srijeda, 19.10.2005.

Kad stvari krenu nizbrdo..

..nemoj ići za njima, kaže market poslovica, ipak, ja cu ici i cekati, usprkos tome sto se ispred kontenjera s smecem po US gurka hrpa onih sto su cekali oporavat dionice. :) Salu na stranu, nakon dva dana dizanja marketa i najava da bi isti mogao krenuti u ocekivanom smjeru, danas je opet down, i to ne (samo) zbog novog hurricanea, vec zbog znacajnog pada XOM-a, kojeg, ako se dobro sjecate, i ja posjedujem. Ipak, situacija nije kriticna, necu ceprkati po smecu, cak, nadam se, niti mjesec zatvoriti u gubitku, makar je i gubitak ono sto svaki trader moze i mora ocekivati tj. biti spreman na isti. Nisam stigao detaljno prouciti sto se desilo, netko je oko 13h po US vremenu (-6 od nas) obavio ogromnu transakciju XOM-om, cca. 24.5 miljuna dionica (x $56.50 po dionici). Traderi tvrde da je taj blok trade obavljen od strane Goldman Sacksa, ali to nije potvrdjeno, svakako, uz nove vremenske neprilike u meksickom zaljevu i nedavne PPI rezultate rezultat DOW-a je ocekivan. E, da, prije par dana sam prodao SEB za 1400, trenutno imam nesto sitno BBY kojeg cekam da se bar nesto digne (makar ne znam zasto sam ga uopce kupovao) te da ga prodam, i XOM, koji bi se trebao vratiti na staro kroz neko vrijeme. Zanimljivo da sam pregledavajuci danasnju objavu rezultata (na yahoo stranici, ima i alarm tj. mail obavijest) pomislio kupiti nesto 3M-a, ali nisam imao snage pregledati podatke, pa sam odustao i otisao spavati. Danas vidim UP od +$2.33. Sve sam sigurniji da se ne moze tradeati i raditi istodobno. :(

- 14:49 - komentar (9) - tisak - #