** Budan.blog.hr ** Alternativa, zen filozofija, duhovne teme, haiku, poezija, umjetnost, vizije, mudrosti, razmišljanja, priče

04.02.2014., utorak

Geometrija božanske iskre

GEOMETRIJA BOŽANSKE ISKRE


(2) ZAŠTO NE ZNAMO VOLJETI (3) ZAŠTO BOLEST (4) KRATKA POVIJEST MAMINE OBITELJI (5) DIJETE ZNA BOLJE (6) MOJE BOLESTI I MOJI SNOVI (7) KAKO SAM «STEKLA» VIŠE BUDUĆNOSTI (8) MAMA, ZAŠTO SI UMRLA?! (9) MISLI POZITIVNO (10) NEGATIVNE EMOCIJE (11) KOLIKO PUTA SMO PONAVLJALI PRVI RAZRED (12) LJUDSKA ENERGIJA (13) CAKRE (14) POZITIVNA ENERGIJA ILI: «SVI MARŠ NA PLES!» (15) SVIJEST JE APSOLUTNO NAJJAČA SILA U UNIVERZUMU (16) OPET SAN (17) PRIJATELJI NISU ZAUVIJEK (18) PSIHIČKI VAMPIRI (19) MOJA PRIJATELJICA JE VAMPIR (20) ZAŠTO VOLIMO SVOJE VAMPIRE (21) DJETINJSTVO - ILI STRAH U KOSTIMA (22) TKO TE NAJVIŠE VOLI? MAMA (23) JE LI BOG POGRIJEŠIO KAD JE STVORIO EVU

Ezoterijska literatura jako naglašava i važnost pročišćenja emocija - odbacivanje svih negativnih emocija, a zadržavanje samo pozitivnih. Prihvatila sam doslovnu tu tvrdnju i krenula je ostvariti. Marljivo sam «ljuštila» iz svojih reakcija sve negativne emocije.

NEGATIVNE EMOCIJE

Borba između svjetla i tame

U tebi je samome.

Ovo nije svijet žrtvovanja.

Ti potpuno upravljaš svojim životom.

Ovdje si da vidiš gdje si u Svjetlu ,

Ali i da istražiš ostatke tamnih zakutaka

Kojima je namjera da unište Svjetlo. '

Tama je izbor.

Tama govori o poricanju Svjetla,

A ne o odsutnosti Svjetla.

(Emmanuel's Book)



Ezoterijska literatura jako naglašava i važnost pročišćenja emocija - odbacivanje svih negativnih emocija, a zadržavanje samo pozitivnih. Prihvatila sam doslovnu tu tvrdnju i krenula je ostvariti. Marljivo sam «ljuštila» iz svojih reakcija sve negativne emocije.

Koje su to uopće negativne emocije?

Strah, zavist, ljubomora, briga, osjećaj krivnje, krivljenje drugih, oholost, bijes, ljutnja, osveta, sebičnost, laganje, težnja ka savršenstvu, težnja da budemo uvijek u pravu, taština, pohlepa, zloba, okrutnost, prijezir, sebičnost,lijenost, dosada (osim «negativnih» emocija nabrojena su i ponašanja koja proizlaze iz njih).

Koje su pozitivne emocije i ponašanja?

Ljubav, iskrenost, radost, zadovoljstvo, opraštanje, skromnost, smirenost, kreativnost, osjećaj odgovornosti, sposobnost za suradnju.

Nije bitno što je pozitivna strana kraća. Lakše je upamtiti. Kažem da sam ljuštila negativne. Osnovno i presudno je ne sakrivati od sebe prisutnost negativnih emocija. Skrivanje se naziva «potiskivanje». Kad osjetimo neku od «negativki», bitno je identificirati je, priznati je: »Aha, tu si strahu, tu si brigo, tu si bijesu!». I onda naš izbor i naša odluka: »Tu si strahu, ali ti nisi ja. Odbacujem strah, nemam više strah»... I tako deset puta na dan ako trebai koliko dugo treba. Ali funkcionira ako je vaša namjera jaka. Ima i o tome hrpa knjiga, korisno ih je pročitati.

Jer, iskorjenjivati negativne misli, a ostaviti negativne emocije, je potpuno beskoristan trud. Ili mi gospodarimo emocijama, ili one nama. Na negativnim emocijama rastu samo negativne, destruktivne misli i lažne ideje, prividi svih vrsta, samoobmane i obmane.

