Objavljeno: ponedjeljak, 26.02.2007.

INTERNET

Sorry ljudi kaj me nije bilo ovih dana...Imala sam probleme s internetom, i morala sam malo smanjiti. Ovaj mjesec sam prešla za 3 giga, od dozvoljenih giga i 500 mega...znači, dvostruko sam potrošila (to su uglavnom moja braća). Moji roditelju su pošizili kad su vidjeli račun. I voljela bih se ispričati za prethodni blog: to je napisala Juky (Wilt, nema vezerolleyes) Ako baš hoćete, idite na tu stranicu, baš je slatka. Ali ja igram još bolju igricu na netu, naći ćete je negdje u boxu, zove se "Club Penguin", vjerujte mi, veoma zabavna igrica, za sve one koje se vole družiti s drugima. A sada ciao, von bojage, jer se moram skiniti s kompa da stignem riješiti školu...zujozujozujo

- 09:27 - Angel Pray... (17) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: četvrtak, 22.02.2007.

Odite na ovo super je:


- 14:01 - Angel Pray... (6) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: srijeda, 21.02.2007.

Kakva sreća...

Tko vjeruje u srećunamcor? Ja ne. Sreća ne postoji, ali...nesreća i te kako. Kako se danas posti, znači nema mesa, ništa od životinje, nema slatkog, ništa masno. Ok, nisam u stanu imala ništa za jesti osim pekmza i kruhano. Mama mi nije dala lovu za jauznu, pa sam ajme gladovala do pola 2burninmad. Trebali smo gledati Oliver Twist, ali ne, Radili smo interpretaciju teksta, a kakve sam "sreće", nastavnica je baš mene prozvala puknucu(nekako sam dobila 4). Sutra imamo matematiku umjesto sat razrednikaheadbang. Kad sam došla kući sva izgladnjela, morala sam pomagati nešto mom bratu....blablaOnda sam napokon strpala kruh u usta, morala sam na tjelesninono. Za ručak sam imala pečenu ribu (ajd, barem nešto danas normalno za jestinjami). Onda točno čim sam upalila kompjuter, mama me poslala da joj uplatim lotomad. Naravno onda je Damiru došao njegov prijatelj.....headbangBOŽE UZMI ME!dead

- 17:10 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: ponedjeljak, 19.02.2007.

MASKENBAL!!!!!!!!

YOOOOO!!!!! Maskenbal prošo, a bio je zakon!smokin Ovo je bio najbolji maskenbal ikada!!!! Vjerovatnobi bio i bolji da je i Juky došla, šteta što je u bolnicino, ali ovo je bila KOMA!!!!smijehsmijehsmijeh
Ja sam bila reperica, a mislila sam da će reći da imam jadnu masku. Moramreći da sam se iznenadila. Kad sam izašla iz WC-a, cure su rekle da izgledam super. Dečki su se smijali, ali to meni ne smeta. Svi su mi rekli da imam zakon masku, da sam se dobro sjetilawink. Osjećala sam se super, kao dio razreda, kao prviput da sam prihvaćena. Sami mi je glupo da sam jedina predstavila svoju maskunamcor. Ali, svi smo se zajedno igrali, plesali, zabavljali. To je bio moj najbolji dan u životu!!!!!deaddeaddeaddeaddeadroflroflroflwinkyesparty
A da ne zaboravim, ako smo ogladnjeli, mogli smo jesti čoko-flipse, flipse, čipse i nakraju krofnenjami! Mogli smo piti cole i multivitamina!!party

TO JE BIO NAJBOLJI PARTY IKADA!!!!!!!

- 18:01 - Angel Pray... (4) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: nedjelja, 18.02.2007.

OnO, ToTaLnO dOsAdNo

Ne znam iše ni šta da pišemnamcor. Danas sam NAPOKON napisala lektiruzijev, Za ručak sam imala karmenadle sa kiselim vrhnjem i sirom preko toganjami, gledam Tv i crtićezijev, dosadno....Julija je još uvijek u bolnici i ne zna kad će izaćnono, Mučim tu svoje kućne ljubimce...Igram se sa macama, Učim nove trikove svojoj Bubici (papiga), gledam ribice...DOSADNO
zijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev
Neka me netko spasi iz dosade... Barem se pripremam za sutrašnjimaskenbalthumbup
Do...ne znam kadarolleyes, POZZZZZZZZZZZZZZZZZmahmahmahludzujo

- 15:22 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: subota, 17.02.2007.

Šta je svima?!

