/

utorak, 29.10.2013.

Bijeg iz budućnosti

Da možete saznati kada će vam umrijeti roditelji, biste li htjeli znati?
Da možete saznati kada ćete vi umrijeti, biste li i to htjeli znati?

Mojoj baki davno je netko prorekao da će joj se sin razboljeti i umrijeti.
To ste doista i dogodilo.

Mojoj mami davno je netko prorekao priču u stilu "i zauvijek su živjeli sretno".
Tješila me njome u čupavim situacijama.
S godinama sam počela itekako sumnjati u to, a njena priča počela je dobivati detalje.
Na primjer, ona sada završava "i živjeli su sretno neko vrijeme". Već je to dovoljno da se rastužiš.
A onda je, sasvim nehajno, nedavno rekla kako joj priča predviđa relativno kratak život.
Nije mi htjela reći detalje.
Naljutila sam se na nju.
Kako sada, nakon 20 godina, odjednom usput dodaš "aha, umrijet ću rano"??
Što je rano? Pedesete? Šezdesete? Ove godine joj je 55.

U strahu što ću još čuti, počela sam razmišljati o tome da li bih htjela znati budućnost.
Nikad nisam bila u prilici da čujem prognozu za nadolazeće godine, čak ni od astrologa, numerologa i vidovnjaka
koje sam upoznala preko posla,pa ni od Ciganke na cesti.
(Jedna je mojoj mami prorekla da će se udati za visokog crnokosog stranca....bila je u pravu.)
I često sam razmišljala o tome da li bih htjela znati kad bih mogla.
Uvijek sam mislila da bih htjela.
Valjda zato što nisam vjerovala da dolazi nešto doista grozno...ili zato što sam vjerovala da se
lakše voziš kad znaš da postoji kraj tunela.

Načula sam da postoji netko tko radi horoskope, i to ne ove obične, nego vrlo neobične.
To je to, shvatila sam. Moja prilika da mi kažu
kako ću dobiti na lotu prije 35-e i kamo se trebam preseliti nakon toga.
Zamolila sam da mi horoskop naprave, i zaista su mi ga napravili.

Prve vijesti bile su ohrabrujuće- "Sve je u redu. Vi ste super."
Prije čitanja sa razumijevanjem upozorili su me "Ovo je samo prognoze. Stvari na terenu se mijenjaju Vašim djelovanjem."
To me malo snuždilo. Ja sam dosta blčesava i tajming mi je loš. Bog zna kolko stvari sam već profulala.
A zatim je došao udarac "Ulazite u loše razdoblje. Ali ono će proći za svega 7 godina".
Došla sam doma i disala u vrećicu neko vrijeme.
Super G mi je samo rekla " Rekla si da želiš znati".
Gađala sam ju vrećicom.

Drugi dan sam se probudila i shvatila kako ja uvijek vičem da je bolje znati i evo, sada znam i mogu
reagirati na vrijeme. Nije to ni tako loše.
Mogu smisliti razne hobije za tunel.

Oznake: horoskop, budućnost, proricanje, vidovnjaci


- 22:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.