentlmen, a ovako sam daleko od tebe?!
Zar samome sebi?! Teško da sam sebi smisleno mogu uhvatiti dlan, moj nije baš tako nježan i delikatan kao tvoj...ne mogu si smaknuti kosu s lica, ma dobro mogu, ali ne tako kao tebi, Bože, ježim se i pomisliti kao što ću to tebi činiti svakoga dana svoga života, kada mi napokon dopustiš da stanem pored tebe.
Kad mi napokon dođeš, ili ja tebi, samo moram pronaći put kojim ću kročiti.
Zbunjen sam.
Nikad se nisam osjećao ovako živim, čak i dok sam vodio ljubav s drugim ženama, bile su podatne, bile su moram ti iskreno reći i ljepše od tebe, malo više savršenije, ali možeš li ti shvatiti da s druge strane nijedna jedina, nije bila takva kao što si ti ?!
NI JEDNA JEDINA !!!
Možeš li mi vjerovati kako bih svaku od njih lako zatajio, zbog tebe?
Ne rugaj mi se, molim te, ne rugaj mi se!
Nisam zavodnik, nikada to nisam niti bio, ali dogodile su mi se žene i uživao sam u njima, i ne, ne bih ni jednu izbrisao, pobrisao, ali da ih moram dati za tebe jednu,
učinio bih to bez treptaja, da imam tebe, ili sva ta iskustva s njima? Rekao bih : dajte mi nju !
Misliš da lažem, znam te, nisi ti poput drugih žena, ti si uistinu svoja.
Uočio sam to onoga trenutka kad sam te krenuo stvarati.
Pa zato i jesi najbolja, zbog mene, za mene, kako god.
Sad ćeš mi reći još da sam egoist, sebičnjak, ali dušo moja, dušo, nismo li svi mi sebični i ne stvaramo li u svome umu, u svome srcu one najbolje i najkvalitetnije za sebe?!
Uostalom, ti možeš vidjeti, da nisam baš tako nadmen, dao sam ti i par mana.
Ah,sad sam samog sebe usosio, još će ispasti da sebe preuveličavam, da sam samome sebi dao prednost nad tobom, ali ne, Paleto moja, ti si sve ono što ova siva, pomalo smeđa boja nije...ti si jednostavno sav moj zbir.


16:09 Komentari (1)




Međustvaranje




Gdje si ?
Zašto mi se ne javljaš, uporno kucam satima, stojim pred papirom, i slikam tebe, slikam nas, imaš sve što imam u svojoj duši.
Zašto mi ne odgovaraš?
Znam da nisam samo umislio, ti si stvarna, eto već si i koračala mojim prstima, mojom tipkovnicom, mojim si mišem stvarala linije,
oblikovala svoje tijelo. Znam da te nisam umislio.
Paleto, gdje si? Paleto moja ?

Šutnja.


Paleto, hoćeš li mi ikada više pokazati svoje boje, svoje nijanse, svoje uzdahe sklupčane na moju ušnu duplju, svoj topli dah na moju ušnu resicu?!
Sanjao sam te, znam, da, sve je bio samo san. Ne umišljaj, već san.
Već jako dugo grlim tvoje čestice koje prolaze kroz ovo nevrijeme, kroz našu odvojenost, znam mi smo se mogli sresti, ma trebali sresti,
samo da sam ja bio malo više odvažniji, da sam malo više naoštrio svoje misli, kao što klinci u školi oštre svoje olovke, jer kada odrasteš, tek tada shvatiš
da su misli poput olovke, i tako nema više šiljila u fizičkom obliku, ali to eto nefizičko, ono ne može otupiti bez snage volje.
A ja sam, ruku mi mojih otupio sav, jer sam te zvao toliko puta, a bio sam tih, bio sam poput morskog krastavca, pomalo nemoćan i bezličan, bez funkcije
kad ga izbaciš na obalu.
Ja sam tvoj morski krastavac.
Hoćeš li me molim te uzeti u ruke, u dlan i učiniti nešto sa mnom ?
Molim te, baci me u more.
Hoćeš li ?!

Šutnja.

