fra gavun

petak, 03.01.2014.

Enti Staru i Novu

A u K, u dućanskoj sam krizi i moraću se naučit ne kupovat, ako neko zna recetu neka mi javi.
Zaželija sam trgovcu sritne nove datume i pita ga zna li kad je dan gejeva, drugi prvoga ili prvi drugoga? Nije zna pa sam bacija komentar.
- Štae ovo? Pilići od lani?
- Je, priklani.
- Vidim da su priklani, nega bogati štae ovo jutros? U dućanu jedino kruh imate od ove godine!
Okrenija se i ode u frižider.
Pitam mu kolegicu štae s njim.
- A pusti ga nije mu lako.
- Kako misliš?
- Ma lani se ode prid nama kolegicama našalija:
'Ko želi samnom čekati novu ima jedno slobodno misto, sve je plaćeno'.
'Evo ja ću a di se čeka'? Ka iz puške se javila Luca.
'Di se čeka…u postelji'. On će veselo.
- Eto na i štae bilo dalje?
- A ništa, još je nije uspija uvjerit da su praznici gotovi!

Uglavnom jedna puno fina godina mi je iza leđa, godina u kojoj sam iz oko 500 000 hr riči najviše čuja rič 'kriza'.
Dnevna, misečna i godišnja kriza, takujinska kriza, pubertetska i bračna a kad je bračna onda je i hvarska kriza, kriza sridnjih a onda i gladnih godina, kriza identiteta, državna kriza, kriza pauze za ručak i menopauze, talačka i tkalačka kriza, kriza zrilih godina, seksualna i sekularna kriza, kriza onih dana u misecu, dičinja kriza, pušačka i vladina kriza, alkoholna i homoseksualna kriza, kriza usta i ustavna kriza, kriza debljanja i debila, globalna i goblenska kriza, kriza svih krizaa...

Kalendarska kriza. Nemam novi kalendar.
Piše na netu: 'nađite kalendar iz '86g jer on u potpunosti odgovara 2014 godini'.
Jebateee…ae falabogu došo sam na svoje. Viš kako je dobro imati dućansku krizu.

Sve živo sam prikopa ali jok, nema ga i nema! Bogati di neću, prikopa bi i perkovićev dosje za kalendar koji će me vratit 28g nase a bome i na nju.
Jasno je kad nađem kalendar od 1986 da ću bit mlađi i od svoje dice! A znaš što to znači?
E ne znaš, znam ja.
To znači da više neće bit onoga: 'Daj mi posudi 200kn'.
Neće bit: 'slušaj ti 31-malogodišnjak …'
A on bi meni da ne voli to malogodišnjak! Bome. Ka da ja volim, jedva čekam da odraste.
Neće bit ni onoga:
- Nega slušaj ti! Prestani mi činit ovrhe po stanu ono tipa guz-papir, sapun, čarli, kruh, parizer, čarape i sl. te one revizije po frižideru es čuja? I još nešto, jesi zaboravija da si mi od priklani dužan sto evra?
A on bi meni da me je prigazilo vrime jer ko pamti štae bilo prija par godina cc i da godine nisu važne kuiš.
Onda bi se ja nakostrušija i počeja strugat zubima!

I u to evo ga pridame, izvadija je neku kartu i maše.
- Vidi ovo, kalendar iz 86g isti je ka i od ove godine.

Nagodili smo se. On meni kalendar a ja sam njemu oprostija dug i poučija ga:
'Što ne rečeš svojim prijateljicama ako žele feštati da ima jedno slobodno misto kod tebe i da je sve mukte'?

Sad sam na konju. Vidit će kako je imati mlađega od sebe koji će mu činit ovrhe i revizije po frižideru i čarapama! Još ako dovede tetu cc…
Stariji je mora me hranit makar do penzije! Živila 1986-a!

- 00:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #