/

ponedjeljak, 18.05.2009.

Djevojačko veče

Takozvani hen night.
Mladoj prilika za zadnji provod, njenim prijateljicama izlika za kupovanje čupavih lisica.
Mjesto i vrijeme u kojem nastaju one neugodne priče ot ome tko se koliko opio i što je tako
naliven groznoga radio.
Naravno, čim sam dobila poziv, oduševila sam se. Konačno ću doživjeti takvu jednu noć.
(Svi moji bliski prijatelji još su premaleni za vjenčanja.)
Išla sam, srećom, u pratnji SuperG, veterana djevojačkih večeri. Upicanjile smo se, nabavile fini
alkohol i krenule u noć.

Mnoštvo žena kojima neću zapamtiti imena jer ih teško pamtim. Mnoštvo mršavih, ali žilavih i jako
fleksibilnih žena koje za život zarađuju raznim načinima kretanja kroz prostor.
Odmah sam se osjećala debelom i ogromnom
Prvo što sam primjetila je onaj fenomen koji se dogodi kad ima puno žena na okupu, a koji se zove
ne jedenje“. Hrane ima, i to fine, ali one samo piju (jeftini bućkuriš), puše i tu i
tamo pojedu koji perec ili štapić.
Moj instinkt za hranjenjem, stečen u danima novinarenja, odmah se probudio. Složih si sira, pršuta i
kolača i navalih.
Dok sam žvakala, announcement.
„E, žene, ovaj....nema stripera. Naručile smo ga, ali smo ga jučer otkazale. Nismo znale kako će sve
reagirat, pa za svaki slučaj. A i bilo nas je strah Mladoženje.“
Tsunami negodovanja proširio se prostorijom. Viknuh nekoliko buuu-ova pa razočarano spremih fotić.

U roku pola sata u sobi se stvorio muškarac obučen u kauboja i počeo vrtiti guzom.
( Zvuči kao navlakuša, ali nije bila- kad su striponabavljačice vidjele razmjer nezadovoljstva, nazvale
su stripera i nagovorile ga da dođe. To mu je te večeri bila treća djevojačka i zgusnula mu je raspored,
al učinio im je uslugu.)
Jedina osoba koju njegov dolazak nije raveselio bila je Mlada.
Crvena do grudnjaka, herojski je otrpila svo zafrkavanje, skidanje i oblačenje....i sigurno smislila grozne
načine osvete. Ja sam sve vrijedno snimila .

Vrištanje je prestalo, striper je nestao u noć, a žene su odmah zaključile da je prestar, da ima previsok
glas i da im se ne sviđaju njegove gaće.
Žene su se brzo oporavile, a iza 11 i potpuno podivljale. Tajči, Severina, Colonia...susjedi su nas sigurno
mrzili, a pod je jedva izdržao ples.
Bilo mi je jako zabavno gledati, ali s obzirom na to da su te žene profesionalke, da ne plešem u javnosti i
da u tom trenu nisam bila dovoljno pijana ... samo sam posegnula za kolačićima i likerom.

Odjednom je bila ponoć i 15. Bilo je teško otići, ali radnici moraju unormaliti bioritam do ponedjeljka.
Uskočismo u svoju bundevu, cijelim putem razgovarajući o tome koliko ćemo novca točno tražiti od svake žene
sa snimke...


- 10:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.