/

ponedjeljak, 25.05.2009.

Bicikl

Imam 27 godina i ne znam voziti bicikl.
Ne mogu reći da sam zbog toga silno patila u životu, ali bilo je trenutaka kada mi je bilo žao što
ne mogu s prijateljima đirati naokolo.
SuperG godinama mi se prijetila kako će me dati u ruke provjerenom učitelju vožnje- Piano manu.
Njena prijetnja se jučer konačno ostvarila. Samo tako, odjednom.
„Idemo, imamo savršene uvjete. Nedjelja je, nikoga na cesti, toplo, sunčano“ rekao je Piano man i
tutnuo mi u ruke posebno prilagođeni bicikl- bez pedala. Nečujno izustih "Sudbo kleta" i zacvilih.

Lekcija 1- odgurivanje.
Sjedalo tvrdo. Radi samo desna kočnica. Vruće je. Grčevito držim volan, pa me šake bole.
Ipak, krećem se. Vjetar u kosi, sjajan osjećaj klizenja dok ne pređem preko neke rupe.
Dobivam samopouzdanje i zamišljam lijepe nedjelje s điranjima oko jezera.


Lekcija 2- kruženje.

„Nagni se više, ne možeš ostati ravna u zavoju.“
„Ako se nagnem, past ću.“
„Ma nećeš. Samo hrabro.“
Bicikl odjednim izgelda jako visok, tlo je daleko, a cestom , ko za inat, navaljuju prolaznici na 2, 4 ili 0 kotača.
Iako ih vjeroajtno nikad neću opet vidjeti ili prepoznati, pred njima se osjećam kao idiot dok u hlačama
prljavih nogavica odgurujem bicikl gore-dolje ulicom.


Lekcija 3- kontrolirano krivudanje.

„Zaleti se, pa skreni desno, pa lijevo.“
Krasna, mirna ulica, vrlo ravna i lijepo asfaltirana. A ja moram raditi šikane. Pogledom sam streljala Piano mana
svaki put kad sam se usudila podignuti glavu. Moj mozak nikako nije na vrijeme davao zgrčenoj šaci
signal da stisne kočnicu, pa sam kočila nogama.
Nisam bila dovoljno sigurna za idući korak, ali počeh se umarati pa
već dobrano nažuljana i mokra od znoja doviknuh mu (dok sam posrtala kraj njega po dvjestoti put)
"Kad stavljamo pedale?"
Čudno me pogledao i rekao "Pa, za nekoliko sati, kad budeš sigurna".
"Želim povrat novca!" viknuh gnjevno i jedva izbjegnuh kontejner.
"Ok onda, možemo pokušati iza ručka", pristao je.

Tijekom ručka razmotrila sam brzinu kretanja, prolaznike, nedostatak zaštitne opreme i druge nezgodne sitnice,
a one su sa svakom novom žlicom u mom umu poprimale gigantske razmjere. Ustrtarih se naveliko.
Nešto kasnije Piano man je doviknuo "Hoćemo li?".
"Naravno", rekoh, "na poligonu autoškole, s pomoćnim kotačima, kad se vidimo idući put....za jedno dva tjedna".
Čvrsto obećah da ću do tada raditi na svojoj edukaciji....pokušat ću naučiti rolati se.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

- 09:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.05.2009.

Djevojačko veče

Takozvani hen night.
Mladoj prilika za zadnji provod, njenim prijateljicama izlika za kupovanje čupavih lisica.
Mjesto i vrijeme u kojem nastaju one neugodne priče ot ome tko se koliko opio i što je tako
naliven groznoga radio.
Naravno, čim sam dobila poziv, oduševila sam se. Konačno ću doživjeti takvu jednu noć.
(Svi moji bliski prijatelji još su premaleni za vjenčanja.)
Išla sam, srećom, u pratnji SuperG, veterana djevojačkih večeri. Upicanjile smo se, nabavile fini
alkohol i krenule u noć.

Mnoštvo žena kojima neću zapamtiti imena jer ih teško pamtim. Mnoštvo mršavih, ali žilavih i jako
fleksibilnih žena koje za život zarađuju raznim načinima kretanja kroz prostor.
Odmah sam se osjećala debelom i ogromnom
Prvo što sam primjetila je onaj fenomen koji se dogodi kad ima puno žena na okupu, a koji se zove
ne jedenje“. Hrane ima, i to fine, ali one samo piju (jeftini bućkuriš), puše i tu i
tamo pojedu koji perec ili štapić.
Moj instinkt za hranjenjem, stečen u danima novinarenja, odmah se probudio. Složih si sira, pršuta i
kolača i navalih.
Dok sam žvakala, announcement.
„E, žene, ovaj....nema stripera. Naručile smo ga, ali smo ga jučer otkazale. Nismo znale kako će sve
reagirat, pa za svaki slučaj. A i bilo nas je strah Mladoženje.“
Tsunami negodovanja proširio se prostorijom. Viknuh nekoliko buuu-ova pa razočarano spremih fotić.

