fra gavun

četvrtak, 27.02.2014.

Usisivač

Prije dvije godine ispratio je životnu družicu pa su mu samački dani bili dosadni i monotoni. Jednoga dana palo mu je na um kopati po starudijama i uspomenama a šufit je zlatni rudnik za takvu zabavu.
Bili smo dobri i naravno da sam mu obećao pomoći onako drugarski ali to kod njega nije prolazilo. Bojao se ikome ostati dužan i plaćao je odmah na licu mjesta.

Pomogao sam mu da se popne u carstvo starudija gdje je desno tik do vrata bio stolac te se parkirao na nj.
Upalio sam 'letriku' i otvorio prozor na lastavici da iznenadim pluća.
Odakle počet? Veli on: 'od početka'!
Krenuo sam s poslom i kako bih dohvatio koji predmet on bi svratio u sjećanje po priču.
Kao da je zajahao vremeplov za sve je imao komentar pa se prebiranje oteglo sve do ručka.
Kad bi mahnuo rukom to je bio znak da je predmet otpisan i može letjet kroz prozor.
Sentimentalnost je vrila toliko da bih se kod pojedinog predmeta premišljao da li da ga bacim ili odnesem doma i tako spasim uspomenu.

Došao je pod ruku neki prastari usisivač obavijen velom prašine pa nisam htio ni pitati da li da ga bacim. Taman sam zamahnuo a on je viknuo: 'NEE'!
Usporeno sam okrenuo glavu u njegovom pravcu začuđen takvom reakcijom i pitao:
- Ne?
- Ne! Njega ostavi, to mi je najdraži predmet u ovoj kući.
- Ali…
- Znam, znam star je, neupotrebljiv, bučan, ne dihta ali ipak njega nemoj bacit.
- Ali pored ovih danas…
- Znam! Susjed moj možeš mi biti sin po godinama pa me poslušaj, ajde sjedni, odmori malo i čuj staroga što ima za reć.
Naš brak, između mene i moje Kate pokoj joj duši, trajao je punih 59g. 59g zajedničkog življenja bez trzavica bez svađe, bez galame a sve to zahvaljujući njemu. Zahvaljujući tom starom srkalu.
Djeca odrastu i odu svojim putom, odaberu sebi probleme i žive svoj život a mi smo ostali u ovoj kući na milost i nemilost naših karaktera i valjalo je to preživjet.
- Ali on je neispravan!
- Ne, nije. On i sad radi kao prvog dana kad sam ga kupio. Eno ti šteker i uključi ga da se uvjeriš.

- Uf uf, šta je ovo majke ti Irudove, bučniji je od 'Konkorda' a njega su radi buke prekrižili i izbacili iz prometa.
- Eto, vidiš da je ispravan!
- Stvarno mi nije jasno…nije bilo svađe zahvaljujući njemu, kako?
- Gledaj susjed, to je vrlo jednostavno!
Kad god bi Ona naoštrila jezik ja bi se u samom začetku 'grmljavine' uhvatio tog starog srkala i čim bi ga uključio zavladao bi mir.
Jedino je on bio glasniji od nje. I zato kad me spakirate stavit ćete srkalo pored mene neka mi se nađe!

- 00:24 - Komentari (23) - Isprintaj - #