/

ponedjeljak, 09.06.2008.

Final countdown

Ovaj tjedan je moj zadnji tjedan dežurstva u Crnoj.
Moram samo preživjeti 7 dana odlazaka na presicu PUZa, 7 dana
loših vijesti, 7 dana ubojstava, krađa i prometnih nesreća i mogu se
polako početi opuštati - ugovor polako, ali vrlo sigurno istječe.
27. lipanj je moj zadnji radni dan u novinama.

S jedne strane nisam baš presretna.
Kad se baviš manje užasnim temama, dobar je to posao. I ljudi su fora
i nedostajat će mi. Nedostajat će mi i plaća, makar bila malena kao kikiriki.

S druge strane bit će to veliko olakšanje.
Kolegice me sada već otvoreno mrze, obitelj me i dalje tlači, a vrijeme juri.
Pravi je trenutak da jedna od tlaka ispadne iz slike.

Ne znam hoće li me nakon isteka ugovora zadržati ili ne, ali o tome ću misliti
kada se to dogodi.
Trenutno mi treba sva dostupna energija samo da se pravim cool......

- 10:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.