četvrtak, 22.10.2015.

PRVI DOJAM

Da li vjerujete u prvi dojam ? Dobro ste pročitali, prvi dojam, ne prva ljubav. Ja itekako vjerujem, jer se u mom slučaju ta, nazovimo je intuicija, pokazala točnom. Neko vrijeme sam mislila da prvi dojam može biti pogrešan, jer sam nekoliko puta bolje upoznala ljude koji mi nisu ''sjeli'' na prvu, pa sam promjenila mišljenje. Došlo mi je da se pospem pepelom kako sam bila glupa i imala krivi dojam. Ali... wait for it... nakon nekog vremena, vratio se prvi dojam. To me toliko razočaralo, da sam bila baš tužna. Zaključila sam da ipak treba slušati taj mali glasić u glavi zvan intuicija. Vodim se za motom da svatko zaslužuje drugu priliku i da ne treba biti krut oko prvog dojma, jer možda osobi nije baš najbolji dan, loše je volje, mrzovoljna i eto ti lošeg dojma kojeg ostavlja. Pitate se sigurno da li mi se dogodilo i suprotno ? Naravno da je, samo do prekida prijateljstva nije došlo zbog krivog prvog dojma, nego niza okolnosti.
Kaže se da se prijatelj u nevolji poznaje, a rekla bih ja ne samo u nevolji, nego i kad ti se dogodi nešto lijepo. Jedna meni draga osoba mi je bila jako antipatična na početku, onako hladna i rezervirana, ali iz nekog razloga sam joj dala još jednu priliku. Ispostavilo se da je stvarno dobra prijateljica. Sve dok nisam otišla na porodiljni... od tada muk. Javila sam se ja njoj nebrojeno puta, lijepo smo popričale, ali nikad ona prva. Kasnije su se javljanja prorijedila, a ta rijetka su isto bila na moju inicijativu. Razgovor je bio monolog s njezine strane, bez pitanja ''kako si'', a kamoli ostalo. Onda nastupa svijetlost na kraju tunela... njezin rođendan,lijepo druženje... Idući dan sve po starom... Odustala sam od nazivanja i javljanja, jer tvrdim da će onaj tko želi naći vremena javiti se. 21. je stoljeće, slijedom navedenog, postoje razni načini javljanja, dovoljno je par riječi SMS-om. Problem je i u meni što joj nisam rekla što me muči, nego smo jednostavno prestale komunicirati. Da, išla sam linijom manjeg otpora, jer s nekim ljudima ne možeš razgovarati. Ovo je samo jedan moj osobni svježi primjer ''prvi dojam je najtočniji''. Još uvijek vjerujem u ljude i nadam se da sam u krivu. Da li sam što naučila ? Svakako. Pružat ću prilike i dalje, ali ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije i opreznije.

- 23:34 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  listopad, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2017 (7)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (4)

Opis bloga

Linkovi