/

ponedjeljak, 30.03.2009.

Tjedan u 7 pitanja (i klišeja)

razgovarala : Candy Cane
fotografirao: Lumix Cane

1. Jeste li nabavili karte za U2 ?
Nisam ni pokušala, nažalost. Još čekam povrat poreza. Strašno bih voljela ići, pa se
nadam dodatnom koncertu. U nadi je spas.

2. Kako vam se sviđaju kokice za mikrovalnu ?

Dobra stvar. Probala sam kokice s maslacem i sirom. Očekivala sam puno od sira, nažalost
nije me oduševio. Priznajem, bila sam jako sama sebi važna dok sam kupovala prve kokice za mikrovalnu.
Tako je to kad čovjek nabavi novi gadget. Boys and their toys

3. Koliko vam treba da shvatite kako njemu baš i nije
stalo ?
Uglavnom dovoljno brzo da ne bude velike štete. Kad se pak radi o drugima apsolutno sam
nepogrešiva. Sad za ozbiljno, trenutno me brine jedan par koji poznajem. Muka mi je od analize kome je stalo,
a kome nije. Najsretnija bih bila kada bi prestali sraćkat okolo i bili konkretni u onome što (ne) rade.
Ipak, imajući u vidu uspjeh knjige i filma Njemu baš i nije stalo, razmišljam da ih zamolim za otkup prava.
Život piše najbolje priče.

4. Gdje ćete provesti Uskrs ?

Pojma. Postoje neke kombinacije, ali još nitko ništa ne zna. Ah, krhko je znanje.

5. Jeste li dobra kuharica ?
Nisam sigurna. Već tjednima predano radim neke deserte na bazi limuna, ali čak ni bližnji ne žele
pojesti više od par žlica, iako tvrde da je dobro. A ljubav kao ide kroz želudac.

6. Što je vaš idući projekt za slobodno vrijeme i dokolicu?
S piskaranja se prebacujem na maljanje, tj. uništavanje platna bojom.
Veselim se, bit će to veliki izazov, ali, očekujem, i velika frustracija. Nadam se samo da gotovi
proizvod neće biti potpuna katastrofa. I da će se svidjeti naručitelju i da će ga nagnati na
razmišljanje. Slika bi trebala govoriti više od 1000 riječi i to.

7. Ideja tjedna ?
Čitanje Fausta na njemačkom, smislio Majkl. Svaka čast.
Pokušala sam. Bolje pokušati i shvatiti točno koliko ne znam njemački nego.....se tješiti
mišlju da natucam jedan jezik. Kolko jezika znaš tolko vrijediš, vele.
Ajoj.

- 09:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.