/

ponedjeljak, 31.07.2006.

Klasika

Bila jednom ženska po imenu Helen.
Snimala je dokumentarce o Africi za BBC.
Nakon toga počela je pisati kolumnu za Independent.
Kasnije je ta kolumna uobličena u knjigu kojom je
autorica namlatila hrpetine love i za koju je dobila
toliko pohvala da su joj sigurno naotekli glava i ego.
Još gore-knjiga je postala klasik.

Dok je knjiga bila sveprisutna i nezaustavljiva uglavnom
nisam imala želje da ju pročitam.
Možda me odbijala i korica hrvatskog izdanja, sa
grudnjakom,ružem i ostalim stvarima koje jednostavno
vrište chick-lit.
Sasvim sigurno sam bila sumnjičava zbog cijele fame.

U međuvremenu sam ostarila i dopustila sebi chick-lit
u obliku Jessice Adams (zabavno) te tart-noira
Lauren Henderson (jako zabavno).
Neki dan sam u knjižnici tražila knjigu koja će stati u
moju vrlo malu torbicu i odlučila da je konačno došlo
vrijeme za obračun s Bridget.

Bridget Jones, naravno.Sjećate se nje.
(Tko bi ju mogao zaboraviti.
Gledala sam prvi film kad je izašao,najbolje se sjećam
Colina Firtha i njegove kravate na sobove.)
Pažljivim čitanjem korica uvidjeh da je prvi dio izašao prije
ravno 10 godina (!!).

I, kako se Bridge drži danas?

Jako dobro,rekla bih. Knjiga je smiješna i zabavna i pročitah
ju za 2 dana. Jako dobro napisano.

A ono o čemu piše?
Hmm. Dakle, Helen Fielding se ruga određenom načinu života,
ali ga i bolno točno opisuje. Govori o svijetu 30-godišnjakinja
koje čitaju self-help knjige, stalno su na dijeti, idu u
shopping iz krivih razloga,imaju čudne obitelji i prijatelje,
ozbiljno shvaćaju ženske časopise i
iznad svega pokušavaju shvatiti muškarce (bezuspješno).
Općenito, žive gotovo jednako zbunjeno kao kad su bile teenagerke.

Sad dolazi problemčić. Moja generacija je odmalena dobivala
iz medija i okoline informacije da žene zaista danas tako žive. lud
Kako onda shvatiti knjigu kao karikaturu i smijati joj se ?

Na pragu zrelosti (khm) i apsolventskog staža odlučih
paziti da ne postanem karikatura i da jednog dana ne
završim kao Bridge. Počela sam paničariti nakon
a) mnogih šala o udaji u zadnje vrijeme
2) što mi je jedna 29-godišnjakinja rekla da imam puno
godina, a mlađa sam od nje
( i to joj nikad ikad neću oprostiti)

U tu svrhu posudih danas u knjižnici
Bridget Jones: The edge of reason.

- 23:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.