evo par riječi
evo da i ja nešto napišem sa svojeg stajališta kao kuhar. baš malo djiram po netu i na preporuku jednog našeg dnevnog lista sam naišao na blog od Nene-djevojke koja dobro kuha i lipo ga je ukrasila sa sličicama i na blog sa receptima-na kojem se trude djevojke pa sam tako odlučio i ja da malo pišem o našoj dalmatinskoj lipoj spizi koja je i na neki način zaboravljena a jednostavna za pripremu bez teških zaprški (čast Slavoniji) ali kod nas hvala bogu nema dugih hladnih zima koja ibi nas držala u kućama dobar dio godine pa nam takva spiza za razliku od njih nije potrebna.

prava spiza

21.07.2008., ponedjeljak

evo jedna lipa gregada od tune i Škampa

Ovo jelo smo moj frend i Ja napravili na jednom od takmicenja i bilo je bas super :)



Potrebne namirnice:

200 gr. tune
150 gr. rakovi
50 gr. škampa repova
50 gr. smokvi svježih
50 gr. poriluka
150 gr. mahuna
0.06 l. domaćeg maslinova ulja
sol, papar, začini..


Priprema:

Tunjevinu narežemo na medaljone, punimo repovima škampa i povežemo blanširanim porilukom. Začinimo i na malo maslinova ulja je ispečemo sa svih strana. Mahune skuhamo lešo i začinimo. Rakove istučemo batom i stavimo kuhati da puste svoj sok. kad je sok gotov procijedimo, reduciramo i začinimo. Poslužujemo uz tunu i povrće.




- 18:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ljepote nase spize i kako je pripremiti
kuhati
kuhati je lijepo kad se to zna, zato uzmi sve što ti kuhar da, skuhati je varljivo i nekad imat čes začine sve ali pazi da kuhača bude uvijek uz tebezujo