Buffy i Angel fanfiction

četvrtak, 10.11.2005.

Povratak bivših 'ljubavi'

Image Hosted by ImageShack.us

Da se odmorite od angsta i napetosti "Feniksa", evo jedna duhovita priča. Kategorija silly (šašava) fanfic spada pod parodiju, ali je mnogo neozbiljnija od "prave" parodije. Što znači nema kritike i dubokih poruka, a više pretjerivanja sa jednim ciljem - smijeh. Nemojte slučajno ozbiljno shvatiti ovu priču :) I ova je pisana u prvom licu. Angel je sredio proklestvo i vratio se Buffy recimo početkom 4. sezone - nije određeno. Ali ipak nikad ne znaš sa tom njegovom dušom - malo je ima, malo je nema. ;) Malo upozorenje - moguća uvredljivost za ljubitelje sapunica i serija koje naginju sapunicama.

- Solomon Burke (izvor Wikipedija) - poznati soul i country pjevač i član Rock dvorane slavnih.
- Lover - sam ja (a i Mirel na TV-u) prevela "ljubavi". Tako je Anglus podrugljivo zvao Buffy u 2. sezoni. Angel ju nije nikad tako zvao
- reprize serija u Americi - su tijekom dana i obično više epizoda odjednom, otprilike kao i kod nas. Naravno oni ne stavljaju dobre serije poslije ponoći :(

Povratak bivših "ljubavi"
(Return of Past "Lovers")
by G


Poricanje vlasništva: Kvragu i ovo, da ih posjedujem, ne bi pisala fanfiction o njima. Zaključite sami.
Bilješke autorice: Ovaj fic je jednostavno... čudan. Znam. Ali slobodno mi recite što mislite! Ovo je moj prvi fanfic nakon duge stanke pa eto. Uživajte!
Komentari: DA!


“Zdravo ljubavi!”

Ukočila sam se, grlo mi osušilo. Strah se uvukao u mene i mišići su mi se stegli. “Ne…” šapnula sam. Htjela sam plakati, bježati, vrištati, umrijeti… Sve odjednom. ON se vratio, kao što sam se bojala. Nekako je izgubio dušu, Angela više nema… Oh, Angele kako malo vremena smo imali zajedno…

Moram se boriti. Moram se sučiti s demonom jednom zauvijek.

Polako sam posegnula u unutrašnjost jakne. Sa drhtavim prstima i svom tugom svijeta sam našla drvo koje sam tražila. Stegnuvši ga oprstima izvukla sam ga na noćni zrak. Prisiljavajući se u hladnokvrnost i vještinu Ubojice u sebi, ubacila sam ga u rukav.

Sada je vrijeme.

Polako sam se okrenula, pripremajući se za svoju dužnost. Stajali smo bez riječi jedan ispred drugog. Ako će se ovo dogoditi, želim imati prednost iznenađenja.

“Zdravo,” rekla sam kratko, gledajući u pod. Oštro sam pogledala demona ispred sebe.

“Što je, srce?” Rekao je znatiželjno, okrenuvši mi leđa dok je skidao svoj kožni kaput. “Kako ti je bilo danas? Je li Giles našao neko novo proročanstvo?”

Um mi je jurio sto na sat. Što se događa? Zašto se ne bori?

Kad nisam ništa odgovorila, nastavio je.

“Ma nisi valjda ljuta na mene? Hajde, hajde, mala, daj da tvoj dragi sve popravi…”

Sada sam bila sigurna. Angela kojeg sam znala više nema i Angelus se vratio. Kako sam mogla dopustiti da me demon ponovo prevari? “Ljubavi”, “Mala”, zar misli da sam toliko glupa? Moj Angel, moj pravi Angel nikad ne bi tako govorio.

Samo me pokušava zavarati. Idi kvragu, Angeluse. Dovraga.

Stegnula sam kolac sa novom odlučnošću i malim smiješkom. Koje god igrice igrao, spremna sam ga srediti. Pakao će doći.