Paleto, Paleto, Paleto, nisam ti se javljao danima, nisam ti se usudio ništa napisati. Pišem ionako čitav svoj život.
Pišem gluposti, besmislene komentare, poluduhovite opaske, pišem neke osvrte, pa neke filmske scene, pa pokoju polužilavu pjesmu.
Ništa konkretno, ništa ozbiljno, ali sada kad tebi trebam pisati, pišem ozbiljno, sav sam se uredio.
Možeš li zamisliti, da kad pišem tebi, učinim sve kako treba. Baš sve.
Prije no što krenem s pisanjem, otuširam se, lijepo očistim cijelo svoje tijelo, provjerim i nokte, pomislim kako ne bi bilo lijepo da ženi poput tebe
dođem s prekratkim ili predugim noktima, ili sačuvaj bože nečistim, pa se lijepo počešljam, obrijem, stavim parfem, baš sve kako pravi muškarac treba,
za onu koju želi osvojiti.
Već sam odlučio, biti ćeš moja.
I nije to samo moja odluka, ti si već pristala jer me stvaraš.
Ne zavaravaj se, nisu to samo slova, ti mene vidiš, kao što ja tebe stvaram, oboje smo tako tvorci jedno drugoga.
No ipak, ja sam muškarac, muškarac mora preuzeti glavnu riječ, mora pružiti sigurnost i toplinu svojoj djevojci iz snova.
Zato sam ti skuhao kavu, napravio jednostavan doručak, znam ti ćeš to cijeniti, i osjećati ćeš se zbog mene kao kraljica, ma dobro, dobro, princeza, Paleto moja, pratiš li me?!
Jesam li dobar, jesam li najbolji ?! Hoćeš li mi se predati, Paleto moja...vidiš da se trudim, trudim se biti najbolji slikar na ovome svijetu.
Oprosti mi što ti nisam zapjevao, znam da ti to nedostaje, ne zbog moje dominacije, već zbog toga da te učinim sretnom.
Nasmij se Paleto moja...nasmij se...

Šutnja.



13:32 Komentari (2)




srijeda, 28.04.2021.

Pismo





Do ovog trenutka, nikada ranije nisam primio ovakvo pismo, pa prava je istina da ga nikada i nisam primio, ovo je moje prvo pismo i ostao sam toliko zapanjen, da se nisam snašao. Izbezumio sam se, zadrhtao, osjećao sam se kao da će mi se nakon njega čitav svijet izmijeniti, kao da ću se izgubiti u nekom vrtlogu, osjetio sam, jednostavno sam osjetio, možeš to nazvati intuicijom ili kako god, da nakon što ga pročitam da više neću biti isti.
I moram ti priznati, mada ćeš se možda tome i smijati, da sam imao pravo, to je bio trenutak u kojem sam čitavim bićem osjećao da sam sasvim u pravu, kao prvo, to je stoga što eto i ja sada tebi pišem, odgovaram ti, pomalo nespretno i brzopleto, pa se čudim samome sebi, kako sam se uopće to usudio, baš ja, takav kakav jesam, uobličen tradicijom i samim time osobinama koje su više suzdržane i tajnovite, nego eto ovako direktne i otvorene, ali ne mogu drugačije, jer ti si me eto, otvorila.
Znam, čudno to zvuči, da si me otvorila, kao kad otvaraš vrata, pa možda, možda bi i bilo ispravno reći da si otvorila jedna vrata unutar mene i da si me izvukla van, pod pravu svjetlost, istina je da sam ja ponosno koračao ovim svijetom, ovim ludilom, kaosom, i da sam susretao ljude, ali čini se, tako sam barem vjerovao, nitko od njih nije mogao spoznati, shvatiti, ili možda bi bilo bolje reći : vidjeti mene kakvog jesam, a onda, čim sam primio ovo pismo, zadrhtao sam i znao sam, znao sam da sam znan.
Pišem ti ovo pismo, jer sam ostao zatečen, zatečen sa svime što si prepoznala po samo nekim mojim gestama, po mom minimalnom otkrivanju svijetu, izvukla si više no što su izvukli svi oni koji žive bok uz bok uz mene, izvukla si i dječaka i adolescenta i odraslog muškarca, zrelog muškarca na vidjelo, nekako mi se na trenutak učinilo da me ti poznaješ malo bolje i od mene samog, no, to je sasvim pogrešna pretpostavka, to je nemoguće, ali nije li moguće?!
Pitam se što ako me ti vidiš bolje od mene samoga, upravo stoga što me ti gledaš izvan mene samoga, a opet nastanila si se unutar mene, pa eto tako, vidiš i svu moju nutrinu, možda, bilo bi lijepo, ako nije, a vjerujem da je, a sve je vjera, da postojiš od prije, od samog mog početka, takva...
Takva, sad se pitaš, što to točno znači ?! Takva bi značilo upravo to, da si ti sazdana od moga početka i moga kraja, i kao da sam obgrljen tobom i ne mogu nigdje od tebe, čak i kad me nema kraj tebe. To si ti.
Još uvijek nisam siguran, mogu li te dovoljno dobro opisati, ali eto pokušavam, jer od tvoga pisma, jedno je sigurno, ja nisam sam, no još je veće shvaćanje da nikad i nisam bio sam. Mogao sam tako biti siguran u svim onim noćima u kojima sam stajao i promatrao nebo, u tim je noćima bilo hladno i pusto, nisam, istina je, nisam te pronalazio, iako sam o tebi maštao, nisam ti znao ni ime, ni godine, ni gdje živiš, samo sam se nadao da ćeš jednom stići, da ću te pronaći, želio sam biti tvoj vitez, to je dječja scena, ali ja nikad nisam prestao vjerovati u tog dječaka širom otvorenih očiju, on me vodio svo ovo vrijeme naprijed, i u tame, magle, zime, do eto ovog sada trenutka, kada te napokon vidim, iako nemam pojma o boji tvoga glasa, samo ti vidim oči...gubim se u tim tvojim očima i osjećam da ću u njima biti pokopan, ne sada, nikako sada, ali jednom hoću, tu bih želio umrijeti...
Zbunjuješ me, znaš li?! Tko sam u ovome trenutku, kakav je ovo redoslijed mojih misli?!
Sigurno sam ti smiješan, sigurno, volio bih to znati, ali ne mogu, ne još u ovom trenutku, ali iz tvog pisma znam, ti si me odabrala svojim i to je konačno, to je gotovo, kao da si se odrekla svega da bi me mogla utisnuti u sebe, jer žene poput tebe, to nije svaki dan, dobar dan, to je jednom ili nijednom u životu, takve žene se sanja...mogu li i ja sanjati ? Imam li pravo na to? Bože, nadam se da imam, inače mi ne bi poslala ovo pismo ?!
Ili?
Mučiš me ti nepoznata energijo, energijo koja mi obgrljuješ srce, treperim zbog tebe, osjećam se, osjećam se kao da sam pronašao svijet, kontinent, kao da sam pronašao život iznad i izvan života...


