fra gavun

nedjelja, 09.02.2014.

Nisu samo za grebanje

Kaže doktorica: 'evo naručila sam vas za pregled kod specijaliste 27.04.'14, to je najbliži slobodni termin koji postoji'!
- Aa?

I tako ja 'zadovoljan' napustim ordinaciju, uostalom šta je čekat tri mjeseca i par dana za pregled u odnosu na one koji uopće ne dočekaju.
I dok grabim nogostupom trgne me mobač. Pogledam a ono 'Mala', da hitno dođem jer je riknuo mali protočni na bazenu za kosu.
- Dobro sam hvala na pitanju!
- A šta ti je nisan te to pitala, jesi dobro?
- Rekoh ti.
- Ma daj, ali je što!
- Naručen sam za pregled 27.04. ove godine.
- Aaa, a kod koga ideš?
- Gastro.
- Gastro, gastro, gastro…
- E na int…
- Čekaj ne prikidaj me, gastro… nije…
- Ma je kak…
- Ne prikidaj me čekaj malo, gastro…

Ovo 'ne prikidaj me' podsjetilo me kad sam tek kupio plac i započeo radove pa je trebalo svako malo nešto pismeno moliti, ili za vodu ili za struju ili građevinsku, uostalom kao i svi drugi.
A 30m dijagonalno bila je kamena kuća penzioniranog komandira milicije.
Ovo područje bilo je pod vinogradima pa je Milan B. kupio staru kamenu kućicu i bio prvi stanovnik 'vilajeta' a kako se razmnožavao tako se i kuća širila.
On je morao sve znat i njemu se moralo obraćat za bilo što.
Kad je trebalo napisat molbu došo bi kod njega doma, odma bi ubacio papir u mašinu i počeo: 'ja dolje potpisani molim vas…'
pa onda pita.
- Ime i prezime?
Ja zaustim a on:
- Ćut!
- Ulica i broj?
Opet ja zinem a on:
- Ćut!- i nastavi štemati,
- Ulica i broj: - kod Milana B.

- Alo šta se ne javljaš, štae. Evo ovako, sutra u 9 javi se Katici na šalteru jes čuja, ona će sve sredit. Ae dođi mi ovo pogledat ae bok.

U 9 na šalteru, dobro jutro-dobro jutro.
- Vi ste taj, dajte papire…aha, dobro…čekajte ispred petice i prozvat će vas.
- Sad?
- E što se čudite.
- Ovaj…ništa ništa, fala vam.

- Ma kako si uspjela sredit da me odma uzme baš bi volio znat.
- Nokti e. Si joj vidija nokte, to je moje djelo.

Doduše nisam joj zagledao nokte ali sad na bilo koji šalter da dođem nakon 'dobro jutro' ili 'dobar dan' odma nastavim: 'imate lijepe nokte'!
Ako prihvati kompliment i prozbori koju riječ znači ulovila se a dalje zna se. A ako me sasiječe pogledom ili 'pošalje psihijatru' znači da nije njezina mušterija i zovem džokera.
Čudo je ova medicina!

- 00:50 - Komentari (17) - Isprintaj - #