fra gavun

petak, 15.01.2010.

Rasprodaja

Ovo i je vrijeme rasprodaja, sniženja (snize sa gornje police na donju), kupovine i trošenja onoga čega se nema.
Veliki plakati (čuj plakati, a i štaš drugo u raskoraku žepa i ponude) na kojima piše „30%“, „40%“, „platiš 1 dobiješ 2“, a ne tako rijetko dobiješ i preko dva.
Ja pravim društvo Ćeri (nosim novčanik) a Ona vodi stariju i maloga razbojnika (5) kome valja kupit opremu za nogomet? Opremu za nogomet? Kad sam ja trkao za ... za ... čarapom, napunjenom kartušinom i krpetinom jedina oprema je bila svaki dan rascvjetali palac ili mali prst, rijeđe su oni drugi stradavali. Tako bi se rasvjetali da bi sličili na crveni karanfil i uvijek sam imao po koji nokat viška. No onda je to bilo dozvoljeno, mislim crvena boja, a sad se prodaje oprema za nogomet.
Štitnici za cipce, dres, kopačke i lopta. Ae nekako smo našli dres i štitnike za cipac ali nema kopački. U koloni po jedan stanemo uz blagajnu, ja na začelju, jasno ne. Mrvu sam zakolutao očima ali sam ostao na nogama.
- E što se čudiš a vi'š koja je to marka?-
Lako je meni za marku ma nije za kunu, ajmo dalje tražimo kopačke.
Opet poznata marka i akcija „plati 1 uzmi 2“. Zanimljivo, malo su podigli cijenu i stavili akciju pa ko se ulovi.
- Ajmeee vidi ovo .... evo i kopačkeee.-
- Kupite kopačke i odaberete nešto za sebe u istoj cijeni.- ljubazno će trgovkinja.
I odaberu kopačke i onda veli meni ae nađi nešto i za se, kad je u istoj cijeni.
- Ne bi ja za sebe.-
- Uzmi viš da je povoljno... ne kupuje se „kapa“ svaki dan.-
- Ma imam ja kapu ne bi ja.-
- Ajde šta ti je kad će ti se ukazat ovakva prilika, ae.-
I šta'š.
Probam tenisice, dobro, veli prodavačica da onda plaćam one skuplje, hehe. Onda je opet proradila mašta moje ćeri.
- A kad je tako ja ću za sebe naći nešto u ovoj cijeni sa kopačkama a ti uzmi te i uzet ćemo još jedne za moga muža i tako mu je ubrzo rođendan.-
- Ali....-
- Nemoj se misliti ovo samo što nije mukti.-
I odabere ona za sebe i one za maloga razbojnika i za muža i one moje,uf, i onda unučica milo gleda.
- Ajme nismo tebi ništa uzeli.... ae i ti izaberi pa ćemo onda uzeti i sestri ae kad je 'vako mukti.-
Uglavnom mi smo izašli vani sa kutijama obuće ne bi reć' da smo stonoge.

E tako, zahvaljujući tome „mukti“ sad mi je kapa na glavi, „kapa“na nogama,
kapa mi pot sa čela a propuh u žepu i dijeta na pijatu.

- 01:30 - Komentari (40) - Isprintaj - #