/

petak, 08.09.2006.

Tračevi

Tračaju me, a nisam bogata ni slavna.

To mi, posve prirodno, ide na jetricu.

Bogati i slavni mogu tužiti tračere.
Tračeri u svoju obranu mogu reći da javnost ima pravo/želi znati.
Kad ste obična osoba iz malog grada možete jedino izrađivati
voodoo lutke i uzvraćati istom mjerom.
Tračanje je sastavni dio života i ne može se suzbiti.

Već godinama susjedi, poznanici i rođaci nemaju materijala
o meni. Sigurno već misle da sam antisocijalna.
Mislila sam da sam se uspjela zaštititi, no mali grad je
uzvratio udarac.

Ipak, u malom gradu relativno je lako saznati što se priča
i tko priča.
Kad saznate tko, iznenedite sami sebe kako kreativno-zlobni
možete biti.

Stvar je potekla od prijeteljice koja se,pretpostavljam, polu-ozbiljnozafrakavala pred muškom trač-babom.
Trač-baba je bio toliko babast da sam saznala sve o nagađanjimau vrlo kratkom roku.

Prvih 2 sata bila sam užasno uvrijeđena.
Sada prijateljici tek užasno zamjeram izbor trač-partnera.
Na stranu to da takav trač može čovjeku otežati život.
Posebno u malom gradu.
Još se ništa nije dogodilo,pa valjda nije bilo velike štete.
Povremeno ipak kreativno-zlobno maštam.

Pouka priče- tko se trača laća od trača i pogiba.
(recite to 3 put brzo!)
Razmislite o tome drugi put kad vas jezik ponese.

- 19:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.