Objavljeno: ponedjeljak, 12.02.2007.

Prošla gripa, Došla škola

Ne mogu vjerovati...Cijeli prošli tjedan sam provela sjedeći pred kompom s čajem na stolu... IMALA SAM GRIPU!!!eekeekeek Nisam mogla pričat, a čak sam jednom cijeli dan imala temperaturu od 39.8 Celzijevih stupnjeva. Još gore, poslije gripe sam dobila ranice koje peku po jemenu. Nisam smjela opće prat kosu sa šamponom (A ja imam probleme s masnom kosom, zato i jesam uljna repica!!) I tako ja oprala kosu sa kamilicom, I sutradan pošizila i oprala sa šamponom...Kako ja volim reći...I HAD A REALY BAD HAIR DAY!! I naravno, još i škola....može li biti gore...Nema više kompa ovih dana..Uzimaj bilježnice i prepisuj..još nisam ni napisala ljubavno pisamce za simpatiju!!!imam iznenađenje za njega....Napravit ću mu pop-up čestitku. Tko voli kreativne ideje neka idena www.hobbyart-chemaco.hr i onda neka vidi. Kolko možete viditi imam sada i sat....Kasnije će biti i glazbe i count-downa... pavjerovatno i dizajn!!!

- 09:32 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.