Evo me doma… Bilo je lijepo, malo napetosti u medjuljudskim odnosima ali nista strasno. Bas mi je pasalo malo maknuti se iz Zagreba, nadam se da cu to uskoro ponoviti.

Isle smo frendica i ja s jos 7 frendova, stvarno mrak omjer. ;) Jeli janjetinu, uzivali u prirodi, malo tulumarili, nema se tu bas sto puno za pricati i pisati. Jedino me malo neka alergija muci, stalno kisem pa sam sva luda od toga. A moram i uciti, imam dosta posla za faks.


U cetvrtak sam imala neki kolokvij na faksu i taman idem prema ulazu, razmisljam si gdje cu sjesti i dal cu se izvuci jer nisam bas ucila kad li eto ti moje best frendice i odvali mi da je plavooki u bolnici. Molim?! A ona nema apsolutno nikakvih informacija, samo da nije bio na faksu, da je bio na operaciji, kao samo neki rutinski postupak, nema pojma zasto ni s cime je povezano. E usla sam na kolokvij sva zbunjena i mutava, nikak mi to nije sjelo, sto je on bas sad imo zavrsit u bolnici, a kaj da smo mi ipak isli kod njega na more, jel mu dobro, kvragu ja ne bih trebala razmisljat o njemu jer on ostaje isti prema meni bez obzira na zdravstveno stanje, ne?

Ugl, frendica mu je poslala neki sms pa je reko da je ok i da brzo ide doma i sve super.
A ja sam se s njim cula jucer, znam da sam prekrsila pravila iz proslog posta ali..
Prvo sam se raspitala kako je, a onda smo pricali o nama nesto i rekla sam mu sve sto me muci i sto mi ne valja, bas se onako nisam trudila to upakirat ni nista. Nije bas dobro proslo.. Tj on nece pricati sa mnom. A ja sam zakljucila da mu je svejedno. Tj valjda mu je krivo kao sto mu ja prigovaram ili sto vec ali on se uopce ne namjerava pomaknut ni milimetar s pozicije na kojoj je sada. Tako da je to to sad onda valjda. Ne samo u nekom mom imaginarnom postu na blogu, nego i zbilja- raskinuli smo to nase sto-god-da-je-bilo.
I sad idem dalje, onako kako sam napisala. Moram ga izbaciti iz svog sistema, nadam se da cu naci energije za to.


subota, 28.04.2007. u 18:11 ][ 8 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi