Objavljeno: ponedjeljak, 26.02.2007.

INTERNET

Sorry ljudi kaj me nije bilo ovih dana...Imala sam probleme s internetom, i morala sam malo smanjiti. Ovaj mjesec sam prešla za 3 giga, od dozvoljenih giga i 500 mega...znači, dvostruko sam potrošila (to su uglavnom moja braća). Moji roditelju su pošizili kad su vidjeli račun. I voljela bih se ispričati za prethodni blog: to je napisala Juky (Wilt, nema vezerolleyes) Ako baš hoćete, idite na tu stranicu, baš je slatka. Ali ja igram još bolju igricu na netu, naći ćete je negdje u boxu, zove se "Club Penguin", vjerujte mi, veoma zabavna igrica, za sve one koje se vole družiti s drugima. A sada ciao, von bojage, jer se moram skiniti s kompa da stignem riješiti školu...zujozujozujo

- 09:27 - Angel Pray... (17) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.