/

srijeda, 02.10.2013.

Veličina

Kao kći čovjeka koji se grozi muških torbi i sve uvijek trpa i
gužva po džepovima i žene kojoj lijepe torbe podižu samopouzdanje i
uljepšavaju dan, ja sam bolesna na torbe.

Dugo godina sve moje torbe bile su relativno malene, ali štosne, svaka na svoj način.
No, s godinama je njihova veličina rasla.
Prvo je s A5 prešla na A4, a sada se raširila i u širinu.

Užasno je to zapravo. To nije moje pravo ja, tješim samu sebe. Ja sam jedna jednostavna,
nekomplicirana i nezahtjevna cura. Žena sam od akcije, putujem neopterećena kroz dan.
No okolnosti su se promijenile, pa s njima i sadržaj torbe.

Hodam tako danas s Peacy po gradu i počnemo pričati o torbama kad ona primijeti
kako nosim "pravu žensku torbu". Velku,jelte.
Odmah spomene svoju prijateljicu koja voli sa sobom nositi puno stvari.
-Nisu mi jasne te njene torbe, što ona ima unutra. Ona se meni čudi kako ja mogu cijeli
dan izdržati s ovom malom torbom. Aki što joj više treba??
Pa onda oni muškarci koji nemaju ni torbicu pa sve uvijek trpaju po džepovima i gube naokolo.

Dok je pričala ja sam s čežnjom pogledavala njenu torbu. Evo, već prošli tjedan sam nosila isu tu veličinu.
Što se dogodilo u međuvremenu?

1. Udana je spomenula kako baca torbu. Rekoh joj, daj, dat ću ju mami, ona slini na torbe.

2. Iduće jutro pogled mi je pao na baš tu torbu dok sam stavljala tuperver i kabanicu u platnenu vrećicu.
Kako mi je malo tlaka nositi još i platnenu vrećicu uokolo sa sobom, za probu sam stavila kabanicu i
tuperver u istu tu torbu. I sve je stalo bez problema- Mary Poppins torba!! Oduševila sam se.
(Idući dan sam imala dva tupervera, ali to jednostavno nije išlo.)

Torba nije bez svojih mana i ne znam hoću li ju zadržati. Ručke stalno klize s ramena. Velika ručka za
nošenje ala poštar je pretanka da bi bila uistinu učinkovita. Kad ju natrpaš, teška je.
Čak i kad ju ne natrpaš oteža s vremenom!

Stala sam na prvoj klupi da samo za Peacy napravim inventuru.
Ključevi od ureda, pokaz. Maramice, mokre i suhe. Muška gay manga za čitanje u busu.
Tuperver. Prah indisjkog trputca, friško kupljen za šogora. Blokić za skiciranje, dobiven to jutro.
Neseser sa sitnim stvarima (ključevi, novčanik, korektor, krojački metar, rašpa). Mobiteli.
Leci za čitanje kod kuće.

-Ova muška gay manga je nešto što se ne nalazi u svakoj ženskoj torbi- dometne Peacy.

Zasramim se i čvrsto zatvorim veliku žensku torbu.


Oznake: ženske torbe, indijski trputac


- 21:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.