/

ponedjeljak, 24.07.2006.

Bodulska Dinastija

Mislila sam da sam se izvukla.
Prošao je čitav tjedan dana i nitko nije ništa spominjao.
A zatim je došlo iznenada i bolno, poput bumeranga.
Da, bila bih se izvukla, da nije te moje potpuno filmske
sreće.

Što, gdje,kako?
Vrlo jednostavno-pravila sam se pametna.
Drage moje kolegice, rekoh svojim kolegicama jednog vrućeg
dana, ajmo tamo i tamo se kupat.
Može, rekoše one u glas, pa smo otišli.
Tamo i tamo je inače ljupko mjestašce na obali,
nedaleko od još manjeg mjestašca u kojem mi je djedovina.
Zgodan način za ubit vrijeme, pocrnit i vidjet drži li se još
nova stara kuća i slične stvari.

Sad bi bilo dobro za spomenut da su odnosi između
djedovine i očevine raštimani i da je sve skupa poprilična
Dinastija.

Otiđdosmo, pocrnismo, vidjesmo i šmugnušmo, sve vrlo
inkognito. Ili sam bar tako mislila.

Otočka tajna služba me ne samo prepoznala, već i javila,
vrlo brzo i učinkovito velikom broju ljudi da su
me a) vidjeli u selu
te da
b) nisam posjetila rodnu livadu.

Sigurno je to došlo i do djedovine te sad obitelj Colby
ima još jedan dokaz da im je unuka totalno bezveze i
bezosjećajna što se djedovine tiče.

Čuvaj se boduslkog tam-tam-a.


- 21:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.