Svi su se opet nešto razboljeli (srećom ne i jadead) Jedino jučer što je bilo super jest da sam dobila 2 karasa(nešto kao zlatna ribica) jer mi je mačka pojela moju malu crvenu ribicu, baš moju najdražu. Nazvala me Julija i rekla mi je da je u bolnici jer je dehidrirala. Nažalost, i ostala je na zaraznom odjelu. nitko je ne može posjećiovat (ok, sada ovih dana nema nigdje u bolnici posjeta jer vlada epidemija gripe). Nažalost možda neće ni ići na maskenbal koji je tako dugo čekala. Ona će biti puštena u ponedjeljak ili utorak(voljela bih da se vrati sutra!)

- 15:44 - Angel Pray... (16) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: petak, 16.02.2007.

VIDI GA!!!!

Jednostavno nisam mu mogla odoljeti pa evo stavljam sliku mog mačka Zvonka (sličan je garfildu, ne?)zujocerekcerekcerekcerekcerekcerekzujo
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Nije baš veliko, ne mogu drugačije!

- 21:44 - Angel Pray... (4) - Print Angel Pray... - #

Ma daj...

Gospođica Kvržica-Hržica (moja razrednica) je rekla da nećemo imati danas maskenbal zato jer je pokop tate od moje kolegice u subotu. TO NIJE FER!!!!!!blablablablablablaheadbangpuknucu Svi smo je htjeli nagovoriti da bude u petak, čak i Ona.Ali ne...... Imat ćemo u ponedjeljak, na moj najgori dan. Imat ćemo umjesto informatike. Barem sam jučer gledala u kazalištu "Teštamenat". To je tako super, da rikneš od smjehadead (pogotovo na krajurofl!) Ali svejedno....Nije ok da je u ponedjeljak maskenbal!!! Ja sam već sve pripremila...Ja ću biti RR ( reperica Repa) Čak sam i svoju pjesmu smislila! Pjesmu čete čuti u ponedjeljak. MRZIM JU!!!!!!!! Još neke novosti...U školu nam se vratila stra učiteljica iz kemija. Ona je predavala mom bratu. Nažalost je nisam nikad vidla(jučer jesamsmijeh) Više nije tako dosadno na kemijizijev. Dosta je zabavna, voli se šaliti, ali ima i malo strogosti. Uglavnom je ok. Ona kemiju napravi veoma zanimljivom.
Do sutra, VON BOJAGE!!!mahmahlud

- 10:40 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: četvrtak, 15.02.2007.

Tata koji spava s anđelima

Ja sam postala jako sebična. Mojoj kolegici iz škole je prije 2 dana umro otac. Ona je u šoku i sigurno u depresiji. Njezin tata je bolovao od tuberkoloze i prije 4 dana je došaokući preko vikenda da vidi svoju obitelj, da provodi malo vremena s njima. Kako sam čula, sutra-dan je njezin tata pao u komu i prekjučer umro od srca. Nisam sigurna jel tako, ali ja sam tako čula pod nastavom. Ja tu pišem o valentinovu i vicevima, dok Ona tuguje doma. Kako sam sebična. Dobro, barem ću joj dati 10 Kuna za mali cvjetni aranžman (skupit ćemo kao razred 200 kn) i MOŽDA doći i na pogreb. Sam se bojim da se ne rasplačem.Onaželi da ga se pokopa s mobitelom da mu može slati poruke. Da zna da je s njim. Svarno mi je žao. Ona mi se iskreno,nekad nije baš sviđala, ali nekad mi se jako dopadala. Pokušat ću biti bolja prema njoj ovih slijedećih godina. Neka joj tata spava s anđelima.

- 09:50 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: srijeda, 14.02.2007.

Slovenski vicevi

Koje boje su slovenski brodovi?
Dva su plava, a treći je crven.

Kak se zovu ribe u sloveniji?
Jedan je Slavko a drugi Zveko Pedala.

Kaže muž ženi u Sloveniji:"Laku noć!", a svi u Sloveniji uzvrate: "Laku noć!"

zašto se ne smije otvarati kišobran u Sloveniji?
Pa iskopat ćeš nekomu oči tamo u Mariboru!

Zašto se prerezala jedna planina?
Kako bi ti predavao putnu knjižicu u zraku dok skijaš?

Zašto je zabranjeno praviti špagu pod tjelesnim u Sloveniji?
Pa prešo bi granice!

