srijeda, 29.03.2006.

Fed Boosts Interest Rate to 4.75 Percent


FED je sukladno očekivanju podigao rate po 15ti put za redom, ovaj put na 4.75%. Iako smo očekivali da bi broj 4.75% mogao biti i posljednji u nizu podizanja kamata, sve se više čini da neće biti tako, te da će se dizanje nastaviti. Ne vjerujem da će se kamate još značajnije podizati, tj. rekao bi s sigurnošću da će podizanje biti zaustavljeno ove godine, ali 5% možemo upisati. U skladu s tim tj. onim što podizanja kamate inicira - "hlađenje" ekonomije s ciljem zaustavljanja rasta inflacije, investitori su ponešto srušili cijene dionica.

Moja malenkost se odlučila opet okušati s Google-om, nakon par tjedana pauziranja i traženja smisla tj. taktike u cijeloj priči zaključio sam da previše mislim, a premalo radim (tj. da sam se prestrašio), te krenuo u novi "projekt", pročitao sam i razmislio o onom što OptionMaster i Contreso temeljito obrazlažu posljednjih dane te donio odluku, ali ovaj put s zaštitom u opcijama, i to sam ih uhvatio na danas najnižoj cijeni, GGDPJ(put@350) po $7.

500 dosadašnjih GM-ovih "white-collar" zaposlenika će potražiti posao u drugoj kompaniji, taj broj predstavlja 1.3% ukupnog broja GM-ovih zaposlenika.

Cijena goriva (crude oil) je skočila za 2.6% u New Yorku, na $65.80 po barellu, to je najviša cijena od 7. veljače, a uzrok tome je mogući štrajk u Novreškoj kao i učestali štrajkovi u Francuskoj.

Slijedeći sastanak FOMC-a je zakazan za 5. svibnja '06.

P.S. na Traders Corner blogu sam javno objavio plan pisanja za blisku budućnost ;), tako da ne mogu zabušavati kao do sad. :)

- 01:36 - komentar (6) - tisak - #