/

utorak, 23.02.2010.

Blast from the past


Da vidimo imam li pošte. Spam. Spam. O, forvarduša. Dobra.
Facebook. Hm. Frendala me Delta. Woa, Delta. Uf. Nisam ju vudjela....jedno 13 godina.
Draga mi je bila u osnovnjaku. Pitam se što sad radi.
Da vidimo profil. Glazbena akademija. Odlično. Pa da, išla je u glazbenu tada.
Kupila moćan sintić. Super.Ima li slika? Ima. Ajme, vidi ju. Ista faca, samo na odraslom tijelu.
Čovječe. Kad se to desilo? Jel već toliko godina prošlo? Da li da joj pošaljem poruku?
Zabrinjavajuće je kad 13 godina možeš svesti na 3 rečenice.
Kako me je uopće našla? Ah, sigurno preko Bete.
S njom sam frendana već dvije godine, našla sam ju slučajno. Nismo se čule već neko vrijeme.
Popile smo kavu. Komentirala sam njene slike sa vjenčanja. Tu i tamo razmjenimo forvarduše.
Vjerojatno ni ovo s Delta neće biti drugačije.
Ali ima ljudi iz srednje škole koje bih voljela pronaći. Nisam ih već dugo tražila. Search: Ivana.
Uh, deset komada. Da vidimo. Ova nije. Nije ni ova. Ova nema sliku. Ova nema frendove.
Ova je iz istog mjesta, ali nije po faci. Zapravo, po faci nemam pojma jel je ili nije.
Hm,ajmo dalje. Nevena. Nevena...kako se ono prezivala....kvragu. Postoji li negdje onlajn popis
mauranata....evo ga, postoji. A, tako se zvala. Evo jedne na Facebooku. Mogla bi biti ta.
Poslat ću joj poruku da vidim jel to ta. Ali ne danas.....Koga još ima na popisu?
Joj, Mislav. Jedan od 6 dečki u razredu. Liči na Travoltu. Što li on radi? Search: Mislav.
Studirao u Njemačkoj. Naravno. Fora slika na profilu, penje se po stijenama. Kul. Gle, frendan je s
Irenom. Joj, Irena, nisam se nje sjetila....15 godina? Udana je! Frendana je s Petrom. Petru sam
vidjela u gradu prije godinu i pol. Dok sam se sjetila otkud ju znam već je otišla.
Natrag na popis.....gle, ova je išla sa mnom na fax, ali nisam ju znala iz škole. Gle, ovaj dečko iz osnovne
je išao u istu srednju, ali nikad ga nisam srela. Hm. Znači još uvijek postoje i nisu pali s lica Zemlje.
Motamo se po istom malom gradu s tim ljudima i nisam ih vidjela 15 godina?? Pa kako???
Ustvari.....osnovna je bila odvratna. Srednja je bila dobra. Nisam sigurna da se želim naći s ljudima iz osnovne. Trebalo mi je osam godina da pobjegnem od njih. Fakat mi je dobro išlo.
Sad kužim Ludu Amerikanku kad je rekla „ne želim da me nađu“....taman prije nego što se registrirala na Fejs.
-Hej,Super G,znaš kolko frendova imam na Fejsu?
-?
-Ravno 100.
-S nekima od njih si i dobra.
- >:/

- 00:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.