Zašto je zabranjeno korištenje telefona?
Pa dovoljno je da nekomu šaptaš pa da te svi čuju koji su u Sloveniji!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slovenska obalna straža!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slovenska zračna luka

- 20:32 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Ja svjetlucava Repica

Ne brinite se, nsam bila na maskenbalu (ne jošrofl) Danas smo svi dobili naša pisma, uglavom smo se zabavljali s njima. Najbolje je došlo na hrvatskom. Juky je ponijela šljokice za čestitke. Te šljokice su super sitne. Nakon čestitka nas je sve posipala time. Bila sam svjetlucava kao Las Vegas, Kao zubić vila. Pod zemljopisom sam se samo počeškala po glavi, a već mi je knjiga bila svjetlucavija od mene. Kako sam već bila extremno zabavljana, pročitam pitanje iz vježbenice: Opiši Slovensku obalu. u pisala super dobre provale (iz vicevarofl) o je bilo super. Izgledala sam kao drogiranazujo. Eto šta ćeš, Život je takav!
image hosting file

image hosting file

- 20:15 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Valentinovo

Valentinovo...Dan zaljubljenihcerekcerek...i Sv.Valentina. Vjerovatno ne znate tko je on bio. On je bio svećenik koji je bio potajno vjenčavao ljude, a rimski car je to zabranio jer je trebao ne vjenčane muškarce za vojsku(za rat).I tako rimski car je zapovjedio za mu se odrubi glava. Bez obzira što više nema Sv. Valentina, u svijetu ima mnogo zaljubljenih (uključujući i ja)!!!! Jeste li znali d se pošalje najviše pisama za Božić, pa slijedeći po redu za Valentinovokiss? A da se skoro 60% tih pisama cure pošalju samoj sebi? Ne vjerovatno. Ja to nisam učinila i neću. Ja bih prevarila samu sebe, ne drugezujo. Ja pošaljem pisma cijelom razredu (To jest čestitkerolleyes) i naravno, ošaljem svojoj simpatiji (tko je moja simpatija, ne morate se ni truditi pitati tko je jer neću rećicerekcerek)
Kao što sam svima napisala: Nitko nije sam za Valentinovo, čak i ako misliš da si sam, uvijek ti je netko pokraj tebe. Meni je ovaj dan veoma poseban, i nisam tužna što nisam dobila neko iskreno pismo, jer znam da ću mod slijedeće godine dobiti, ili čak za 5 godina, nikad se ne zna. Ali eto, SRETNO VAM VALENTINOVO!!!!cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

MySpace

MySpace

- 19:56 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: utorak, 13.02.2007.

Moj princ na bijelom konju...

Moj princ na bijelom konju ide sa mnom u školu....Zgodan je.....pametan...A ja ludica zaljubljena u nega... Simpatija mi je još od 4. razreda (sad idem u 7. razred.) Ali sam primjetila da me netko drugi voli...već dugo....On to skriva,ali primjetno.Skužit ću ja njega sutra na valentinovo kad mu pošaljem svoje pisamce....A šta ću s mojim princem? Očito ću morati slijediti božju volj, ne se protiviti...Ah, šta mogu kad je ljubav teška...cerekcerekcerekcerekcerek

- 09:48 - Angel Pray... (3) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: ponedjeljak, 12.02.2007.

OVO SAM JA!!!!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 21:32 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Sve se brzo mijenja...

Danas sam promijenila dizajn barem 5 puta!!!! Sad mi se sviđa, sada ne... Sada sam odlučila za ovaj tu dizajn!!! Sa anđelom. Neka svima probudi malo razmišljanje o sebi. Neka ne netko promijeni. Ne brinite se...Biti će još puno zanimljivih priča o meni i mojim zgodama ( To pod "mene i mojim" spadai od mojih prijatelja isto!!!roflrofl) Dat ću vam uskoro i glazbe na bljogić (ne brinite se, bit će neka živahna!!) Ok, zanima me i vaše zgode. Slobodno postirajte meni pa se možemo "mjeriti"!!!deaddeaddead
Neka...Uživajte dok možete!!!!
Yohoho and a bottle of rum!!!
partypartypartyparty

- 20:08 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Prošla gripa, Došla škola

Ne mogu vjerovati...Cijeli prošli tjedan sam provela sjedeći pred kompom s čajem na stolu... IMALA SAM GRIPU!!!eekeekeek Nisam mogla pričat, a čak sam jednom cijeli dan imala temperaturu od 39.8 Celzijevih stupnjeva. Još gore, poslije gripe sam dobila ranice koje peku po jemenu. Nisam smjela opće prat kosu sa šamponom (A ja imam probleme s masnom kosom, zato i jesam uljna repica!!) I tako ja oprala kosu sa kamilicom, I sutradan pošizila i oprala sa šamponom...Kako ja volim reći...I HAD A REALY BAD HAIR DAY!! I naravno, još i škola....može li biti gore...Nema više kompa ovih dana..Uzimaj bilježnice i prepisuj..još nisam ni napisala ljubavno pisamce za simpatiju!!!imam iznenađenje za njega....Napravit ću mu pop-up čestitku. Tko voli kreativne ideje neka idena www.hobbyart-chemaco.hr i onda neka vidi. Kolko možete viditi imam sada i sat....Kasnije će biti i glazbe i count-downa... pavjerovatno i dizajn!!!