22:16 Komentari (3)




Vječni !




Jednom sam te sanjala, ne, ne u onom trenutku dok sam tonula u odmor, dok je mome tijelu bilo nužno isključiti se,
kao što se glačalo isključi iz struje, nakon što je ispravljalo nepravilne nabore, crtice, do iznemoglosti na bijelim košuljama,
čistim i podatnim za malo topline, tu istu toplinu sam i sebi nanosila mislima.
Tu je bila moguća, samo tu.
U stvarnosti bila sam isključena od tebe.
Bila sam hladno glačalo, odložena u stranu, ti nisi bio niti moja košulja, a ja nisam bila tvoje glačalo.
Bili smo dvije faze.
Jako dugo, sve dok te odjednom nisam snažno umetnula u sebe, bila je to laka odluka, bila sam napuštena, ostavljena, osramoćena i onemogućena.
Bila sam poput kostura srne koju su ubili radi hrane, taj lovac, koji je za sebe oduvijek mislilo da je moćan, velik, bitan i koji je hranio samo sebe,
bez treptaja otkinuo je svu moju kožu, meso, pa me šutnuo i pljunuo o moje kosti i o moje bivanje.
I pobjegao je, baš kako bježe kukavice.
I otkucala sam mu, moje je srce ostavio onokraj svega, njega ono nije zanimalo, za njega to je bio i ostati će uvijek samo običan mišić.
Mišić koji pulsira...zamisli, zbog tebe kojeg i sada tek dozivam, ono je ipak ostalo prisebno...napustilo je ono ljušturu od tijela koje je nekoć bilo,
(jer uvijek napuštamo staro i nebitno, to je zakon jačega, a ja, o ne, ostala sam jaka) i eto nastanjujemo novo meso, čvršće i snažnije i
sada tebi, tebi mogu prstima tapkati zrakom signale...mogu te dozivati i vjerovati ti...
Ti si mi donio more u notama.
I stojim na vrhu jedne pjesme davno napisane i odaslane, pa promatram to plavo nebo i modro more, pa puštam vjetru da me
izvjetri, otvaram širom njedra da me pročisti, jer za tebe želim biti poput djevice.
Nije to obično tijelo, to je tijelo koje nije dotaknuto tvojim nevinim željama, tvojim usnama od soli, od strasti, od vatre i od oluja.
Koračam, pomalo tonem u boji tvojih očiju, tamo plivam slovima od ljubavi...dođi i ne zaboravi me...
I listam stranice jedne knjige, jednog poglavlja, tu sam se skrila, i pružam ti početno slovo svoga imena, da me lakše povučeš s udice
koju si olako bacio, jer se niti ne nadaš da bi me mogao pronaći.
Vidim te kako stojiš u mraku i misliš; gotovo je, ničeg više nema, a onda pronalaziš malu svjetlost, koja ti zatreperi, i ponadaš se,
da sam živa i da ti prilazim, kao što žena prilazi muškarcu kojeg želi...
Želim te, poručuju ti valovi pa te spremaju u postelju jer su ti uspavanka umjesto moga glasa...želim te, donosi ti vjetar moj otisak blizine na obraze i usne,
želim te, dotaknu te kapi kiše po vlasima na tvojoj glavi...želim te, obgrli te sunce i njegova toplina i pružaju ti ruke te zrake, kao što ovdje moje ruke i ja samo
sanjamo, sanjamo, sanjamo i dozivamo tvoje ime : vječni !





