/

srijeda, 28.09.2016.

Kuci za dugi vikend

-Idemo na more- rekli su baka i deda.
-Aha- rekla sam ja.
Ideja je bila da idemo skupa, ali oni su poznati po tome da se spremaju glacijalno sporo, pa ih nakon ove objave bas i nisam dozivljavala.
Zato sam se vraski iznenadila kada su nazvali dva dana kasnije i javili da krecu te subote.
Stari pas jos zadivljuje novim trikovima.
I tako smo se spakirali, utrpali u bus i uputili na konferenciju prezivjelih, svi skupa u jednoj kuci po prvi put nakon tatinog sprovoda.

Mislila sam, bit ce tesko. Bit ce tu i tamo suza koje se kotrljaju, ili barem tisina i gledanja u prazno.
I najgore, bit ce kvocanja. Duplog kvocanja. Kosa, odjeca, kosa, posao, kosa, ovo i ono.
I onda,zacudo, nije uopce bilo tako grozno.

Dan je bio lijep i suncan, spakirala sam se dva sata prije polaska, nosila sam samo par stvari u maloj torbi i osjecala se vrlo opusteno.

Da, poceli su jedni drugima govoriti kako su debeli u prvih 5 minuta nakon ulaska kroz vrata, ali slagali su se dobro. Tek dva dana kasnije na red je dosla moja nikad prezaljena kosa, a spomenuo ju je, od svih, deda (izdajica!). Do tad sam nekako uspjela prezivjeti price iz bakine mladosti bez precestog pitanja koja je njihova poenta i sto moja mama, koja ih slusa 180 i neki put, misli o njima.
Onda je baka u kratkom napadu izgovorila sve ono sto bi ju ubilo da nije spomenula (kako nikad ne nosim zlatni nakit koji mi je kupila i kako sam propustila sjajnu priliku za udaju) i nastao je mir.
Vrijeme je i dalje bilo dobro i bilo mi je zao sto sam uzela samo dva dana godisnjeg i sto vec sutra idem.
Spakirala sam se sat i po prije polaska, mama me otpratila i to je bilo to.
Vrlo mirno otputovala sam od kuce natrag kuci, s kasnijim busom, i drugo jutro otisla na posao.
Kao da sam iz svijeta u svijet presla teleportacijom, besavno i besumno.

Mislim da je tobilo najmirnije takvo putovanje u dugo vremena.

Practice makes perfect.

Oznake: roditelji, baka.djed, mama, savjeti, kvocanje, obiteljska okupljanja


- 15:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.