Mistreated

26.07.2004., ponedjeljak

Make somebody happy...

Ponovno sam se našla na ulicama tog grada, gdje uvijek iznova pronalazim sebe, zagledavam se u svoje dubine unatoč svoj mojoj trenutnoj izgubljenosti. Koračala sam ulicama po užarenom asfaltu sve dok nisam došla do odredišta. Skupilo se nas par, odanih i uvijek spremnih za novu dozu onog što zovemo dobrom glazbom. Zaista nismo pogriješili. Ipak, Carlos Santana je glazbeni virituoz koji zaslužuje našu odanost prema njegovoj glazbi. Atmosfera na koncertu je bila užarena, u zraku se osjećala euforija (i marihuana, naravno) i svi su bili mokri do kože i nasmješeni. Neko vrijeme, na samim počecima i uvodnim taktovima sam bježala, proganjala me paranoja i onda sam pronašla slobodu izražavanja i pustila energiju koja me okruživala da me i obuzme. Sama pomisao na tih dva sata i nešto sitno minuta tjera mi osmjeh na lice i sve ostalo postaje nebitno i ja opet postajem ono sretno stvorenje koje se njihalo u ritmu Black Magic Woman, Corason espinado, Evil ways, Wishing it was, Oye como va i ostalih uspješnica. Povratak na zagrebačke ulice označavao je i povratak u stvarnost, surovu stvarnost i tada sam pustila golubicu iz ruku i ostala s njim na klupici i tako zagrljeni, umorni, sjetni al zaljubljeni dočekali jutro sa šapatom na usnama koje su samo tiho progovarale «Volim te».
- 21:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Never opened myself this way

Linkovi

HEY YOU

Hey you,
Out there in the cold,
Getting lonely, getting old,
Can you feel me?
Hey you,
Standing in the aisle,
With itchy feet and fading smile,
Can you feel me?
Hey you,
Don't help them to bury the light.
Don't give in without a fight.

Hey you,
Out there on your own,
Sitting naked by the phone,
Would you touch me?
Hey you,
With your ear against the wall,
Waiting for someone to call out,
Would you touch me?
Hey you,
Would you help me to carry the stone?
Open your heart, I'm coming home.

But it was only fantasy.
The wall was too high, as you can see.
No matter how he tried he could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you,
Out there on the road,
Always doing what you're told,
Can you help me?
Hey you,
Out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you,
Don't tell me there's no hope at all.
Together we stand, divided we fall.



Morphine- My Brain

my whole brain was out of tune
my whole brain was out of tune
I don't know how to tune a brain, do you?

went in to a brain shop
they said they'd have to rebuild the whole head
I said well, do what you gotta do

when i got my brain back, it didn't work right
didn't have as many good ideas
haven't really have a good idea since i got it fixed