00:07 Komentari (9)




srijeda, 21.04.2021.

Samo stranac, samo stranac...

Pa od kuda krenuti? Hoćemo li reći istinu ili ću je zatajiti? Da odglumim i prešutim? Što se tu može? Baš ništa, dogodilo se, odvilo se, ovo će te jednom podsjetiti na tvoju slatku glupost, ili ipak neće? Zašto bi se ustručavala reći da si skoro pala, da si se skoro rasula po betonu, da su ti koljena zaklecala, da su ti se oduzele noge, da si vidjela avet, da si imala blizak susret s prošlošću, UMALO, i jesi i nisi, nema veze što to nije bio ON na kraju, ali taj je nepoznati čovjek gledao njegovim očima, nosio je robu koju on nosi, imao je korak nalik njegovim, i u mraku iz daljine, smiješio se, a ti si draga moja samo stajala, zbunjeno stajala, gledala ravno u to daleko lice, koje ti je prilazilo, izgubila si dah, nestajala si, mislila si da sanjaš ili da si se izgubila u nekoj drugoj dimenziji, no zatim to se lice približilo, iz njega se izvukao glas, rekao je prodavačici što vam je friško pečeno, to nije njegov glas, to nisu njegove oči, to nisu njegove ruke, to nije ON...udaljila sam se, otišla sam, pobjegla sam, samu sam sebe smirila, to nije on...a onda iza ugla, automobil koji simbolizira njegov grad, i pala sam, tad sam tek pala u dno svoga bića, ali sam hodala, čvrsto sam samoj sebi stegla ruku i samo sam nastavila koračati...nisam vidjela ništa, hodala sam poput robota, tri sam se puta splela o neke izbočine na betonu, ali nisam pala, nikad ne padam, čak i kad se tako čini, da ću pasti...hodala sam i hodala i hodala, četiri, pet autobusnih stanica, nisam ni brojala, ni shvaćala, samo sam se trudila udaljiti od tog vražjeg mjesta, gdje sam se još jednom, opet, osjetila toliko ranjivom, ponovno mi je netko zabio nož u leđa, samo ovaj put, taj čovjek nije bio on, bio je to samo stranac nalik njemu...samo stranac, samo stranac, šaptala sam samoj sebi dok sam pokušavala doći do daha...samo stranac, samo stranac, pusti si Tedija na youtubu...pusti si Tedija da se smiriš...i onda sam stala, stigao je bus, ušla sam, karta koju sam štancala, nije zabilježila niti vrijeme, niti liniju, niti ništa...kao da mi je željela reći: ništa se nije dogodilo, baš ništa, On nije tu...dobro je...a nije dobro, sklupčala sam se, malo sam se i tresla...sjedila sam na naopakim sjedalima, kao da gledam u ono što sam ostavila, ostavila sam, jer sam morala tako, jer su me doveli do te točke, točke nepovratnosti...i sada eto, pišem i prisjećam se i u magli sam, i tu sam...kao da nisam, kao da nisam...ponavljam i dok kuckam ovo : samo stranac, samo stranac, samo stranac...


22:59 Komentari (8)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>