utjecajna linija

četvrtak, 31.12.2020.

Trag u pustinji


................................................
Nekako, uvijek, na kraju godine

Gotovo instiktivno, bez posebnog nastojanja

Zbrajaju se računi

Ova je bila "posebna", u najmanju ruku...

Najnebičnija godina, od svih do sada, u mom životu...

A nije ni moj život bio jednostavan

Puno je tu bilo padova i dizanja

Truda, rada, muke, borbe...

Imala sam i puno sreće 

Koja me pratila kad sam najhrabrija bila i nemoguće stvari rješavala i uspjela...

Ne mogu se baš žaliti...

Bilo bi divno da je sve moglo jednostavnije biti, ali nije...

Da je moglo biti bez nepravdi..

Ali sad znam, da je to nemoguće...

Voljela bih da sam mogla sve proći bez manje živciranja, tuge...

Ali sad znam da to sve prati one koji se bore napraviti nešto dobro, uraditi nešto u ovom kaotičnom svijetu ispravno i ostaviti pozitivan trag...

Da li je u tome smisao...

Ne znam...

Mislila sam da jeste 

Radila onako kako sam najbolje mogla i znala...

Nema grižnje savjesti...

Da li je u tome smisao...

Ne znam...

Meni je to bilo i još uvijek je jako važno...

Jedino što bih voljela da se moglo dogoditi

Da sam te ranije srela

Samo to

Mislim da bi sa tobom 

I u pustinji mogla biti i opstati

Mi bi i tamo

Veliko srce od pijeska sagradili

U vječnosti ostavili

Utkano ime i trag...
................................

Photo by : @unusual_photos
@explorerssaurus_

31.12.2020. u 14:59 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2020 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

16.02.2006......
počela pisati u Blogosferi

mail : builderica@gmail.com