U roku pola sata u sobi se stvorio muškarac obučen u kauboja i počeo vrtiti guzom.
( Zvuči kao navlakuša, ali nije bila- kad su striponabavljačice vidjele razmjer nezadovoljstva, nazvale
su stripera i nagovorile ga da dođe. To mu je te večeri bila treća djevojačka i zgusnula mu je raspored,
al učinio im je uslugu.)
Jedina osoba koju njegov dolazak nije raveselio bila je Mlada.
Crvena do grudnjaka, herojski je otrpila svo zafrkavanje, skidanje i oblačenje....i sigurno smislila grozne
načine osvete. Ja sam sve vrijedno snimila .

Vrištanje je prestalo, striper je nestao u noć, a žene su odmah zaključile da je prestar, da ima previsok
glas i da im se ne sviđaju njegove gaće.
Žene su se brzo oporavile, a iza 11 i potpuno podivljale. Tajči, Severina, Colonia...susjedi su nas sigurno
mrzili, a pod je jedva izdržao ples.
Bilo mi je jako zabavno gledati, ali s obzirom na to da su te žene profesionalke, da ne plešem u javnosti i
da u tom trenu nisam bila dovoljno pijana ... samo sam posegnula za kolačićima i likerom.

Odjednom je bila ponoć i 15. Bilo je teško otići, ali radnici moraju unormaliti bioritam do ponedjeljka.
Uskočismo u svoju bundevu, cijelim putem razgovarajući o tome koliko ćemo novca točno tražiti od svake žene
sa snimke...


- 10:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 12.05.2009.

Erotska tragikomedija u 3 čina

Apfelstrudel

I.
Interijer kuće Bake i Dede, dan.

Candy: Bok, Baka, bok Deda. Došla sam na ručak. Što ima ?
Baka: Jučer sam cijelo prije podne provela kod odktora, a popodne je došla susjeda i žalila se kako ju muž vara s nekom fuficom od 53 godine. Sutra idemo na sprovod. Ručak je na stolu.
Candy : Super juha.
Baka : Znam. Pojedi sve. Mršava si ko šparoga. Kakva ti je to frizura? Kosa ti je sva masna i ravna. Oćelavit ćeš, a onda ćeš plakati i govoriti “da sam barem slušala Bakine savjete”. I kako se to oblačiš ? Nisi više srednjoškolka. Sva si se zapustila. Daj nađi neki posao konačno. Pitat će te starost gdje je bila mladost. I kad ćeš diplomirati ? Da mi je samo poživjeti dovoljno dugo da dođem na promociju, onda mogu mirno umrijet.
Candy : Gotova sam.
Baka : Meso nisi ni pipnula. Spakirat ću ti malo apfelstrudela i ostatak ručka. Kad ćeš opet doć ?Zašto ne živiš s nama ? U tuđem stanu stavljaš pare u tuđi džep. Mogla si već kat ovdje dignuti.
Candy : Idući tjedan. Hvala na hrani. Ajd bok.
Baka: Bok.


II.

Interijer, Candyn stan, dan. Zvoni mobitel.
Candy : Bok, Ona. Kaj ima ? Došla s posla ? Ja se oporavljam od posjete Baki i Dedi. Oćeš apfelstrudela ? Imam cijeli protvan. Super. Prije toga ću samo trknut u dućan po čips. Vidimo se.

Candy odlazi u dućan i ne nalazi željeni čips. Na izlasku čavrlja sa susjedom i želi uplatiti loto, ali shvaća da je zakasnila. Pogleda na mobitel.
Candy : 18:08. Kvragu. Zakasnila sam uplatiti.
Odlazi u stan, presvlači se, pakira apfelstrudel i svu hranu koje ima viška. Na putu do Nje svraća u još jedan dućan i poštu.