“Mala, što je? Nadam se da te nisam nečim uzrujao. Oh, mala, želiš da ti izmasiram leđa? Mogu ti kuhati, mala… Ili možda želiš da noćas tvoj dragi otjera sve brige…”

Opet mi je okrenuo leđa sada stojeći ispred mog ogledala. Polako sam ubacila u ruku kolac i podigla ga. Tiho sam mu se približila iza leđa i u trenutku hrabrosti skočila prema njemu, zamahnuvši kolcem prema njegovom nepomičnom srcu.

Odskočio je ustranu izbjegavši kolac. Angelus je licem pao na pod i okrenuo se na leđa.

“Kojeg VRAGA radiš Buffy? Jesi li LUDA?” Viknuo je potpuno šokiran i digao se na noge.

“Što misliš da radim perverzni gade,” odgovorila sam bjesnom vikom. “Ovo je kraj puta Angeluse, gotov si. Dosta sranja!” Ponovo sam ga napala, usmjerivši kolac prema njegovim prsima.

Skoro.

Uhvatio mi je zapešće, okrenuo me i savinuo mi ruku iza leđa.

“Kakvo sranje? O kojem vragu govoriš Buffy! Nisam Angelus!?!?” kriknuo je odgurnuvši me i istrgnuši kolac iz moje ruke. “Koji je TEBI!?!?”

“A-A-Ali…” promucala sam. Je li ovo još jedna varka? Pokušala sam objasniti. “T-Ti, rekao si “lj-ljubavi”… m-mislila sam da Angelus…” bilo je sve što sam uspjela izgovoriti.

“A, to,” rekao sa mješavinom zabavljanja i olakšanja. Došao je do mene i zagrlio me, a ja sam još bila… napeta. “To te mučilo, mala?”

U trenu sam odskočila iz njegovog zagrljaja.

“NISAM Angelus!! Zašto mi ne vjeruješ?”

“Angel nikad tako ne govori! Koga misliš da varaš psihopatu, naučit ću te da se više ne poigravaš sa mnom!!”

“Nisam Angelus! Kunem se!” Branio se.

“Odakle onda “Mala”, “Ljubavi” i “Dragi”? Što, opsjeo te pokojni duh Solomona Burkea? Dosta sranja, Angeluse, znam da si to ti!”

Brzo sam se okrenula, kružnim udarcem noge mu izbijajući kolac iz ruke, istog trena ga zgrabivši iz zraka. Drugom šakom sam ga munjevito tresnula u lice i zamahnula kolcem prema cilju.

"MELROSE PLACE!" kriknuo je.

Zaustavila sam kolac nekoliko centimetara od njegovog srca. Što je rekao?

“Što si rekao?” naglas sam upitala.

“Merlose Place,” promucao je sa strahom gledajući kolac. “Buffy, gledao sam reprize Merlosa Placea! Momci ondje uvijek tako govore, nisam Angelus kunem se, molim te spusti sad taj kolac!”

Bila sam bijesna. Zna što mislim o toj seriji!

Ipak sam bacila kolac na pod. Nije zaslužio smrt, samo kaznu. Glumila sam olakšanje i onda kad nije gledao, udarila sam ga kao što sam ga udarila na svoj 17. rođendan.

Jako.

Pao je na koljena, čulo se jedino, “B-B-B Buffy…”

Zadovoljno sam se okrenula na peti i otišla se istuširati, ostavljajući bolnog Angela da stenje na koljenima.

To će ga naučiti da ne gleda Merlose Place.

Kraj

- 10:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Prijevodi priča obožavatelja tj. fanfictiona temeljenog na serijama "Buffy - ubojica vampira" i "Angel", slike, video spotovi i razne zanimljvosti u vezi tih serija (eseji, sociološke rasprave itd.) Opširnije u 'Uvodu'...

Linkovi

Sadržaj