/

ponedjeljak, 31.10.2016.

Tableta

Tijekom proslog tjedna pozeljela sam da postoji lijek za jedno posebno stanje. Da postoji,sigurna sam da bi to bio treci najveci izum, iza tablete za rast kose i lijeka za rak. Razmisljajuci o tom nepostojecem cudu, definirala sam sve najvaznije aspekte i sada sam spremna ponuditi ideju farmaceutskim tvrtkama.



Pro Norm forte suvremeni je regulator zena na rubu zivcanog sloma ili materijalne stete, koji djeluje prirodno i nema stetnih ucinaka.



Tko moze koristiti Pro Norm forte
Sve zene cije obitelji i kolege strahuju za svoj zivot kada su one u PMS-u
.

Pro Norm forte
-prekida potrebu za vikanjem i bacanjem stvari
-zaustavlja zaljenje za greskama iz proslosti
-onemogucava plakanje na dirljive reklame
-smanjuje apetit

Doziranje
Kod lagane do srednje razdrazljivosti jedna tableta dnevno uz puno tekucine.
Kod tezih stupnjeva razdrazljivosti dvije tablete dnevno s rakijom.


Sastav:
Vitamini skupine B, ekstrakt cokolade, votka, energetski napitak s kofeinom i secerom, prozac, sredstvo za umirenje (u tragovima)

Pakiranje

Jedno pakiranje Pro Norm forte sadrzi 10 tableta s leopard uzorkom, jaffa kekse (100 grama) i cips s chillijem (50 grama).

Oznake: pms, menstrualni bolovi, hormoni, razdrazljivost


- 12:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.10.2016.

Napad

Bio je poznat kao smijesni jazavcar, onaj koji dijeli puse i ima cudan rep.

Sada, preko noci, postao je "onaj kojeg je napao stafford".
Dolaze mu u posjet i donose grickalice, sucutno ga gledaju na livadi, oprezno glade izmedju rana.
Svi su nekako culi za to, prosirila se vijest kao vatra medju susjedima vlasnicima pasa. Mrnjgaju protiv vlasnika stafforda, gutaju knedle, govore nam da moramo prijaviti te ljude, pitaju jesmo li isli na policiju.

A on se dosta dobro drzi. S obzirom na sve.
Boji se stafforda koji prolaze, a prije ih je volio.
Ne zeli u vecernje setnje.


Danas je zapravo bio najcudniji uvova 3 dana otkad je napadnut, svugdje je stajao i filozofirao, slabo je hodao, djelovao kao da se ogledava.
Nadam se da projiciram.
Nadam se da je zbog juzine.

Oznake: pas, napad psa


- 21:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 18.10.2016.

Zadaca

On sjedi i stisce olovku, strahovito koncentriran na slova koja pise.
Ja sjedim kraj njega i preznojavam se.
Vec drugi put radimo zadacu, i zbog toga se osjecam nepismeno, nesposobno i ne- sve ostalo. A radimo zadacu za drugi osnovne!
Koje rijeci su radili? Koje znacenje pripisuju rijecima koje su radili? Kojim redoslijedom ih uopce slazu??
Sve me muci.
A ponegdje su se dogodile i pogreske u printanju i slaganju teksta, sto me jos vise prepada.

Jos gore, danas radimo matematiku.
Ja s nekim radim matematiku.
Ja, koja sm imala jedva 2 u skoli, i isla dvaput na popravni.
Ja, koja godinama nisam nista radila bez kalkulatora, toliko da mi i mnozenje i dijeljenje s upotrebom olovke pri rjesvanju zadataka u subotnjim novinama izaziva zebnju.

Dakle, ja, takva i on, na pocetku akademske karijere, rjesavamo matematiku.
Cini mi se vec godinama da je glavni problem zadataka s rijecima to sto su te rijeci slozene u prekomplicirane recenice u kojima se ucenici lako izgube.
No sto ako nije tako? Sto ako je to trik da se vidi tko je bistric, a ja to ocito nisam bila?
Mukotrpno se pomicemo po stranici, od zadatka do zadatka, sad smo na polovici.
Ponekad je brzoplet, bas kao sto sam i ja bila. Trudi se usporiti tako da zadrzi dah.
Pitam se je li to sam izmislio ili mu je netko preporucio to kao metodu.
Pitam se hoce li se onesvijesiti od zadrzavanja daha.

U rjesavanju nalazimo dva zadatka, koji se ponavljaju, a stvaraju mu problem.
Pokusavam mu objasniti. Zatim crtam. Zatim koristim pomagala. I dalje nisam sigurna da je shvatio. Sutra pise test, a mama radi dulje.
Crvenim se.

I onda, nekako, dolazimo do kraja stranice, a time i kraja lista.
Spas! Xbox za njega, kraj strahova za mene.
Sjedim kao ispuhani balon, dok on veselo skakuce uz Minecraft.

Ovo je tesko. Kako to ljudi rade godinama???


Oznake: skola, zadaca, matematika


- 20:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 04.10.2016.

Kasalj

Kasljem kao da imam TBC.
Kasljem kao neki slikar ili pisac koji tragicno umire mlad (samo mi maramica nije romanticno crvena nego
odvratno zelena).
Kasljem kao da bih se trebala odmarati sest mjeseci na moru ili planinama.
Kasljem toliko da me bole pluca i glava.
Kasljem toliko da idem ljudima oko sebe na zivce. Cak i psu sam dosadna.
Kasljem tri faking tjedna. I stvarno mi je dojadilo.

Oznake: kasalj, prehlada, pluca, bronhitis


- 15:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2016 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.