Interijer, stubište Njene zgrade, polumrak. Candy se počinje penjati po stepenicama. Zvoni mobitel.
Candy : Bok, SuperG. Jesi stigla? Kako je bilo po putu? Hehe. Odlično. Di si sad ? Kakav je plan za sutra?
Na četvrtom katu zvoni drugi mobitel. Candy kopa to torbi
Candy: Zvoni mi drugi mobitel. Uf. Ok, vidimo se sutra. Bok.
Bok, Majko. Ne, nisam u stanu. U selu. Imam višak apfelstrudela. Što si gledala ? Ne, nemam ti ja pojma o tome. Ma daj. Kako zanimljivo. Wow.
Dolazi pred Njena vrata. Zvoni jednom, dvaput. Nema odgovora.
Candy: Čuj, sad sam pred vratima, nazvat ću te poslije. Ne, neću reći Baki da dijelim njen apfelstrudel okolo. Ajde, bok.

Dok vraća drugi mobitel u torbu vidi da ima poruku.
Candy : Ona, 18:11. „Došao mi je nezvani gost. Neće on dugo, ali ti slobodno uspori“.
O, ne ! Sudbo kleta! Tko zna što sad rade ! Koji neugodnjak ! Aaaaa!
Šokirana pobjegne na kat niže. Nazove Nju da se ispriča. Nema odgovora.
Candy: Oh, ne. Argh. Ostavit ću joj hranu na kvaki da ju ne nosim opet kući.
Vrati se na kat iznad. Kad dođe do vrata, ona se otvore.
Ona : Joooooj, tako mi je žao, izgubila sam pojam o vremenu.
Candy: Argh. Ovaj....evo vam hrana......idem ja sad.
Pobjegne što dalje što brže.
Ona : Doći ću do tebe kasnije !

III

Interijer, Candyn stan, večer. Kucanje na vratima. Candy otvori.
Ona : Joooojj...tako mi je žao što si stajala pred vratima....
Candy: Meni je žao što sam vas prekinula. Nisam vidjela poruku.
Ona: Nisam planirala spavati s njim, samo se ...dogodilo....
Candy : Argh!
Ona: Kad si pozvonila Švaler je dobio jako napadaj panike i nije mi dao da otvorim. Davao je konstruktivne prijedloge tipa „Reci da si bila pod tušem, ja ću iskočiti kroz prozor! Ovo je tako neugodno!“
Candy: Slažem se, ali ipak smo svi odrasli. Osim toga, ne krećemo se u istom društvu. Nećemo se sretati. Koji je njegov problem?
Ona : Koga briga. Uglavnom, nakon što si otišla otvorili smo vino i porazgovarali. Rekla sam mu sve što me muči od početka....kako ne mogu izvesti to „prijatelji s povlasticama“ kako treba......i kako me mnogo toga na njemu nervira.......pa je zaključio da trebamo prestati s povlasticama.
Candy: Ček malo. Kako ste došli od „ajmo se seksat“ do „moramo prestat s ovim“ ???
Ona : Nemam pojma. Ali sad možeš navratiti kad god želiš.
Candy: O, ne ! Ja i bakina štrudla kao katalizatori užasne reakcije ! Prvo prekinem ljudima seks, a onda i vezu ! Aaaaaa!
Izjuri s pozornice.
Epilog
Eksterijer, dan. Candy hoda po placu u dijelu grada u koji nikad ne zalazi. Gotovo se sudari s mladim muškarcem. Podiže pogled i shvaća da je to Švaler.


Švaler:Argh!
Candy: Argh!

Fade in.

- 11:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.05.2009.

26 dana do prve ovogodišnje svadbe


Candyne pripreme


- suziti haljinu na ušicima, napravit dramatični šav na na prednjem dijelu
- odnijeti cipele postolaru da stavi novu gumu na desnu petu
- izvući vosak od prošlog vjenčanja s torbice
- oprati baloner
- otkriti gdje se sakrio fini lak za nokte
- kupiti male sjajne ukosnice koje su u stanju držat kosu čvrsto...ali ne krvnički
- užicat maramu
- obići lokalne švercere i potražiti fancy shmancy torbicu ali ne girly torbicu za Super G
- naći čestitku za mladence, po mogućnosti da ne bude arty, romantična ili s tilom, crno bijelim
fotkama, ružinim laticama, ljupkim pjesmicama, ptičicama,rižom, tkaninom i sl.



pripreme Super G

-oprati mrlju s Croata kravate
- oprati bluzu
- obrisati memorijsku karticu u fotiću
- potegnuti sve veze kako bi prijatelju iz Perua konačno odobrili vražju vizu za ulazak u državu

- 23:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.