Objavljeno: ponedjeljak, 19.02.2007.

MASKENBAL!!!!!!!!

YOOOOO!!!!! Maskenbal prošo, a bio je zakon!smokin Ovo je bio najbolji maskenbal ikada!!!! Vjerovatnobi bio i bolji da je i Juky došla, šteta što je u bolnicino, ali ovo je bila KOMA!!!!smijehsmijehsmijeh
Ja sam bila reperica, a mislila sam da će reći da imam jadnu masku. Moramreći da sam se iznenadila. Kad sam izašla iz WC-a, cure su rekle da izgledam super. Dečki su se smijali, ali to meni ne smeta. Svi su mi rekli da imam zakon masku, da sam se dobro sjetilawink. Osjećala sam se super, kao dio razreda, kao prviput da sam prihvaćena. Sami mi je glupo da sam jedina predstavila svoju maskunamcor. Ali, svi smo se zajedno igrali, plesali, zabavljali. To je bio moj najbolji dan u životu!!!!!deaddeaddeaddeaddeadroflroflroflwinkyesparty
A da ne zaboravim, ako smo ogladnjeli, mogli smo jesti čoko-flipse, flipse, čipse i nakraju krofnenjami! Mogli smo piti cole i multivitamina!!party

TO JE BIO NAJBOLJI PARTY IKADA!!!!!!!

- 18:01 - Angel Pray... (4) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.