Priče o čokoladi!

srijeda, 04.02.2015.

VIDEO Čokoladu možete napraviti i kod kuće



Veliki ljubitelj čokolade i autor britanskog bloga o čokoladi Chocablog Dom Ramsey već godinama piše o tamnoj poslastici. Nedavno je napisao poduži post o svom prvom kućnom iskustvu izrade čokolade.

Da! Čokolada se može napraviti i kod kuće i to za ne baš tako puno novaca (ako živite u Velikoj Britaniji s britanskim prihodima).

>> VIDEO U radionici vrhunskog čokolatijera

‘Prije nekoliko godina, počeo sam razmišljati o ideji da i sam napravim čokoladu. Istraživao sam i otkrio da, ako sam pametan, mogao bih to učiniti za ispod 1.000 funti (oko 10.000 kuna). To je veoma jeftino za nešto što je prije samo 20 godina bila ekskluzivna domena velikih industrijskih korporacija. Na žalost, 1.000 funti još uvijek je puno za nekoga tko se s tim bavi iz hobija i tko samo želi eksperimentirati, pa sam ideju odgodio na neko vrijeme’, napisao je.

Uskoro je otrkio neke nove podatke i čokoladu je kod kuće napravio za upola manje novca

Ako se želite upustiti u avanturu izrade čokolade u svom vlatitom domu, Ramsey je prilično slikovito objasnio korak po korak kako to učiniti i što sve korisiti kako bi mu to i uspjelo. Sada kod kuće proizvodi dovoljno čokolade da je može i prodati. A od sastojaka koristi samo kakao i šećer.

Osim teksta, svoj je pothvat i snimio, pa možete pogledati i video.

*****
Tekst: Ivana Domitrović

Je li vam se svidio post? Imate li što dodati? Ostavite komentar ili mi pošaljite mail na priceocokoladi@gmail.com

Oznake: čokolada, Napraviti čokoladu kod kuće

04.02.2015. u 06:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



'Priče o čokoladi!' možete pratiti na Facebooku

IZBOR POSTOVA

Mađarica nije mađarski kolač

10 načina na koje možete začiniti vruću čokoladu!


10 najskupljih čokolada na svijetu

Recenzija čokolade s paprom i limunom


Kakvu čokoladu koristiti u kolačima?

Kreirajte sami svoju čokoladu

Probala sam čokoladu sa 99 % kakaa

Ovako izgleda život na farmi kakaovca

Evo zašto neće doći do nestašice čokolade

IZBOR RECEPATA

Punjene čokoladne banane


Zimski čokoladni kolač

Čokoladni mousse kolač

Čokoladna torta za strpljive i odvažne

*******
>> Sve RECENZIJE
čokolada objavljene na blogu!

>> SVI RECEPTI objavljeni na blogu!