fra gavun

subota, 12.12.2009.



Plemenita duša

Isprid ambulante narengalo ih se... ima ih bogami dva'eset od toga dvanaes' baba. Sve grintavo, srdito i viču toliko da je doktorica dva puta izlazila opominjat ih da se utišaju jer ne može ovako radit. A je, utišali bi se dvi minute pa opet, a kad ima puno toga što se ima prepričat, jer ako ostave za drugi dan onda je to stara vijest i ko će je slušat a nove pristižu.
Ajde nekako bi se i dalo čekati da nema padobranaca zbande koji uđu i ne obadaju, onda se babe ražeste ki da si taka u osinjak, nastane pravi kokošinjac, ne razumi se božetebe koja što zbori.
Onda dogovor.
Složno se udruže u nakani da niko ne smi ući priko reda, ae sa'.
Evo ti dolazi mladi čoek nekih triest godina i sta mimo reda nu, a babe se nakostrušile.
- Di'š ti momak.-
- U doktora a di ću.-
- Stani u red tamo na kraju ae.-
- Ja mogu priko reda.-
- Kako smiš ka ti mi ne damo, tamo stani, ala.-
- Ja sam dobrovoljni davatelj.-
- Ma nemoj, jel za oto imaš stučenu glavinu a?-
- Je.-
- Nu njega on se sprda, a kome si ti što dao blago meni.-
- Šta te briga e.-
- E onda ne'š uć da znaš.-
- Evo kartica pogledaj, dobrovoljni darovatelj organa, evo.- Pokaže on neku člansku iskaznicu sa naslikanim srcem. Nu, nagnuo se ja sa začelja da pogledam a ono FDD (folklorno društvo drmež), uozbiljile se babe i veli jedna „a moramo ga pustit kae tako“.
- A kvraguc jedan više ili manje svejedno.- I uđe on čim se otvoriše vrata.

Pušu babe deboto se neka i upuvala pa dok je to prošlo sve one okuke iz pumparica pa ispod zvona od kotula do slobode još se više pokvarilo, pfuj.
Taman smo posrkali ono poklonjenog zraka i evo ga izlazi onaj sa razbijenom glavinom. Sa' će baba.
- A sinko kome si ti darivao organe a?-
- Svojoj nevisti, bako.-
- Ajme koja plemenita dušaa, Bog ti zdravlje da' sinko.- Zadivljena je babuška ispred mene.
- A koji si joj organ darovao dobri i plemeniti čoviče?- Upita ona naprid.
- Reproduktivne organe bako,... doviđenja vam i fala da ste me pustili.- I ode
- A zato ti i je stučena glavina nesrićo dabili nesrićo... nevistu, plju.- Hehe došle k sebi.
- A ća joj je to darivao a, ka ga pljuješ?-
- A ća si gluha zagospu, darovao je nevisti, bratovoj ženi zato mu i je stuka glavinu,
- A ća ala reci.-
- Ono ća bi i ti rado ćapala da te ko oće reproducat ma nisi te sriće ka ni ja.-

- 19:37 - Komentari (29) - Isprintaj - #