Nema tablete, ili liječnika, koji to mogu obaviti umjesto nas. Potreban je pažljiv, marljiv, strpljiv i uporan rad. A rezultat vrijedi truda - to je premija na državnoj lutriji. Rezultati se vide već na početku procesa, što je zaista motivirajuće.

Nekako nema više neljubaznih službenika iza šaltera, nema lijenih prodavačica koje vas ne žele poslužiti, zločesti kolege prakticiraju na nekome drugom svoju zloću, a vas izbjegavaju. Partner se počne razumnije i ljepše ponašati, djeca se hoće družiti s vama... Pa onda ipak «bum!»; naletite na minu - netko se bijesno obruši na vas. Ne funkcionira? Funkcionira, funkcionira!

To vam je samo mali znak da u vašem nesvjesnom ima još puno bijesa.

Vaš bijes je privukao bijes onoga drugog. I onda nema: «On je ovakav, on je onakav, kako mi je to mogao učiniti? A ja sam tako dobra prema njemu!».

Smirite loptu, zahvalite u sebi «neprijatelju» što vas je podsjetio na čemu još trebate raditi, što vas je upozorio na to koje probleme još imate i tiho se izmaknite.

Jer, ne trebate podnositi njegov bijes, od toga nema koristi. Nije «naš neprijatelj« tu zato jer nas «nebo» kažnjava što se još nismo promijenili na bolje. «Nebo» nas samo podsjeća na naš zadatak kojeg smo se prihvatili. Zato nemojmo od neprijatelja praviti sudbinu koju moramo podnositi. Neprijatelj je samo znak na našem putu kojeg treba opaziti i shvatiti, a zatim otići dalje bez srdžbe i s nijemom zahvalnošću što smo nešto naučili.

Otkrila sam način kako ovaj postupak znatno pojednostavniti i ubrzati na raketni pogon, ali o tome u pravi tren. Ja sam išla ovim sporim načinom i moram reći da sam bila ponosna na sebe sa svakom malom pobjedom nad svakim malim, ili velikim, «negativcem». Život je svakim danom tekao sve skladnije, ljudi su bili sve ljubazniji, poslovi su se obavljali sve lakše i sve brže. Kad savladate zmiju negativnih emocija i majmuna negativnih misli u sebi, zapravo, čim počnete s tim procesom, život krene u ritmu valcera.

Možda bi bilo točnije reći - meni je tako krenulo!. Ipak, uvjerena sam da bi i vama. Nisam ja izmislila te ideje ni te metode. Poznate su odavna u psihologiji, ezoterijska misao ih popularizira na razne kreativne načine, a na koncu i sve religije govore isto. Kako u ovoj priči govorim samo o svome iskustvu, kažem samo to: provjerila sam, točno je, funkcionira.

Međutim, sve ovo ne funkcionira bez jednog uvjeta, a to je ISKRENOST; najprije prema sebi, a onda prema drugima. Totalna, apsolutna, bespoštedna iskrenost. Nema iznimki, nema opravdanja.

Oznake: Obrazovanje


- 08:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (11)
Studeni 2015 (10)
Listopad 2015 (20)
Rujan 2015 (18)
Kolovoz 2015 (17)
Srpanj 2015 (24)
Lipanj 2015 (25)
Svibanj 2015 (25)
Travanj 2015 (25)
Ožujak 2015 (26)
Veljača 2015 (20)
Siječanj 2015 (27)
Prosinac 2014 (29)
Studeni 2014 (25)
Listopad 2014 (28)
Rujan 2014 (21)
Kolovoz 2014 (26)
Srpanj 2014 (28)
Lipanj 2014 (23)
Svibanj 2014 (26)
Travanj 2014 (26)
Ožujak 2014 (26)
Veljača 2014 (23)
Siječanj 2014 (25)
Prosinac 2013 (26)
Studeni 2013 (26)
Listopad 2013 (26)
Rujan 2013 (29)
Kolovoz 2013 (25)
Srpanj 2013 (17)
Lipanj 2013 (22)
Svibanj 2013 (28)
Travanj 2013 (26)
Ožujak 2013 (27)
Veljača 2013 (27)
Siječanj 2013 (26)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (27)
Listopad 2012 (28)
Rujan 2012 (27)
Kolovoz 2012 (23)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (22)
Svibanj 2012 (24)
Travanj 2012 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna poruka:

Poštovani Blogeri!

Objavljeni postovi:

Hvala svim znanim prijateljima i neznanim posjetiocima na komentarima na mom blogu!