- 09:32 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: četvrtak, 08.02.2007.

Kameni snovi

Bilo je mračno. I dosta kasno. A mjesec je sjao na nebu kao nikad prije, punim sajem. Promatrala sam to nebo, kad spustim svoje umorne oči da se odmore, veliki kameni blokovi počinju da mi padaju na glavu, na moju pamet. Blokovi, kao da su me htjeli uvrijediti, nešto mi učiniti. Teško sam disala, grlo me je stezalo, kao da gorko plačem. Kao da su mi padali milijuni kamenja, kao kiša na moje srce. Digla bih ruku da se obranim, ali uzaludno. Znoj me oblio cijelu. Odjednom, kameni blokovi su se stvorili u jednog diva koji me je počeo mlatiti. Bilo mi je teško. Nije bilo izlaza. Morala sam čekati jutro. Nisam se mogla probuditi. I tako došla zora, došlo Sunce da me spasi. Spasi od zlo kamenog diva što me bilo zlostavljalo dušu. Kad sam se probudila, kao da mi je kamen pao sa srca. Osjećala sam se kao da mogu letiti opet. Bila sam slobodna. Naravno, uhvatila me je nesreća, baš kao i gripa.
Image hosting

Image hosting

- 18:47 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: četvrtak, 01.02.2007.

Akvarij

Sorry što me nije bilo ovih dana. Imala sam virozu. Valjda i vi imate, jer je sezona. Većina u školi su bolesni, a ni ja nisam baš bila bolje. Jučer sam bila u školi i trebala sam predati lektiru nastavnici (da mi ocijeni). Došla je prastanica (nastavnica iz biologije) u učionicu.
PRASTANICA:Jel' itko ima akvarij kod kuće, veliki?
ANTONIO:Ja!
JA: Ja, i to 20 litarski!
MATEA: Ja isto!
PRASTANICA: Dobro, i vi ćete biti dosta, znate kako kažu: previše baba....(previše dosadnozijev)
Hvala bogu, nastavnica mi nije ocijenila lektiru, i još nisam trebala ići na Zemljopisrofl!!!!Ja mrzim zemljopis...Uglavnom, trebali smo pomoći Prastanici da očisti akvarij, a hvala Bogu akvarij ima 50 litara, 100 puževa, cijela prašuma vodene kuge(biljka) i svega 3 male ribice.
PRASTANICA: Ok, vi povadite biljke, ribice, puževe i vodu, a ja idem po domara.
JA: Ok.
ANTONIO:Super.
MATEA:Što sad?
JA:Valjda povaditi biljke i ostalo?
ANTONIO: ja ću biljke.
JA:Ja ću ribice i puževe:
MATEA:Dobro, ja ću vodu...ali pred kraj...
Nakon vađenja biljaka...
JA:Ok, sad ribice.
MATEA:Ali nemamo mrežicu, nastavnica nije našla.
JA:Pa onda ćemo vaditi rukama.
ANTONIO: Ja to nediram!
MATEA:Ja nezam hvatat?
JA: A jeste primadone...
Nakon vađenja ribica...
ANTONIO: Sper, još sam puževi!
MATEA: Oš ti Repa?
JA: Tko, ja?! Ne bih, ajd nek i Antonio pomogne.
Nakon puževa....
JA:Napokon, zvoni za zemljpis, a nas nema!
MATEA:Trabamo crijevo.
ANTONIO:Tko će uvući da voda curi?
ANTONI I MATEA: Ja nema šance.
PRASTANICA(vratila se, nakon 20 min):Ja ću uvući.
Otišla je prastanica.
JA: Ajd, ja ću držat crijevo da ne ispadne, Antonio, ti nam mjenjaj ampere, Matea, ti donesi još jedan amper od domara.
ANTONIO: No probljemo.
MATEA:Brzo dođem.
Dok smo vadili vodu, mi smo se šprdali, igrali se, pričalli, glumatali.....Eh...bilo je super...Nakon što je završila škola....
JULIJA: Idemo?
JA: Evo, još malo.
MATEA I ANTONIO: Odosmo mi... Ajd bok
Napokon, kad smo završili Julija i ja smo zajedno otišli kući(naravno, kod mene smo se "rastali", otišli svojim zgradama)
Pouka Dana: Ako te neko zamoli da mu pomogneš u školi, pomogni mu, a da nemoraš ništa učiti.

- 11:05 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.