/

ponedjeljak, 19.10.2009.

Ljigavo

Više od deset godina Piano man svira na cesti.
U tih deset+ godina on sviro je ko pijanista, i to Mozarta, Schopena, Liszta i zarađivao odlično.
Bio je vrlo zadovoljan sve do ove godine, kad je zaradio manje nego inače.
A onda je jednog dana sreo Superrivala. Taj tip zarađuje nenormalno, nelogično,opsceno puno
eura svirajući šećerasti pop.
Cijela Piano manova koncepcija počela se ljuljati.
Zaključio je da treba nešto promijeniti u točki.

Predložila sam mu da nabavi slatko štene, zvrk hanumu ili kostima a la rani Elton John.
On je ozbiljno razmišljao o svemu navedenom, a kada mu je kolega po sviranju na cesti rekao
da je „previše intelektualan “ znao je što mu je činiti.
- Moram početi svirati pop.
- Bravo- podržala sam ga - izaberi desetak ljigavih pjesama i razvalit ćeš Njemačku.
- Super. Napravi mi popis- rekao je on, a ja sam se odmah počela preznojavati.

Čovjek bi se zapitao, što su dakle točno ljige?
Nudim ove definicije.
A) Srcedrapajuće pjesme, često bivši superhitovi, koje u 7/10 slučajeva izvode žene velikog
raspona glasa, nerijetko uz pratnju gudača, a koje posebno voli mlađa ženskadija.

2) Sve što je ikad izdano na seriji cd-a Kuschelrock.
C) Statistička anomalija (balada) u repertoaru rock benda, ponekad i najpoznatija stvar tog benda
ikad i igdje.

D) Pjesme koje smo čuli toliko puta u noćnom programu radija, u liftovima, soundtrackima,
talent šouovima da nam nikad nije palo napamet da ih actually downloadamo.


Kako navedeno ne postoji u mojoj ubercool audioteci za inspiraciju sam proučila popis pjesama na cdu
Superrivala.
-Gledaj, sjajan primjer, sve ove pjesme su ljige- rekoh mu.
- Ima dvije pjesme Beatlesa- protestirao je Piano man, slab na prave glazbenike.
Udahnula sam zrak da mu pokušam objasniti pojam pod D, ali pdmah odustah.
Zatim sam odlučila razmišljati o tom problemu u tišini, ali kako mi je sporo išlo potražih pomoć Googla
u otkrivanju tople vode.

Prema Googlu neke od najpoznatijih ljiga snimili su :

Mariah Carey, Celine Dion, Whitney Houston, Bryan Adams, Aerosmith, Berlin, Michael Bolton, Toni Braxton,
Seal, Eric Clapton, REM, Queen, Julio Iglesias, Pink Floyd, Prince,
Roxette, Richard Marx, Foreigner, Heart, Berlin...

Dok sam pažljivo analizirala popis uočih kako se često spominju umjetnici koji su rulali osamdesetih
i devedesetih.
Zar u ovih devet godina novog stoljeća nije snimljena niti jedna značajna ljiga ???
Niti jedna prezašećerena balada koju su puštali toliko često da smo gasili radio već u prvim taktovima???
Zar niti jedan dijabetičar nije bio životno ugrožen nekom ljubavnom pjesmom koja se prodala u milijardu
primjeraka i tri mjeseca bila prva na top listi ???
Jesu li se vremena toliko promijenila ???
Ili sam jednostavno propustila bitne povijesne dijelove zbog faxa i rada ???
Jesam li već stara i senilna ???????

Ako se tko sjeti koje moderne ljige.....dajte pomozite i napišite ju u komentar.
Piano manov džeparac ovisi o tome.

- 09:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.