/

ponedjeljak, 04.04.2011.

Ona zna

Baka je preživjela rat, neimaštinu, odrastanje uz samo jednog roditelja, težak rad,
smrt djeteta, drugi rat, dugu i tešku bolest.
Ima iskustva na bacanje. Oprezna je i mudra. Zna kako svijet funkcionira.
Može pronaći potencijalne opasnosti u bilo čemu.
Branje gljiva u šumi? Vožnja biciklom? Kasni izlasci? Ma kakvi, sine.
Ne može. Možeš se ozlijediti, umrijeti ili ostatak života provesti kao biljka.
Ako baš jako moljakaš, nešto od toga će ti dopustiti, ali samo ako te prije toga obloži
bubble wrapom i ide s tobom da te osobno nadzire i pozove hitnu u pravom trenu.
Baka sve zna, sve može, a ono što slučajno ne zna ili ne može, nije bitno u životu i svijetu.
Baka je uvijek u pravu. Baš uvijek. 110 posto. Neizostavno. Prirodno. Glede i unatoč.
Ako slučajno ne želiš napraviti nešto što Baka smatra da je bitno, ako ikako to može ona
će to napraviti umjesto tebe. Jer ti jednostavno nemaš pojma što je dobro za tebe.
Baka je Borg, Goering, španjolska inkvizicija.

Ponekad, kad imam volje i vremena, upustim se u rasparavu s Bakom, pokušavajući
joj dokazati da ona ne može uvijek biti u pravu. Em je statistički nemoguće, em ona
doista ne zna sve na svijetu.
Trudim se godinama, ali još joj to nisam objasnila. Stari pas i novi trikovi i to.
Prihvatila sam njenu osobnost i stanje stvari, jer je to ona treća sigurna stvar u svijetu,
na listi odmah iza smrti i poreza.
Možda je prihvaćanje prejaka riječ.
Znam kako stvari stoje, ali sve me to smeta različitim intenzitetom, ovisno o
danu, raspoloženju i biometeorloškoj prognozi. Neki put su mi njene reakcije smiješne, neki
out dobijem osip. I tako hodamo u krug, Baka i ja.

Novost u ovoj priči je što se odnedavno Mama počela ponašati slično. Sada, u 50ima.
Prije je bila normalna.
Uglavnom,ja sam dijete i ništa ne znam. Ne mogu pomoći u pravnim komplikacijama, pa
mi za njih ne treba ni reći. Poslovi koje radim su bezveze, jer ih ona nije odobrila.
Ne znam se lijepo obući ni da mi život ovisi o tome. Frizuru nećemo ni spominjati.
Što sam starija manje toga znam i sve sam manje sposobna.
Iskreno, sve mi to ide na onaj zadnji živac.



- 13:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.